De Robert en Laura theme zit inderdaad niet in seizoen 1 en 2. Pas als Lotje sterft wordt het liedje voor het eerst gebruikt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even wat vragen vor de kennersIn seizoen 1 komt dat Robert en Laura muziekje niet voor toch of wel? En is je het muziekje opgevallen wat je vaak hoorde bij Helen Helmink, in aflevering 1 bijvoorbeeld als ze zielig op een parkbankje zit, wanneer is dat eruit gegaan?.
En wat ik ook een bijzondere vond is toen Karin Jef voorgoed in de steek liet, dat muziekje werd daarna ook niet meer gebruikt.
Ik ben benieuwd
Aan boord.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:35 schreef RSie het volgende:
[..]
+1 zelfs na het gepostte filmpje met die muziek eronder gaat er nog geen belletje rinkelen.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:56 schreef alors het volgende:
Straks de laatste aflevering.. ik heb nog niet echt dat 'cliff'-gevoel![]()
Vorig jaar was er natuurlijk ook al heel veel bekend over de cliff, nu niet echt...
Ik zie 't luchtkussen eronder al voor mequote:
Dennis heeft het vast gedroomd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef vrouwtje het volgende:
Als Rick en Anita met zo'n val hun nek niet hebben gebroken...
Zoiets ja. Dennis deed zn ogen dicht net zoals Bassie van Bassie en Adriaan, en ging het even aan de binnenkant van zn ogen bekijken. Daarna deed hij zn ogen open en stonden ze er nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dennis heeft het vast gedroomd.
Maar ze hadden beter die scene als cliffhanger kunnen gebruiken, ipv die kop van Nick. Maar uiteindelijk zal anita het kind wel verliezen, is Rick een paar maanden verlamd om ineens op wonderbaarlijke wijze weer op te staan, en belandt Dennis in de gevangenis, of zoiets....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dennis deed zn ogen dicht net zoals Bassie van Bassie en Adriaan, en ging het even aan de binnenkant van zn ogen bekijken. Daarna deed hij zn ogen open en stonden ze er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |