quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef m-niki het volgende:
[..]
er is ook een gratizzzz datingsite (knuz.nl)
Het schuingedrukte. Uiteindelijk is een datingprofiel gewoon een soort verkooppraatje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klinkt als een waar feest.. Maar serieus ik snap eigenlijk wel waarom geld er voor vragen wel slimmer is. Je houdt de minder serieuze mensen vanzelf buiten. Althans in theorie dan.. In de praktijk sterft het volgens mij redelijk van de kansloze geslachtsgenoten van mij die vooral op zoek zijn naar vrouwen in de MILF categorie die opzoek zijn naar een ONS en vervolgens daar best geld voor over hebben. Ze zouden beter echter naar een goede monitor of opticien kunnen gaan want bij heel veel vrouwen staat er bij dat ze op zoek zijn naar een prins op een wit paard met een zeilboot voor een warm eiland. Of ben ik nu te sarcastisch en nog niet getrained voldoende om daar doorheen te prikken en zoeken ze diep van binnen gewoon naar een normale kerel met ordinaire baan 3 weken vakantie per jaar om gewoon gelukkig mee te zijn?
oh en bij voorbaar excuses voor domme zinsfouten, ik moet nog even leren eerst te lezen en dan pas op invoeren te klikken. Forums... lastige dingen hoor
Ik kan niet tegen mensen die dan vragen wat we nou hebben. Een relatie? Nee. Vrienden? Nee ook niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:38 schreef m-niki het volgende:
[..]
Tegan... het klinkt best herkenbaar als: been there too...
ik wilde het ook erg graag een beetje ondefinieerbaar laten, zo van 'laat ons lekker spelen' en maak het nou niet zo zwaar.
Hier is hier nu ruim een jaar, ik gok iets van 15 maandenquote:Hij plakte er dan toch steeds een labeltje op (relatie) en hij wilde geen relatie (niet met mij dan in ieder geval, want dat hadden we al uitgeprobeerd en dat werkte niet zo..iets met olie en vuur) en dus moesten we elkaar maar helemaal niet meer zien en dan ...poeh, dan deed ik zo m'n best en dan zag ik hem weer en dan
was ik weer helemaal
heeft al met al toch zo'n dikke twee jaren geduurd (eh, come to think of it, 2,5 zelfs)
Dit is zeg maar mijn grootste nachtmerrie. Ik heb liever dat het gewoon over gaat, dan dat het om een ander over is. Daarom is het ook zo moeilijk. Ene moment ben ik er helemaal klaar mee en klaar om hem echt nooit meer te zien. Klaar met gekwetst te worden, klaar met het denken wat er mis is met mij dat er geen relatie in zit. Maar dan ben ik zo weer om als ik hem zie. Het frustrerende is ook dat hij weet dat ik echt verliefd op hem ben, maar het lijkt hem niet te boeien, dat hij mij gebruikt. Ene moment kan ik hem echt haten, andere moment wil ik hem echt zo graag zien dat het me allemaal niets uit maakt.quote:totdat ie een liever, kleiner meisje tegenkwam (en tenminste van z'n eigen leeftijd)
Denk dat dit mijn eerste echte liefde is (gevoelens voor mijn andere ex zijn echt totaal niet te vergelijken hiermee) en dat mijn gevoel erover wel voor altijd zal blijven. Kan me ook niet voorstellen dat ik later genoegen kan nemen met gevoelens die minder zijn als ik klaar ben om de rest van mijn leven te delen met iemand anders. Dat bedoelde ik ook toen ik zei dat ik alleen kinderen wilde als het echt goed voelde.quote:...aantrekkingskracht is er nog wel (ook wel van beide kanten) maar er kan niets meer mee gedaan worden (en ergens: pfoeh gelukkig! eindelijk ervan af)
Uiteindelijk is dat pas echt gestopt (als er een gigantische lichamelijke aantrekkingskracht is, dan is ie er ook echt, zegmaar... poh!)
Erg herkenbaar wat je allemaal zegt. Wij zitten ook echt op een lijn, gesprekken vallen nooit dood, we hebben het altijd leuk samen, echt een klik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:32 schreef m-niki het volgende:
herkenbaar van dat 'eerste echt liefde' ..of misschien heb ik enorme lust wel met liefde verward... maakt lust ook blind???? Nee, het was niet alléén maar lust, qua humor en intelligentie zaten we ook op één lijn... hij was alleen niet verliefd en wilde dat ook niet zijn (op mij)
ik schrok zelf ook best wel van mijn eigen gedrag...hoe jij het beschrijft is enorm herkenbaar trouwens! Zoveel ellende en zoveel plezier ineen en ondertussen jezelf op een afstandje zien hoe waanzinnig stom je bezig bent
of het vanzelf overgaat? als ik em nu tegenkom dan brandt er van beide kanten nog steeds wat. Hoewel hij dat misschien niet zou toegeven denk ik (heeft die vriendin ook nog). Zou laatst met em gaan eten bij hem thuis, in een impulsieve bui afgesproken, later die week kreeg ik te horen dat hij het wilde afzeggen, omdat wat we hadden gehad (vaak) mooi en leuk was, maar dat het voorbij was en dat we beiden niet moesten willen dat het weer terugkwam (oh ja, dat en dat z'n vriendin het niet ok vond dat we elkaar zouden zien).
Ik was er eigenlijk best blij om dat ie het afzegde!!!
(wat zijn wij vrouwen toch koeien af en toe)
Klinkt eerder als een goedkope smoesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:47 schreef Baseke het volgende:
Ik heb echt een slecht verleden met vriendinnen die hun ex niet konden loslaten!
Is het echt zo moeilijk daar over heen te komen?
bedoel je dit in het algemeen of nav verhaal van Tegan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:47 schreef Baseke het volgende:
Ik heb echt een slecht verleden met vriendinnen die hun ex niet konden loslaten!
Is het echt zo moeilijk daar over heen te komen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:54 schreef m-niki het volgende:
(maar ik merk het vaak hier op FOK dat 'iemand iets heeft meegemaakt met een meisje en dat dus álle meisjes dan zo zijn' ..generaliseren is een veel voorkomende vertekening van de werkelijkheid)
you're right, ik heb het denk ik verkeerd opgevat!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:57 schreef Baseke het volgende:
[..]
![]()
Als je het over mij hebt, ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn, ik zeg dat ik dat zelf een keer tegen ben gekomen.
Mooi dat het zo goed is afgelopen bij jou. Ik heb zoiets van, het moet afgelopen zijn voordat hij iemand anders ontmoet. Ik ben nu al stom bezig, en als ik het aan hem laat dan om het uit te maken dan ben ik helemaal lomp.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:46 schreef m-niki het volgende:
ik heb achteraf geen spijt (toendertijd wel, had echt zoiets van: waarom heb ik hém nou tegen moeten komen!)
het is bekoeld en ik kan het nu allemaal wel anders zien...voel al maanden niet meer die constante urge hem te zien en het bijbehorende kutgevoel (het voelt zo machteloos...en zo onbegrijpelijk) en dat komt denk ik wel doordat hij dat andere meisje is tegengekomen en we elkaar daarna nooit meer hebben gezien (alleen nog soms toevaliig tegengekomen).
Enne, ik dacht dat ik dat verschrikkelijk zou vinden, maar toen het gebeurde (dat hij vertelde dat hij iemand had ontmoet die hij écht euk vond - ik vond een armband van haar op zijn slaapkameren ik zag de blik in z'n ogen en toen vertelde hij het) was het meer een opluchting.. ik weet nog hoe ik daar wegging..heel kalm en met elke stap zoiets van: afscheid.
Omdat hij volgens mij niet door heeft hoe diep het is voor mij. Door het te vertellen hoop ik misschien wel dat hij het eindigt inderdaad (omdat ik dat niet kan), of dat hij iig inziet hoe ik erover denk en dat hij er ook rekening mee houdt, en als het dan zover is dat hij het dan op een goede manier eindigt.quote:Ik weet niet of het zin heeft om hem dat te vertellen, zou hij daar wat op uit doen of hoop je stiekem dat hij het daarmee eindigt (of beter: dat hij opeens inziet hoe leuk je bent en dat hij je niet depressief wil zien)... wat zou je doel zijn om het hem te vertellen?
Dat is uiteindelijk ook gebeurt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:07 schreef m-niki het volgende:
@Baseke: maar toch pijnljk... ik hou er niet van als je steeds afgezet wordt tegen een ander en het steeds maar moet afleggen... dan is het toch een beetje van: heej, dan ga je toch lekker terug?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef m-niki het volgende:
en nu ga ik nog even loungen en daarna(morgen weer vroeg op!)
Ik weet niet of ik dat kan. Er was wel een jongen tussendoor, maar die heb ik nooit echt een kans gegeven (maar we klikten ook niet echt).quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:07 schreef m-niki het volgende:
@Tegan: misschien moet je proberen er gewoon van te genieten, van het nu en het laten zijn voor wat het is (geen relatie, maar ook niet helemaal niets). Wat later komt zie je dan wel weer, misschien valt het allemaal toch wel mee. Houd gewoon je ogen open voor het geval je anders zelf misschien wel iemand anders misloopt
Trusten m-niki!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef m-niki het volgende:
en nu ga ik nog even loungen en daarna(morgen weer vroeg op!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |