quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xml
Wie wil Barbara nou niet vergeten?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sjees wat stom zeg, dat je een "oude bekende" een rol geeft van een ander...
Als hij en Barbara elkaar tegenkomen zijn het nu dus volkomen vreemde voor elkaar...
Ik vind ook dat het te snel na Wout is, Erik Koningsberger speelde in seizoen 1 Appie Bosma, in dat seizoen waar Pascale werd vermoord was hij de rechercheur, dat kan op zich wel. Beiden hebben de eerste keer een vrij grote rol gehad, dat vergeten kijkers niet zo snel, zo blijkt.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sjees wat stom zeg, dat je een "oude bekende" een rol geeft van een ander...
Als hij en Barbara elkaar tegenkomen zijn het nu dus volkomen vreemde voor elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben benieuwd hoe dat gaat!I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar ach, ik denk niet dat de schrijvers het helemaal hebben uitgedieptquote:Op maandag 16 juni 2008 18:01 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Klopt, maar ik betwijfel of dat de functie van Jack is. Is hij niet de eigenaar van Pharmas en in dat verband zou hij toch de CEO moeten zijn en zou er een CIO onder hem moeten werken?
Haha ik wilde dat ook nog zeggen. Met dat langere haar lijkt hij idd erg op de Robert van vroegerquote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert ziet er met dit kapsel beter uit, zo lijkt hij meer op de oude Robert, een ervaren charmante zakenman, ipv een figuur met een midlife crisis die graag jong wilt zijn
Ik vind trouwens dat het hele personage Robert weer een stuk leuker is geworden, nu hij weggaat moeten de schrijvers wel nadruk op hem leggen en heeft hij zowaar weer een rol, iets wat ze hem al heel lang niet meer toebedeelden...
Jammer dat ze er nu pas iets van maken inderdaad. Bij Valerie was het net zoiets. Ik begon haar leuk te vinden vlak voor haar dood.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind trouwens dat het hele personage Robert weer een stuk leuker is geworden, nu hij weggaat moeten de schrijvers wel nadruk op hem leggen en heeft hij zowaar weer een rol, iets wat ze hem al heel lang niet meer toebedeelden...
Ik vind Laura's nieuwe kapsel ook ERG goed staan! Lekker vlot en classy. Haalt haar echt op.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert ziet er met dit kapsel beter uit
Zeker, maar wel beetje jammer van die enorme wallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind Laura's nieuwe kapsel ook ERG goed staan! Lekker vlot en classy. Haalt haar echt op.
Klopt, moest ik ook aan denken, zo zie je dat het best goede personages zijn, als die makers ze niet proberen weg te cijferen achter een stel etalagepoppen zoals Charlie, Dennis enzovoorts.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat ze er nu pas iets van maken inderdaad. Bij Valerie was het net zoiets. Ik begon haar leuk te vinden vlak voor haar dood.
Wauw, bedankt mijn waardequote:Gefeliciteerd overigens.![]()
Janine was er al achter gekomen voordat Lonneke het tegen haar had gezegd, denk dat het dus niet verzonnen is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef gekke_sandra het volgende:
Is Huygens nou echt al eens voor de tuchtraad gekomen? Of was dat verzonnen door Ludo en Lonneke? Misschien bedoelen ze daar Barrrrr wel mee en was hij altijd al dokter en geen fysiotherapeutOf het is gewoon heel simpel en ze hebben hem inderdaad voor een andere rol gevraagd.
Beetje apart, wij zaten thuis wel heel ff te twijfelen of het een droom was. Je weet het tenslotte maar nooit met die nieuwe personages.quote:
Jij mag blij zijn als je er nog zo goed uitziet op haar leeftijd. En puur natuur, anders had ze ze wel laten liften.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker, maar wel beetje jammer van die enorme wallen.
Hmm ik vond Skipquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje apart, wij zaten thuis wel heel ff te twijfelen of het een droom was. Je weet het tenslotte maar nooit met die nieuwe personages.![]()
Wel beetje jammer dat Wout al eens bij tuchtcollega aantekening heeft gehad. Ik vind hm wel aardig.
Btw. die Dex is echt een knappe gast.Eindelijk weer eens leuke jongen in de soap.
![]()
Ja, het hoeft niet per se in GTST te zijn, in mijn slaapkamer is ook goed.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:57 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm ik vond Skip![]()
![]()
leuker, ik hoop nog steeds dat hij op een dag weer langskomt.
Ja, daar heb je een punt. Ze ziet er nog wel goed en hip uit voor haar leeftijd. Maar nu vond ik haar wallen wel beetje erg opvallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn als je er nog zo goed uitziet op haar leeftijd. En puur natuur, anders had ze ze wel laten liften.
Jack?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:37 schreef fotostarter het volgende:
Wie houd die gun bij nick tegen zijn bolus?
Het moet welquote:
Nee het is geen droomquote:
Sjorsquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:13 schreef RSie het volgende:
of het is gewoon de huurmoordenaar die nu het dubbele bedrag betaald krijgt van Jack!
of misschien is het Sjors wel die erachter is gekomen dat Nick er wel wat mee te maken heeft en nu doordraait!
Je hebt gelijk het was een droomquote:
bo·lus (dem; bolussen)quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:37 schreef fotostarter het volgende:
Wie houd die gun bij nick tegen zijn bolus?
Helaasquote:
Ze verknoeien vaak alles al met die vooruitblikken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef pleeborstel het volgende:
Vicky wordt vast ontvoerd
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:00 schreef RSie het volgende:
nou volg ik GTST al sinds het begin,.. maar het is me nog nooit opgevallen dat er speciale karaktermuziekjes zijn. en ik begrijp er geen reet van dat mensen zelfs een muziekje herkennen uit bepaalde seizoenen etc.
Het was wel een droomquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
bo·lus (dem; bolussen)
1 Zeeuws broodje met stroop en kaneel
2 (geen meervoud) fijne, vettige kleiaarde
3 (informeel) hoop, drol
4 strooppil of -brok, vooral gebruikt als dierengeneesmiddel
[..]
Helaas
Verder benieuwd naar morgen. Wat gaat er met Vicky gebeuren?![]()
Ach, muziek valt voor de een meer op dan voor de ander. Sommige mensen letten gewoon wat meer op detailsquote:
Inderdaad. Ik hoor zoiets gewoon meteen. Maar komt ook omdat ik al jaren allerlei themes en zo verzamel, dus dan let je daar ook meer op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ach, muziek valt voor de een meer op dan voor de ander. Sommige mensen letten gewoon wat meer op details.
Nou, morgen de zomercliff. Ben benieuwd.
Even wat vragen vor de kennersquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef nWo4Life het volgende:
Wat dom dat die scène met het geweer een dagdroom was. Zet dat dan niet in het voorfilmpje. Ik weet heus wel waarom ze dat doen, maar het irriteert me eerlijk gezegd wel.
En wat doen ze dat arme jongetje aan dat JJ speelt? Die jankt alleen maar de hele tijd, omdat hij zijn moeder zoekt. Laat dat kind toch gaan.![]()
Dat muziekje toen Charlie met Martijn Huygens in dat ziekenhuis op de uitslag zat te wachten, was een remake van de spanningstheme uit seizoen 9 met Pete Jenssens. Leuk dat ze nog wat oude muziek hergebruiken. Ik merk dat het toch beter is als er herkenbare muziek wordt gebruikt. In de eerste seizoenen hoor je altijd dezelfde themes en nooit in een andere versie. Nu is er voor elke scène speciale muziek, dat is wel creatief, maar zorgt ook voor onherkenbaarheid en dat is iets negatiefs. Maar goed dat Ludo's theme en die van Laura en Robert wederkerig zijn. Ik weet ook dat veel mensen niet eens op de muziek letten, maar mij valt zoiets meteen op.
Nee helaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef Frey het volgende:
Maar de Ludo tune moet iedereen toch wel kennen. Anders reserveren we vast een boot.
Dat gaat mij ook te ver.quote:
Neeeequote:
De Robert en Laura theme zit inderdaad niet in seizoen 1 en 2. Pas als Lotje sterft wordt het liedje voor het eerst gebruikt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even wat vragen vor de kennersIn seizoen 1 komt dat Robert en Laura muziekje niet voor toch of wel? En is je het muziekje opgevallen wat je vaak hoorde bij Helen Helmink, in aflevering 1 bijvoorbeeld als ze zielig op een parkbankje zit, wanneer is dat eruit gegaan?.
En wat ik ook een bijzondere vond is toen Karin Jef voorgoed in de steek liet, dat muziekje werd daarna ook niet meer gebruikt.
Ik ben benieuwd
Aan boord.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef RSie het volgende:
[..]
+1 zelfs na het gepostte filmpje met die muziek eronder gaat er nog geen belletje rinkelen.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef alors het volgende:
Straks de laatste aflevering.. ik heb nog niet echt dat 'cliff'-gevoel![]()
Vorig jaar was er natuurlijk ook al heel veel bekend over de cliff, nu niet echt...
Ik zie 't luchtkussen eronder al voor mequote:
Dennis heeft het vast gedroomd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef vrouwtje het volgende:
Als Rick en Anita met zo'n val hun nek niet hebben gebroken...
Zoiets ja. Dennis deed zn ogen dicht net zoals Bassie van Bassie en Adriaan, en ging het even aan de binnenkant van zn ogen bekijken. Daarna deed hij zn ogen open en stonden ze er nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dennis heeft het vast gedroomd.
Maar ze hadden beter die scene als cliffhanger kunnen gebruiken, ipv die kop van Nick. Maar uiteindelijk zal anita het kind wel verliezen, is Rick een paar maanden verlamd om ineens op wonderbaarlijke wijze weer op te staan, en belandt Dennis in de gevangenis, of zoiets....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dennis deed zn ogen dicht net zoals Bassie van Bassie en Adriaan, en ging het even aan de binnenkant van zn ogen bekijken. Daarna deed hij zn ogen open en stonden ze er nog.
Nee idd, en je zag dat Anita zelf maar ff op het randje ging zitten zodat ze naar achter kon vallen...quote:
Slechte droom van Dennisquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee idd, en je zag dat Anita zelf maar ff op het randje ging zitten zodat ze naar achter kon vallen...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef donpsp het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n zeur over slechte programma's of slechte afleveringen. Maar nu zeg ik wel; een slechte cliff. En dat ik het zeg zegt al genoeg..
Btw, kan iemand deze arme knul helpen? Whaha omg ik lag in een deuk
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef donpsp het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n zeur over slechte programma's of slechte afleveringen. Maar nu zeg ik wel; een slechte cliff. En dat ik het zeg zegt al genoeg..
Btw, kan iemand deze arme knul helpen? Whaha omg ik lag in een deuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |