dat ookquote:Op maandag 26 mei 2008 00:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, dat geldt alleen voor Janine
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:45 schreef roooosje het volgende:
Willeke doet het goed
Ach, Jef had misschien toen een identiteitscrisis.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap niet waarom ze hem gekozen hebben, het is veel te kort geleden, maargoed ze hebben wel vaker 1 acteur voor meerdere rollen gebruikt, alleen minder opvallend.
Barto Baat speelde in seizoen een of andere Neil van Dongen en kwam later ten toneel als Jef Alberts![]()
En vergeet die rechercheur niet die de moord van Pascale op wilde lossen, die speelde in seizoen 1 een of andere boerenknecht
Erg veel lijken op een comedie....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe vonden jullie de familie stukje aan tafel:P
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap niet waarom ze hem gekozen hebben, het is veel te kort geleden, maargoed ze hebben wel vaker 1 acteur voor meerdere rollen gebruikt, alleen minder opvallend.
Barto Baat speelde in seizoen een of andere Neil van Dongen en kwam later ten toneel als Jef Alberts![]()
En vergeet die rechercheur niet die de moord van Pascale op wilde lossen, die speelde in seizoen 1 een of andere boerenknecht
Zo Die hardquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
In seizoen 2 zien we de rechercheur, die Ludo moest helpen bij de bevrijding van Nina in de cliffhanger van seizoen 14, als schoonmaker in de fabriek van Jef. Koen Heeze, de huurmoordenaar van Martine uit seizoen 4, is te zien als een investeerder voor het project van Arnie en Tim en later van Frits.
Zo jij hebt goed opgelet, ik vind seizoen 2 overigens stukken beter dan seizoen 1, iets minder amateuristisch en de echte klassieke gtst-sfeer is hier aanwezig, een absolute aanraderquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
In seizoen 2 zien we de rechercheur, die Ludo moest helpen bij de bevrijding van Nina in de cliffhanger van seizoen 14, als schoonmaker in de fabriek van Jef. Koen Heeze, de huurmoordenaar van Martine uit seizoen 4, is te zien als een investeerder voor het project van Arnie en Tim en later van Frits.
Das toch vrij heftig. Ik heb zo het vermoeden dat GTST niet meer lang online te zien zal zijn ivm dalende reguliere kijkcijfersquote:GTST volgt met ruim 52.000 kijkers
Barbara moet gewoon optiefen, zeikerige, mutserige, drammerige, bazige, uitgeleefde huisvrouwquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:12 schreef Perico het volgende:
Hebben de scriptschrijvers het lef Rabarbara opnieuw te laten vallen voor stoute Wout euhhhh Dr. Huygens?
Hij heeft vast een assistente nodigkan Bar weer dr ouwe beroep oppakken... *zucht*
Helemaal met je eens! Ze is erger dan de Libelle en Margriet stereotypes. In de eerste seizoenen waren de vrouwen nog glamourvol en spannend. De vrouw van Nico Stenders bijvoorbeeld.. of Henriette Tol, de vrouw van Jef...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara moet gewoon optiefen, zeikerige, mutserige, drammerige, bazige, uitgeleefde huisvrouw
De oude Milan was nog veel egoïstischer dan Nina, maar jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:23 schreef bobjuh het volgende:
Go Milan.
Eindelijke die domme egostische koe gedumpt
was Milan eigenlijk al geboren toen de oude Milan nog mee speeldequote:Op woensdag 28 mei 2008 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
De oude Milan was nog veel egoïstischer dan Nina, maar ja
Goed punt. In seizoen 2 zie je een hele aflevering verschillende verhaallijnen en dan gaat de laatste scène over een hele andere lijn, waardoor de spanning gelijk weer wordt opgevoerd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:09 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat in elke aflevering maximaal 3 verhaallijnen worden behandeld, terwijl er nu toch zeker 8 lopen. Ook is het jammer dat dan ook alleen de personages voorkomen die in die verhaallijnen spelen, nooit een spontane ontmoeting met een ander personage ofzo.
de huidige milan (dat gewoon een totaal ander karakter is en ongelofelijk langzaam en ongeloofwaardig praat) loopt al tegen de 30, die andere milan is jonger...!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
was Milan eigenlijk al geboren toen de oude Milan nog mee speelde![]()
En Moris is nog ouder volgens mij
Sinds All Stars weer op tv is kijk nauewlijk nog gtst ik zie alleen de laatse 3 min ofzo.
En als ik hier zo lees dan mis ik volgens mij ook niets.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:31 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Goed punt. In seizoen 2 zie je een hele aflevering verschillende verhaallijnen en dan gaat de laatste scène over een hele andere lijn, waardoor de spanning gelijk weer wordt opgevoerd.
Vroegah was alles beter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:49 schreef fotostarter het volgende:
Zoals gtst 10 jaar geleden was, wordt het ooit meer
De huisvrouwen zijn nu juist een stuk minder slovend dan in seizoen 1 en 2, het huishouden van Jef en Robert was toen bijzonder ouderwets, ze werkten de hele dag en avond, en zowel Laura als Karin zetten koffie, kookten, deden het huishouden. En toch stonden ze hun mannetje, maar op een veel minder zeikerige zogenaamd semi-kijk-mij-eens-geëmancipeerd-zijn manier dan nu.quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:15 schreef lady-wrb het volgende:
en wat hierboven genoemd werd: wat meer glamour en wat minder van die slovende huisvrouwen.
maar daartegenover stonden wel martine hafkamp en stefanie stenders. die hielden nog een beetje het evenwicht erin.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De huisvrouwen zijn nu juist een stuk minder slovend dan in seizoen 1 en 2, het huishouden van Jef en Robert was toen bijzonder ouderwets, ze werkten de hele dag en avond, en zowel Laura als Karin zetten koffie, kookten, deden het huishouden. En toch stonden ze hun mannetje, maar op een veel minder zeikerige zogenaamd semi-kijk-mij-eens-geëmancipeerd-zijn manier dan nu.
Ja okee, maar dat waren geen huisvrouwen, maargoed er waren toen verschillende slechteriken die onafhankelijk van elkaar opereerden en je had ze op verschillende niveaus. Bijvoorbeeld lage criminaliteit zoals dat café waar Marieke Vollaard verkracht werd of waar die Marco die Job vasthield, criminaliteit op niveau wat door Ludo Sanders, Frits van Houten en Martine Hafkamp werd bewerkstelligd en tot slot echte topcriminaliteit zoals door Herman Hogendoorn, Onno P. Wassenaar, Luigi Pavese enzovoorts.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar daartegenover stonden wel martine hafkamp en stefanie stenders. die hielden nog een beetje het evenwicht erin.
Goed gesproken. Echte topcriminaliteit hebben we nu niet meer. Vadim Kadar kwam het beste in de buurt, in het vorige seizoen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat waren geen huisvrouwen, maargoed er waren toen verschillende slechteriken die onafhankelijk van elkaar opereerden en je had ze op verschillende niveaus. Bijvoorbeeld lage criminaliteit zoals dat café waar Marieke Vollaard verkracht werd of waar die Marco die Job vasthield, criminaliteit op niveau wat door Ludo Sanders, Frits van Houten en Martine Hafkamp werd bewerkstelligd en tot slot echte topcriminaliteit zoals door Herman Hogendoorn, Onno P. Wassenaar, Luigi Pavese enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |