Je hebt gelijk..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeggen dat een eerdere opmerking 'maar een grapje' was geeft vaak ook aan dat de reacties op die opmerking te dichtbij kwamen. Zegt men.
Dan maar zoeken naar een nieuwe vriendinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..
Ik trek het me heel erg aan, elke vrijgezel mankeert iets en ik zal nooit een nieuwe vriend krijgen
*kruipt weg in een hoekje om te huilen*
En ik maar hopen dat je mij een penisfoto ging pm'en.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een 'poppenspeler': met je quasi-provocerende opmerkingen probeer je reacties te ontlokken bij die arme nietsvermoedende en alleen maar goed-willende mede-users.
Ik zie je thuis al helemaal zitten met je handen zo boven je, de touwtjes in je handen... "dance, puppets! moehaha!Dáááánce!!"
LOLquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk trouwens dat tegan er zo ongeveer uitziet
[ link | afbeelding ]
Oh wel klikken voor bewegend materiaal he.
Wat denken jullie?
(trouwens ik heb 's morgens vrij, dus heel veel tijd)
wat liefquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat denken jullie?
I'd hit thatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat denken jullie?
Dat was ook weer een grapje hè.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Je hebt gelijk..
Ik trek het me heel erg aan, elke vrijgezel mankeert iets en ik zal nooit een nieuwe vriend krijgen
*kruipt weg in een hoekje om te huilen*
Er moet wat te raden overblijven, da's goed voor die broeierige spanning.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:38 schreef Liquidootje het volgende:
En ik maar hopen dat je mij een penisfoto ging pm'en.
Ja gaat prima, thanks for asking. En nee.quote:Maar goed. Hoe staat het leven Garri. Het is vrij rustig aan die front he? Nog steeds bij dezelfde vaste fbuddy? Groeit er echt helemaal geen gevoelens van beide kanten?
nee, das bloedserieus.quote:
Uberhaupt dat je je zó bezighoudt met wat lukrake users op Fok! It's kinda sad, really...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:04 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is enger? Dat ik het uit mijn hoofd ken of dat ik het ergens op zou schrijven.
Maar ik onthoud bijna alles wat ik lees
Lijkt me ook niet makkelijk om iemand te vinden, hoe ouder je wordt hoe meer baggage je mee neemt. Maar het is ook niet onmogelijk en voor in de tussentijd neem je gewoon een toyboyquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Uberhaupt dat je je zó bezighoudt met wat lukrake users op Fok! It's kinda sad, really...![]()
Verveel je je zo dat je daar tijd voor hebt? Gaat dat vanzelf? Vul je hier de gaten in je bestaan mee op?
Die baggage staat alleen maar in de weg als je er zélf nog niet klaar mee bent. Ik vind het dus meestal een beetje een nonargument om te zeggen dat het dáárom moeilijk is om geluk in de liefde te vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:16 schreef mrbox het volgende:
Lijkt me ook niet makkelijk om iemand te vinden, hoe ouder je wordt hoe meer baggage je mee neemt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:30 schreef Liquidootje het volgende:
En speciaal voor Elegy. Kom gaan we ons volgende week aanmelden bij:
http://www.jckabaal.nl/
Nee, je ex is een luldebehanger.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn ex wist me gisteren te vertellen dat alle mensen die nu vrijgezel zijn wanhopig op zoek zijn en dat er maar heel weinig 'goede' mannen en vrouwen tussen zitten.
(das natuurlijk een verkapte manier om me duidelijk te maken dat ik nooit iemand zal vinden)
maar... is het zo? zijn alle singles wanhopig op zoek en is er met iedereen iets structureels mis?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat denken jullie?
Zijn vraag was dat nietquote:
Je zou de hele dag masturberen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Liquidootje het volgende:
Principessa is een belachelijk lekker ding. Alleen ze kan er niet mee omgaan.
Als ik in haar schoenen stond dan wist ik het wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |