Inderdaad. 839 euro excl. is 999 inclusief.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:31 schreef Bleekmiddel het volgende:
prijs excl btw
Apple store Online Nederlandquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar komt die screenshot vandaan dan?
Op de een of andere manier verwachtte ik een *caught wanking* video. Ik kom te veel op YouTube.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
Check *mij* jullie Macn00bs allemaal pwnen met mijn 1990 Mac video footage...
Bekijk deze YouTube-video
Klopt werkt erg fijn. Welke heb je gekocht?quote:
Hip!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
Check *mij* jullie Macn00bs allemaal pwnen met mijn 1990 Mac video footage...
Bekijk deze YouTube-video
Waarom persé bluetooth?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:24 schreef Daklem het volgende:
Zit er kans in trouwens, dat Apple a.s. bijeenkomst met een nieuwe apple muis gaat komen?
Ik heb er nog niets over vernomen, want zoek dus een nieuwe muis, en neig toch wel weer naar de BT MM muis.
Ik wou eigenlijk de logitech V470, maar dat ding is veels te klein. en BT desktopmuizen van logitech zijn er niet. Lekker klote dus!
Of zijn er andere muizen te koop met bluetooth?
1; ik heb geen usb dingen over,quote:
Daar hebben ze nu een USB hub voor uitgevonden. Daarnaast is de keus gering qua BT muizen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
1; ik heb geen usb dingen over,
2; hij moet draadloos zijn
3.: hij moet grote afstand kunnen overbruggen
4; hij moet gewoon bluetooth zijn
usb hub heb ik al, maar die zit vol. + mn macbook zit vol. en om nou nog een usb hub te moeten kopen heb ik ook vrij weinig zin in.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu een USB hub voor uitgevonden. Daarnaast is de keus gering qua BT muizen.
Hmm ja. Dat heb je vrij snel inderdaad. Ik heb er 6 en ik heb er nog 1 vrij. Dan heb ik nog niet eens een externe harde schijf o.i.d.quote:
wat heb je in godsnaam allemaal aangesloten dan? Maar goed, er zijn zelfs al 10 poorts USB hubs. Samen met de 4 porten aan de achterzijde en de 2 op je keyboard heb je dan in totaal 16 poorten, minus 1 waar je hub op zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |