Ik doe toch ook niet naar tegen jou. Je bent zelf lelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Liquidootje het volgende:
Principessa is een belachelijk lekker ding. Alleen ze kan er niet mee omgaan.
Als ik in haar schoenen stond dan wist ik het wel hoor
Tot bloedens toe!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je zou de hele dag masturberen?
Prinicpessa! Als je nog oude schoenen hebt kun je ze opsturen naar Liquido
Hoezo doe ik naar? Je weet toch dat ik weet hoe je eruit ziet. En het is zeer oogstrelend. Het was een echte compliment. Echt waar. En dinges mag jou ook nog, dus dan mag ik ook toch wel. Jeweets.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik doe toch ook niet naar tegen jou. Je bent zelf lelijk
Ik denk dat je daar wat te veeleisend bent...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tot bloedens toe!
Maar alles gratis proberen te krijgen joh. Drankjes, sigaretten, frietjes, macdonalds, diners, schoenen, kleding, kettingen, ringen, goudstaven, auto's, boten, jachten, huizen, villa's, landhuizen, hotels, kastelen, plaatsen, provincies, regio's, landen en de wereld!
Inderdaad. En roken isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wat te veeleisend bent...
Ja maar ik was stom en blablabla dan ga ik 't niet laten zien hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:35 schreef Liquidootje het volgende:
Doe dan maar lezen net als de rest.
Negatieve frustratie-achtige posts lekker positief opvatten, want dan bedoel ik het andersom.
Postief getinte posts meteen opvatten als een compliment.
ik wil nog steeds die freaking vingerpoppetjes. Had je nog beloofd!
Nou laatst was ik bij de frietkraam, ben er best wel vaak eigk de laatste tijd. Toen was daar echt een super mooi meisje. Ze zat echt in haar tas te rommelen en te zoeken naar kleingeld of uberhaupt geld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wat te veeleisend bent...
ik rook niet, maar als je het kan krijgen. Waarom niet he. Weer een pakje minder voor iemand!quote:
Je was stom omdat je ze mij beloofde en toen niet meer gaf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar ik was stom en blablabla dan ga ik 't niet laten zien hoor![]()
Bedoel je nieuwe of die oude? Want weet niet of ik ze heb bewaard
Goed verhaal!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou laatst was ik bij de frietkraam, ben er best wel vaak eigk de laatste tijd. Toen was daar echt een super mooi meisje. Ze zat echt in haar tas te rommelen en te zoeken naar kleingeld of uberhaupt geld.
Nu heb ik geen medelijden met mensen als ik honger heb, dus ik ergerde mij aan haar treuzelheid.
Maar goed, dus die frietboer zegt opeens. "Meid is goed zo *knipoog* ". Ze kreeg dus gewoon een patatje met twv ¤3,50!
Dus ik dacht. Hey die man is in een gulle bui. Ik stop mijn portomonee in mijn onderbroek. Voor het geval dat ze mij zouden controleren of het echt was. Zegt die gast opeens. Dat is dan ¤3,5. Ik zoeken zoeken; oh shit ik ben mijn portomonee vergeten
Hij draaide zich weg en ging een andere klant helpen![]()
Gelukkig ging het in mijn gedachten verder en zei dat meisje dat ik wel met haar mee mocht eten
tot aan "meid, is goed zo *knipoog* " was het op waarheid berust.
Praat je ook zoveel irl? en dan nog van die fantasieverhalen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nou laatst was ik bij de frietkraam, ben er best wel vaak eigk de laatste tijd. Toen was daar echt een super mooi meisje. Ze zat echt in haar tas te rommelen en te zoeken naar kleingeld of uberhaupt geld.
Nu heb ik geen medelijden met mensen als ik honger heb, dus ik ergerde mij aan haar treuzelheid.
Maar goed, dus die frietboer zegt opeens. "Meid is goed zo *knipoog* ". Ze kreeg dus gewoon een patatje met twv ¤3,50!
Dus ik dacht. Hey die man is in een gulle bui. Ik stop mijn portomonee in mijn onderbroek. Voor het geval dat ze mij zouden controleren of het echt was. Zegt die gast opeens. Dat is dan ¤3,5. Ik zoeken zoeken; oh shit ik ben mijn portomonee vergeten
Hij draaide zich weg en ging een andere klant helpen![]()
Gelukkig ging het in mijn gedachten verder en zei dat meisje dat ik wel met haar mee mocht eten
tot aan "meid, is goed zo *knipoog* " was het op waarheid berust.
Ik heb het twee weken volgehouden, om er tijdens die weken achter te komen dat ik echt best diepe gevoelens voor hem hebquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:03 schreef mrbox het volgende:
@Liquidootje: ben jij nu zo Joker of gewoon gefrusteerd ?![]()
@Tegan:
Niet voor het een of ander maar Tegan jij zei een paar topics geleden wel dat je niet meer sex met ex, zoenen met ... zou doen. En er al een paar weekenden nu geweest zijn zonder verhalen van jou.
Ben jij nu de eerste hier die werkelijk doet wat ze zich heeft voorgenomen ?
1. Mijn collega's zijn gelukkig allemaal niet erg interessant. Behalve mijn baas, maar dat is mijn baasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ok genoeg onzin dingen. Laten weer eens serieuze single onderwerpen aanbreken.
And the top ten is:
1. Relaties met collega's? Of waar ontmoet jij andere mensen?
2. Ik ben uniek (liefie_ kom terug, please)
3. Sexmetdeex
4. Vrienden springen het volwassen leven in, ik blijf alleen achter
5. Vrouwen zijn onbereikbaar, mysterieus en onbegrijpelijk
6. Vindt hij mij wel leuk? Of gebruikt hij mij?
7. Ik ben zo blij dat ik single ben, nu kan ik lekker doen wat ik wil!
8. Bah kleffe mensen met relaties in het openbaar
9. Rokjes
10. Strand, park, kroeg.
Ik ben veel minder schattig hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk trouwens dat tegan er zo ongeveer uitziet
[ link | afbeelding ]
Oh wel klikken voor bewegend materiaal he.
Wat denken jullie?
(trouwens ik heb 's morgens vrij, dus heel veel tijd)
iemand moet het zeggen natuurlijkquote:
quote:
Met mij is wel iets structureel mis natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn ex wist me gisteren te vertellen dat alle mensen die nu vrijgezel zijn wanhopig op zoek zijn en dat er maar heel weinig 'goede' mannen en vrouwen tussen zitten.
(das natuurlijk een verkapte manier om me duidelijk te maken dat ik nooit iemand zal vinden)
maar... is het zo? zijn alle singles wanhopig op zoek en is er met iedereen iets structureels mis?
Hond?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan maar zoeken naar een nieuwe vriendinOf een hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |