Dennis heeft het vast gedroomd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:31 schreef vrouwtje het volgende:
Als Rick en Anita met zo'n val hun nek niet hebben gebroken...
Zoiets ja. Dennis deed zn ogen dicht net zoals Bassie van Bassie en Adriaan, en ging het even aan de binnenkant van zn ogen bekijken. Daarna deed hij zn ogen open en stonden ze er nog.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dennis heeft het vast gedroomd.
Maar ze hadden beter die scene als cliffhanger kunnen gebruiken, ipv die kop van Nick. Maar uiteindelijk zal anita het kind wel verliezen, is Rick een paar maanden verlamd om ineens op wonderbaarlijke wijze weer op te staan, en belandt Dennis in de gevangenis, of zoiets....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:42 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dennis deed zn ogen dicht net zoals Bassie van Bassie en Adriaan, en ging het even aan de binnenkant van zn ogen bekijken. Daarna deed hij zn ogen open en stonden ze er nog.
Nee idd, en je zag dat Anita zelf maar ff op het randje ging zitten zodat ze naar achter kon vallen...quote:
Slechte droom van Dennisquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee idd, en je zag dat Anita zelf maar ff op het randje ging zitten zodat ze naar achter kon vallen...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef donpsp het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n zeur over slechte programma's of slechte afleveringen. Maar nu zeg ik wel; een slechte cliff. En dat ik het zeg zegt al genoeg..
Btw, kan iemand deze arme knul helpen? Whaha omg ik lag in een deuk
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:35 schreef donpsp het volgende:
Ik ben normaal niet zo'n zeur over slechte programma's of slechte afleveringen. Maar nu zeg ik wel; een slechte cliff. En dat ik het zeg zegt al genoeg..
Btw, kan iemand deze arme knul helpen? Whaha omg ik lag in een deuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |