wat een blunder, nu kan in onmogelijk morgen verhuizen. Als ik zoiets simpels al verkeerd doe, zal de rest ook wel fout gaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
Je wc-rol hangt verkeerd om
Ziet er echt vet uit! Doe nog eens een foto van je slaapkamer? Dat bed
De kratjes zijn hetzelfde, de inhoud nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kratjes bier van de eerste foto op pag 5 nog vol![]()
Zoniet eerst even nieuwe halen alvorens fokkers uit te nodigen
dank voor het compliment.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef AugustLevi het volgende:
Ziet er erg mooi uit. Zoals die banen en de kastjes netjes in elkaar overlopen in de woonkamer echt netjes!
Ik heb daarnaast nog een vraag over het luik dat je gemaakt hebt voor je kruipruimte. Ik zit met een zelfde situatie. Kan je iets meer vertellen over hoe je dit gedaan hebt. Wat zijn dat bijvoorbeeld voor een profielen en waar heb je het vandaan? Is een zelfde situatie ook mogelijk met steen?
Nogmaals erg netjes allemaal
Ralph
Alleen dat poepgroen in de computerkamer, dat zou ik: 'hmz, bij nader inzien toch niet zo'n succes' willen noemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Candaasje het volgende:
Sfeervol hoor Gurb!!
Ik ben normaal niet zo van dit soort 'uitgesproken' kleuren in interieurs, maar ik vind het heel netjes gedaan.(En dat zitje ronde houtkachel is natuurlijk gewoon geweldig!)
- Het luik is gewoon los op te tillen, er zitten geen scharnieren aan, en deze is inderdaad iets groter dan het kruipluik zelf (2 cm rondom groter als het luik)quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:19 schreef AugustLevi het volgende:
Bedankt voor je reactie Gurb.
Als ik het goed begrijp heb je dus eigenlijk een wegneembaar vierkant in je vloer gemaakt. Nog een aantal vragen hierover:
1) Heb je dit luik nog scharnieren gemaakt of kan je dit gewoon los optillen.
2) Ik veronderstel dat dit luik net iets groter is dan je kruipruimte luik; zodat je dit daarna kan optillen?
3) heb je nog iets speciaals gedaan met de isolatie eronder
Bedankt voor de moeite en die ijzertjes gaan besteld worden.
Groetjes Ralph
Als ik zeg dat het Heineken groen is, veranderd je mening dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef OeJ het volgende:
[..]
Alleen dat poepgroen in de computerkamer, dat zou ik: 'hmz, bij nader inzien toch niet zo'n succes' willen noemen.
Dat groen vind ik eigenlijk juist wel mooi, maar ja, ik ben van de groentinten en de aardetinten, dus dat zal dat verklarenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef OeJ het volgende:
[..]
Alleen dat poepgroen in de computerkamer, dat zou ik: 'hmz, bij nader inzien toch niet zo'n succes' willen noemen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:15 schreef Gurb het volgende:
Als ik zeg dat het Heineken groen is, veranderd je mening dan?
Dat hebben de Fokkertjes gemerkt jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef Gurb het volgende:
Zo, inmiddels woon ik er 3 weken, en is er tot gisteren weinig gebeurd..............
Leuk he gravenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef Gurb het volgende:
Zo, inmiddels woon ik er 3 weken, en is er tot gisteren weinig gebeurd. Ik heb nog een waslijn opgehangen, een vuilnisbakje in het gootsteenkastje gemaakt en een home-cinema systeem gekocht en geplaatst. Maar verder heb ik vooral 3 weken geluierd en twee zaterdagen bij vrienden geholpen met klussen. Maar gisteren ben ik weer aan de slag gegaan, ik heb ruim 2 kuub vette klei-achtige grond weggegraven en naar mijn ouders afgevoerd. Ik wil namelijk in mijn tuin het bestaande vlonder 2 meter breder maken zodat ik een vlonder krijg van 3,5 x 4,5 meter. Maar daarvoor moet er wel 3 tot 4 kuub grond weg. Gisteren ben ik eraan begonnen, en het begin is er.
Ik zal als ik er aan toe kom vanavond een foto maken van de huidige bouwput.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |