Ik doe toch ook niet naar tegen jou. Je bent zelf lelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Liquidootje het volgende:
Principessa is een belachelijk lekker ding. Alleen ze kan er niet mee omgaan.
Als ik in haar schoenen stond dan wist ik het wel hoor
Tot bloedens toe!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je zou de hele dag masturberen?
Prinicpessa! Als je nog oude schoenen hebt kun je ze opsturen naar Liquido
Hoezo doe ik naar? Je weet toch dat ik weet hoe je eruit ziet. En het is zeer oogstrelend. Het was een echte compliment. Echt waar. En dinges mag jou ook nog, dus dan mag ik ook toch wel. Jeweets.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niet naar tegen jou. Je bent zelf lelijk
Ik denk dat je daar wat te veeleisend bent...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tot bloedens toe!
Maar alles gratis proberen te krijgen joh. Drankjes, sigaretten, frietjes, macdonalds, diners, schoenen, kleding, kettingen, ringen, goudstaven, auto's, boten, jachten, huizen, villa's, landhuizen, hotels, kastelen, plaatsen, provincies, regio's, landen en de wereld!
Inderdaad. En roken isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wat te veeleisend bent...
Ja maar ik was stom en blablabla dan ga ik 't niet laten zien hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:35 schreef Liquidootje het volgende:
Doe dan maar lezen net als de rest.
Negatieve frustratie-achtige posts lekker positief opvatten, want dan bedoel ik het andersom.
Postief getinte posts meteen opvatten als een compliment.
ik wil nog steeds die freaking vingerpoppetjes. Had je nog beloofd!
Nou laatst was ik bij de frietkraam, ben er best wel vaak eigk de laatste tijd. Toen was daar echt een super mooi meisje. Ze zat echt in haar tas te rommelen en te zoeken naar kleingeld of uberhaupt geld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wat te veeleisend bent...
ik rook niet, maar als je het kan krijgen. Waarom niet he. Weer een pakje minder voor iemand!quote:
Je was stom omdat je ze mij beloofde en toen niet meer gaf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar ik was stom en blablabla dan ga ik 't niet laten zien hoor![]()
Bedoel je nieuwe of die oude? Want weet niet of ik ze heb bewaard
Goed verhaal!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou laatst was ik bij de frietkraam, ben er best wel vaak eigk de laatste tijd. Toen was daar echt een super mooi meisje. Ze zat echt in haar tas te rommelen en te zoeken naar kleingeld of uberhaupt geld.
Nu heb ik geen medelijden met mensen als ik honger heb, dus ik ergerde mij aan haar treuzelheid.
Maar goed, dus die frietboer zegt opeens. "Meid is goed zo *knipoog* ". Ze kreeg dus gewoon een patatje met twv ¤3,50!
Dus ik dacht. Hey die man is in een gulle bui. Ik stop mijn portomonee in mijn onderbroek. Voor het geval dat ze mij zouden controleren of het echt was. Zegt die gast opeens. Dat is dan ¤3,5. Ik zoeken zoeken; oh shit ik ben mijn portomonee vergeten
Hij draaide zich weg en ging een andere klant helpen![]()
Gelukkig ging het in mijn gedachten verder en zei dat meisje dat ik wel met haar mee mocht eten
tot aan "meid, is goed zo *knipoog* " was het op waarheid berust.
Praat je ook zoveel irl? en dan nog van die fantasieverhalen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou laatst was ik bij de frietkraam, ben er best wel vaak eigk de laatste tijd. Toen was daar echt een super mooi meisje. Ze zat echt in haar tas te rommelen en te zoeken naar kleingeld of uberhaupt geld.
Nu heb ik geen medelijden met mensen als ik honger heb, dus ik ergerde mij aan haar treuzelheid.
Maar goed, dus die frietboer zegt opeens. "Meid is goed zo *knipoog* ". Ze kreeg dus gewoon een patatje met twv ¤3,50!
Dus ik dacht. Hey die man is in een gulle bui. Ik stop mijn portomonee in mijn onderbroek. Voor het geval dat ze mij zouden controleren of het echt was. Zegt die gast opeens. Dat is dan ¤3,5. Ik zoeken zoeken; oh shit ik ben mijn portomonee vergeten
Hij draaide zich weg en ging een andere klant helpen![]()
Gelukkig ging het in mijn gedachten verder en zei dat meisje dat ik wel met haar mee mocht eten
tot aan "meid, is goed zo *knipoog* " was het op waarheid berust.
Ik heb het twee weken volgehouden, om er tijdens die weken achter te komen dat ik echt best diepe gevoelens voor hem hebquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:03 schreef mrbox het volgende:
@Liquidootje: ben jij nu zo Joker of gewoon gefrusteerd ?![]()
@Tegan:
Niet voor het een of ander maar Tegan jij zei een paar topics geleden wel dat je niet meer sex met ex, zoenen met ... zou doen. En er al een paar weekenden nu geweest zijn zonder verhalen van jou.
Ben jij nu de eerste hier die werkelijk doet wat ze zich heeft voorgenomen ?
1. Mijn collega's zijn gelukkig allemaal niet erg interessant. Behalve mijn baas, maar dat is mijn baasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ok genoeg onzin dingen. Laten weer eens serieuze single onderwerpen aanbreken.
And the top ten is:
1. Relaties met collega's? Of waar ontmoet jij andere mensen?
2. Ik ben uniek (liefie_ kom terug, please)
3. Sexmetdeex
4. Vrienden springen het volwassen leven in, ik blijf alleen achter
5. Vrouwen zijn onbereikbaar, mysterieus en onbegrijpelijk
6. Vindt hij mij wel leuk? Of gebruikt hij mij?
7. Ik ben zo blij dat ik single ben, nu kan ik lekker doen wat ik wil!
8. Bah kleffe mensen met relaties in het openbaar
9. Rokjes
10. Strand, park, kroeg.
Ik ben veel minder schattig hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk trouwens dat tegan er zo ongeveer uitziet
[ link | afbeelding ]
Oh wel klikken voor bewegend materiaal he.
Wat denken jullie?
(trouwens ik heb 's morgens vrij, dus heel veel tijd)
iemand moet het zeggen natuurlijkquote:
quote:
Met mij is wel iets structureel mis natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn ex wist me gisteren te vertellen dat alle mensen die nu vrijgezel zijn wanhopig op zoek zijn en dat er maar heel weinig 'goede' mannen en vrouwen tussen zitten.
(das natuurlijk een verkapte manier om me duidelijk te maken dat ik nooit iemand zal vinden)
maar... is het zo? zijn alle singles wanhopig op zoek en is er met iedereen iets structureels mis?
Hond?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan maar zoeken naar een nieuwe vriendinOf een hond
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dansschool
Vriendenkring kroeg
Kroeg
Zusje van een vriendin ( bij vriendin thuis )
Kroeg
Vakantie
Balkon kroeg
Discotheek
Die kan likken als Lassiequote:
nee, dat gaat me dan weer iets te ver.quote:
Ander scenario, andere pickup line.quote:
Wat ben jij conservatief danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat gaat me dan weer iets te ver.
gebruik je anders altijd dezelfdequote:
dat is niets nieuws, ik ben hardstikke preutsquote:
Ik heb zo m,n succesnummers voor bepaalde situaties.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
gebruik je anders altijd dezelfde?
Zo een klein zwart boekje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb zo m,n succesnummers voor bepaalde situaties.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat is niets nieuws, ik ben hardstikke preuts
Ik heb dit, voor iedere situatiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb zo m,n succesnummers voor bepaalde situaties.
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:05 schreef m-niki het volgende:10. Strand, park, kroeg.
check, check, niet check (of ging dit ergens anders over?)
Mijne was blauw.quote:
Wel zo,n stoomapparaat huren , dat scheelt veel.quote:
Ik ga er nu heen, zal best lastig worden...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wel zo,n stoomapparaat huren , dat scheelt veel.
Plamuurmessen en trappen zijn niet overbodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga er nu heen, zal best lastig worden...
Maar ik kan die idd wel gebruiken ws en een trapje lijkt me ook handig
nee, alleen boven gelukkig.quote:
Oh, okay. Dat scheelt wel een beetje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee, alleen boven gelukkig.
Maar is toch wel veel werk, dus kijk zometeen even of ik een plamuurmes (of 8) kan jatten
Dan wordt alles nat, weet je nog?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:05 schreef Elegy het volgende:
Ik blijf het herhalen, als je alle muren er uit breekt hoef je ook geen behang te krabben
Dan kunnen de restjes er vanzelf afwekenquote:
vaudte opmerking +1quote:
Ik visualiseer me JB met natte haren die voor haar gezicht hangen even.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan kunnen de restjes er vanzelf afweken
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Q. Je hebt helemaal gelijk met je sarcastische opmerking.
Dit moet toch van mijn hart. Ik vind dat het gebagger moet stoppen. Singles heeft een paar van de mooiste leukste chickies vrouwen op fok, maar geile seksistische opmerkingen maken is gewoon niet fijn meer. Zo jaag je mensen weg die hier de humor niet van inzien.
Ik bedoel. MLI hoeft toch niet continue te horen dat ze een geil wijf is. Of dat Principessa een totally chick is. Ook dat MILF geroep jegens JamesBrownie is misselijk makend. Ik bedoel haar vagina heeft twee prachtige kinderen gebaard. En weet je hoe zwaar kinderen baren is! Daar moet je gewoon respect voor hebben en respect tonen.
Nu hebben we ook weer nieuwe gasten zoals M-nikki. Die heeft het misschien niet door dat het eigenlijk onschuldige humor is als we aangeven dat we ondanks haar leeftijd nog steeds willen strelen. W-a-l-g-e-l-ij-k-e bedoelingen!
Zien jullie Lips hier nog ergens? Dat was juist iemand die zich profileerde met haar gezonde seksualiteit, maar vanwege de misverstanding van ingeprente preutsheid... zien we haar nooit meer posten.
Dus hierbij leg ik voor dat we dit topic niet meer vol gaan baggeren en dat we moeten zorgen dat Re weer trots op ons kan zijn.
Maar niet alleen een verandering voor de vrouwen hoor! Ook voor nieuwe posters is het baggerkliekje moeilijk om er tussen te komen. Ik bied daarom persoonlijk aan mrbox mijn welgemeende excuses aan. Ook zal ik uppie83, baseke en Just_Shut_up mijn volledige aandacht geven.
Problemen, vragen of simpelweg je verhaal doen.. van mij krijg je 100% een nuttige reply.
Vanaf nu ga ik (want ik kan alleen voor mijzelf spreken) alleen nog posten wanneer het relevant is voor Singles. Anders niet.
Dank je wel voor de aandacht.
Maar dat is ze natuurlijk wel gewoon.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Q. Je hebt helemaal gelijk met je sarcastische opmerking.
MLI hoeft toch niet continue te horen dat ze een geil wijf is.
+2quote:
Steamy windows daar in Eindhoven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik visualiseer me JB met natte haren die voor haar gezicht hangen even.
jaaaamaaaaar ik wil gewoon niet gestreeld worden door varkentjes...en óók niet als ze cute zijn, dat had ik toch al gezegd?!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nu hebben we ook weer nieuwe gasten zoals M-nikki. Die heeft het misschien niet door dat het eigenlijk onschuldige humor is als we aangeven dat we ondanks haar leeftijd nog steeds willen strelen. W-a-l-g-e-l-ij-k-e bedoelingen!
Mja, ik weet het en nee. Maar hem negeren kan ik niet, alleen vrienden zijn kan ik ook niet, hem vertellen wat ik voor hem voel en dat hij niet met mijn gevoelens moet spelen werkt ook niet. Ik blijf toch bij hem terug komen. Verdere opties zijn er niet? Als ik me dan voorneem om niets te laten gebeuren, dan zijn het altijd zijn blikken/aandacht/whatever die me zo weer om hebben. En als ik hem wil negeren dan is het nog erger, dan herinnert echt alles wat ik tegen kom me aan hem. Ik weet het allemaal niet. Ik ben iemand die als het niet werkt het liever in een hoekje stopt en pas erover gaat nadenken als het echt moet...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:41 schreef mrbox het volgende:
@Tegan, mja zo kan je dat ook doen jaMaar ben je nu blij met de situatie
![]()
Als ik dan toch maar met een deur en al in dit huis moet gaan vallen, is het mischien voor deze digitale keurslagerij genaamd fok wel zo handig als ik dit lijstje ook even naar alle eerlijkheid beantwoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ok genoeg onzin dingen. Laten weer eens serieuze single onderwerpen aanbreken.
And the top ten is:
1. Relaties met collega's? Of waar ontmoet jij andere mensen?
2. Ik ben uniek (liefie_ kom terug, please)
3. Sexmetdeex
4. Vrienden springen het volwassen leven in, ik blijf alleen achter
5. Vrouwen zijn onbereikbaar, mysterieus en onbegrijpelijk
6. Vindt hij mij wel leuk? Of gebruikt hij mij?
7. Ik ben zo blij dat ik single ben, nu kan ik lekker doen wat ik wil!
8. Bah kleffe mensen met relaties in het openbaar
9. Rokjes
10. Strand, park, kroeg.
er is ook een gratizzzz datingsite (knuz.nl)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Neen dan de dating site's, leuk maar waarom moet alles wat intressant is perse geld kosten? Het is goede handel blijkbaar. /verdomd lange post - (maar wel grappig)
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik weet het en nee. Maar hem negeren kan ik niet, alleen vrienden zijn kan ik ook niet, hem vertellen wat ik voor hem voel en dat hij niet met mijn gevoelens moet spelen werkt ook niet. Ik blijf toch bij hem terug komen. Verdere opties zijn er niet? Als ik me dan voorneem om niets te laten gebeuren, dan zijn het altijd zijn blikken/aandacht/whatever die me zo weer om hebben. En als ik hem wil negeren dan is het nog erger, dan herinnert echt alles wat ik tegen kom me aan hem. Ik weet het allemaal niet. Ik ben iemand die als het niet werkt het liever in een hoekje stopt en pas erover gaat nadenken als het echt moet...
+ Dat ik nu een hekel heb aan mensen die dingen perse willen defineren.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef m-niki het volgende:
[..]
er is ook een gratizzzz datingsite (knuz.nl)
Het schuingedrukte. Uiteindelijk is een datingprofiel gewoon een soort verkooppraatje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klinkt als een waar feest.. Maar serieus ik snap eigenlijk wel waarom geld er voor vragen wel slimmer is. Je houdt de minder serieuze mensen vanzelf buiten. Althans in theorie dan.. In de praktijk sterft het volgens mij redelijk van de kansloze geslachtsgenoten van mij die vooral op zoek zijn naar vrouwen in de MILF categorie die opzoek zijn naar een ONS en vervolgens daar best geld voor over hebben. Ze zouden beter echter naar een goede monitor of opticien kunnen gaan want bij heel veel vrouwen staat er bij dat ze op zoek zijn naar een prins op een wit paard met een zeilboot voor een warm eiland. Of ben ik nu te sarcastisch en nog niet getrained voldoende om daar doorheen te prikken en zoeken ze diep van binnen gewoon naar een normale kerel met ordinaire baan 3 weken vakantie per jaar om gewoon gelukkig mee te zijn?
oh en bij voorbaar excuses voor domme zinsfouten, ik moet nog even leren eerst te lezen en dan pas op invoeren te klikken. Forums... lastige dingen hoor
Ik kan niet tegen mensen die dan vragen wat we nou hebben. Een relatie? Nee. Vrienden? Nee ook niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:38 schreef m-niki het volgende:
[..]
Tegan... het klinkt best herkenbaar als: been there too...
ik wilde het ook erg graag een beetje ondefinieerbaar laten, zo van 'laat ons lekker spelen' en maak het nou niet zo zwaar.
Hier is hier nu ruim een jaar, ik gok iets van 15 maandenquote:Hij plakte er dan toch steeds een labeltje op (relatie) en hij wilde geen relatie (niet met mij dan in ieder geval, want dat hadden we al uitgeprobeerd en dat werkte niet zo..iets met olie en vuur) en dus moesten we elkaar maar helemaal niet meer zien en dan ...poeh, dan deed ik zo m'n best en dan zag ik hem weer en dan
was ik weer helemaal
heeft al met al toch zo'n dikke twee jaren geduurd (eh, come to think of it, 2,5 zelfs)
Dit is zeg maar mijn grootste nachtmerrie. Ik heb liever dat het gewoon over gaat, dan dat het om een ander over is. Daarom is het ook zo moeilijk. Ene moment ben ik er helemaal klaar mee en klaar om hem echt nooit meer te zien. Klaar met gekwetst te worden, klaar met het denken wat er mis is met mij dat er geen relatie in zit. Maar dan ben ik zo weer om als ik hem zie. Het frustrerende is ook dat hij weet dat ik echt verliefd op hem ben, maar het lijkt hem niet te boeien, dat hij mij gebruikt. Ene moment kan ik hem echt haten, andere moment wil ik hem echt zo graag zien dat het me allemaal niets uit maakt.quote:totdat ie een liever, kleiner meisje tegenkwam (en tenminste van z'n eigen leeftijd)
Denk dat dit mijn eerste echte liefde is (gevoelens voor mijn andere ex zijn echt totaal niet te vergelijken hiermee) en dat mijn gevoel erover wel voor altijd zal blijven. Kan me ook niet voorstellen dat ik later genoegen kan nemen met gevoelens die minder zijn als ik klaar ben om de rest van mijn leven te delen met iemand anders. Dat bedoelde ik ook toen ik zei dat ik alleen kinderen wilde als het echt goed voelde.quote:...aantrekkingskracht is er nog wel (ook wel van beide kanten) maar er kan niets meer mee gedaan worden (en ergens: pfoeh gelukkig! eindelijk ervan af)
Uiteindelijk is dat pas echt gestopt (als er een gigantische lichamelijke aantrekkingskracht is, dan is ie er ook echt, zegmaar... poh!)
Erg herkenbaar wat je allemaal zegt. Wij zitten ook echt op een lijn, gesprekken vallen nooit dood, we hebben het altijd leuk samen, echt een klik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:32 schreef m-niki het volgende:
herkenbaar van dat 'eerste echt liefde' ..of misschien heb ik enorme lust wel met liefde verward... maakt lust ook blind???? Nee, het was niet alléén maar lust, qua humor en intelligentie zaten we ook op één lijn... hij was alleen niet verliefd en wilde dat ook niet zijn (op mij)
ik schrok zelf ook best wel van mijn eigen gedrag...hoe jij het beschrijft is enorm herkenbaar trouwens! Zoveel ellende en zoveel plezier ineen en ondertussen jezelf op een afstandje zien hoe waanzinnig stom je bezig bent
of het vanzelf overgaat? als ik em nu tegenkom dan brandt er van beide kanten nog steeds wat. Hoewel hij dat misschien niet zou toegeven denk ik (heeft die vriendin ook nog). Zou laatst met em gaan eten bij hem thuis, in een impulsieve bui afgesproken, later die week kreeg ik te horen dat hij het wilde afzeggen, omdat wat we hadden gehad (vaak) mooi en leuk was, maar dat het voorbij was en dat we beiden niet moesten willen dat het weer terugkwam (oh ja, dat en dat z'n vriendin het niet ok vond dat we elkaar zouden zien).
Ik was er eigenlijk best blij om dat ie het afzegde!!!
(wat zijn wij vrouwen toch koeien af en toe)
Klinkt eerder als een goedkope smoesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:47 schreef Baseke het volgende:
Ik heb echt een slecht verleden met vriendinnen die hun ex niet konden loslaten!
Is het echt zo moeilijk daar over heen te komen?
bedoel je dit in het algemeen of nav verhaal van Tegan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:47 schreef Baseke het volgende:
Ik heb echt een slecht verleden met vriendinnen die hun ex niet konden loslaten!
Is het echt zo moeilijk daar over heen te komen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:54 schreef m-niki het volgende:
(maar ik merk het vaak hier op FOK dat 'iemand iets heeft meegemaakt met een meisje en dat dus álle meisjes dan zo zijn' ..generaliseren is een veel voorkomende vertekening van de werkelijkheid)
you're right, ik heb het denk ik verkeerd opgevat!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:57 schreef Baseke het volgende:
[..]
![]()
Als je het over mij hebt, ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn, ik zeg dat ik dat zelf een keer tegen ben gekomen.
Mooi dat het zo goed is afgelopen bij jou. Ik heb zoiets van, het moet afgelopen zijn voordat hij iemand anders ontmoet. Ik ben nu al stom bezig, en als ik het aan hem laat dan om het uit te maken dan ben ik helemaal lomp.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:46 schreef m-niki het volgende:
ik heb achteraf geen spijt (toendertijd wel, had echt zoiets van: waarom heb ik hém nou tegen moeten komen!)
het is bekoeld en ik kan het nu allemaal wel anders zien...voel al maanden niet meer die constante urge hem te zien en het bijbehorende kutgevoel (het voelt zo machteloos...en zo onbegrijpelijk) en dat komt denk ik wel doordat hij dat andere meisje is tegengekomen en we elkaar daarna nooit meer hebben gezien (alleen nog soms toevaliig tegengekomen).
Enne, ik dacht dat ik dat verschrikkelijk zou vinden, maar toen het gebeurde (dat hij vertelde dat hij iemand had ontmoet die hij écht euk vond - ik vond een armband van haar op zijn slaapkameren ik zag de blik in z'n ogen en toen vertelde hij het) was het meer een opluchting.. ik weet nog hoe ik daar wegging..heel kalm en met elke stap zoiets van: afscheid.
Omdat hij volgens mij niet door heeft hoe diep het is voor mij. Door het te vertellen hoop ik misschien wel dat hij het eindigt inderdaad (omdat ik dat niet kan), of dat hij iig inziet hoe ik erover denk en dat hij er ook rekening mee houdt, en als het dan zover is dat hij het dan op een goede manier eindigt.quote:Ik weet niet of het zin heeft om hem dat te vertellen, zou hij daar wat op uit doen of hoop je stiekem dat hij het daarmee eindigt (of beter: dat hij opeens inziet hoe leuk je bent en dat hij je niet depressief wil zien)... wat zou je doel zijn om het hem te vertellen?
Dat is uiteindelijk ook gebeurt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:07 schreef m-niki het volgende:
@Baseke: maar toch pijnljk... ik hou er niet van als je steeds afgezet wordt tegen een ander en het steeds maar moet afleggen... dan is het toch een beetje van: heej, dan ga je toch lekker terug?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef m-niki het volgende:
en nu ga ik nog even loungen en daarna(morgen weer vroeg op!)
Ik weet niet of ik dat kan. Er was wel een jongen tussendoor, maar die heb ik nooit echt een kans gegeven (maar we klikten ook niet echt).quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:07 schreef m-niki het volgende:
@Tegan: misschien moet je proberen er gewoon van te genieten, van het nu en het laten zijn voor wat het is (geen relatie, maar ook niet helemaal niets). Wat later komt zie je dan wel weer, misschien valt het allemaal toch wel mee. Houd gewoon je ogen open voor het geval je anders zelf misschien wel iemand anders misloopt
Trusten m-niki!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef m-niki het volgende:
en nu ga ik nog even loungen en daarna(morgen weer vroeg op!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |