abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79073236
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
Je wc-rol hangt verkeerd om

Ziet er echt vet uit! Doe nog eens een foto van je slaapkamer? Dat bed
wat een blunder, nu kan in onmogelijk morgen verhuizen. Als ik zoiets simpels al verkeerd doe, zal de rest ook wel fout gaan.

Ik sta morgen wel één minuut vroeger op om de rol om te draaien
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:40:55 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79073483
En vanaf hoe laat morgen zijn alle fokkertjes welkom
pi_79075767
zimmer frei?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:19:13 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79077455
Kratjes bier van de eerste foto op pag 5 nog vol
Zoniet eerst even nieuwe halen alvorens fokkers uit te nodigen
pi_79121983
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kratjes bier van de eerste foto op pag 5 nog vol
Zoniet eerst even nieuwe halen alvorens fokkers uit te nodigen
De kratjes zijn hetzelfde, de inhoud niet

Gisteren soepeltjes verhuisd, om acht uur begonnen, en na twee keer rijden met een auto + aanhanger waren al mijn bezittingen over. Toen alles met hulp van twee vrienden en mijn ouders ingeruimd en om half vier vertok de hulp omdat alles klaar was.

Nu wat foto's van hoe het er nu uitziet.
zwaar transport

De woonkamer vanmorgen

De tafels en stoelen zijn tweedehandsmeubels die ik zelf heb opgeknapt. Ter illustratie, zo zagen de eettafelstoelen er eerst uit. Ook de tafel was zo donker gelakt. Ik heb alles kaalgeschuurd, de leuningen en onderrand van de tafel geschilderd in de kleur van de keukendeurtjes en het blanke hout in de olie gezet.

De salontafel heb ik ook kaalgeschuurd, maar ook een stukje kleiner gemaakt, deze was 100 x 100 cm en nu is deze 70 x 70 cm. Hier een plaatje van het blad toen ik deze aan het vermaken was. Dit blad was ook helemaal beschadigd, dus heb hier bijna 2 mm vanaf geschuurd.

Boven de salontafel ook een lamp gemaakt net als boven de eettafel

de trapkast, gevuld.

de computer hoek.

wasdroger is ook geleverd. De bezorgers gaven me een compliment over het meubel, dat hadden ze nog niet vaak gezien

kasten zijn nog half leeg, net als de keukenkastjes

nog een foto van het bed, nu opgemaakt.

jeugdsentiment in de vensterbank van het trapgat.

De douchewand nog een keer

planchet in de douche
pi_79122782
Is dat de quizvraag geworden; hoe hangt de wc-rol?
pi_79123101
Leuk hoor ! alles over en nu settelen.

Veel plezier ermee.

Trouwens mijn complimenten voor je skills van meubels renoveren en maken.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:37:41 #233
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79128836
Je wc-rol hangt goed

En de rest van je huis, ook top! Daar ga je lekker wonen, joh, zo helemaal in je eigen stijl (nu hopen dat je geen vriend(in) krijgt die een heel andere smaak heeft).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_79140640

Ik heb je topic helemaal gelezen en kan niet anders zeggen dan .
Heel mooi geworden en nu maar genieten van je mooie woning.
pi_79141560
dat is wel een erg gave vloer, als ik een eigen huisje heb komt er ook zowiezo een echte houten vloer,
als bosbeheerder kan ik natuurlijk niet anders.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_79155181
Goeie wc-rol!
Maar ziet er goed uit allemaal zeg! En leuk dat je zo veel zelf hebt gedaan! En OMG, wat een organisation-skills moet jij hebben! Ik schaam me voor de bende die het bij mij is nu ik net verhuisd ben, als ik zie dat het ook zo kan, in één dag alles gefixt!
pi_79244419
Ziet er erg mooi uit. Zoals die banen en de kastjes netjes in elkaar overlopen in de woonkamer echt netjes!

Ik heb daarnaast nog een vraag over het luik dat je gemaakt hebt voor je kruipruimte. Ik zit met een zelfde situatie. Kan je iets meer vertellen over hoe je dit gedaan hebt. Wat zijn dat bijvoorbeeld voor een profielen en waar heb je het vandaan? Is een zelfde situatie ook mogelijk met steen?

Nogmaals erg netjes allemaal

Ralph
pi_79267533
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef AugustLevi het volgende:
Ziet er erg mooi uit. Zoals die banen en de kastjes netjes in elkaar overlopen in de woonkamer echt netjes!

Ik heb daarnaast nog een vraag over het luik dat je gemaakt hebt voor je kruipruimte. Ik zit met een zelfde situatie. Kan je iets meer vertellen over hoe je dit gedaan hebt. Wat zijn dat bijvoorbeeld voor een profielen en waar heb je het vandaan? Is een zelfde situatie ook mogelijk met steen?

Nogmaals erg netjes allemaal

Ralph
dank voor het compliment.

Ik heb het luik als volgt gemaakt.

1. Ik heb eerst de vloerdelen over het kruipluik heen gelegd, en toen op de delen het luik afgetekend.
2. toen heb ik de vloerdelen los gehaald en het gedeelte boven het kruipluik netjes weggezaagd.
3. Ik heb de vloerdelen weer teruggelegd.
4. Van de stukken vloerdeel die ik weggezaagd had heb ik een luik gemaakt door deze onderling te verlijmen. Toen had ik dus een luik. Dit luik heb ik vervolgens rondom 3 mm afgezaagd om zo een keurig haaks luik te hebben.
5. Om het luik en rondom de vloerrand heb ik geanodiseerde aluminium hoeklijntjes gebruikt. Deze zijn 15 x 15 mm groot en 2 mm dik. De hoeklijntjes heb ik via de ijzerwaren handel besteld en worden geleverd in lengtes van 5 meter.

Of je het met steen ook kan weet ik niet, bedoel je gewoon plavuizen?
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:53:57 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79270368
Tijd voor een house warming party
pi_79272730
Sfeervol hoor Gurb!!
Ik ben normaal niet zo van dit soort 'uitgesproken' kleuren in interieurs, maar ik vind het heel netjes gedaan. (En dat zitje ronde houtkachel is natuurlijk gewoon geweldig!)
pi_79285927
Bedankt voor je reactie Gurb.

Als ik het goed begrijp heb je dus eigenlijk een wegneembaar vierkant in je vloer gemaakt. Nog een aantal vragen hierover:
1) Heb je dit luik nog scharnieren gemaakt of kan je dit gewoon los optillen.
2) Ik veronderstel dat dit luik net iets groter is dan je kruipruimte luik; zodat je dit daarna kan optillen?
3) heb je nog iets speciaals gedaan met de isolatie eronder

Bedankt voor de moeite en die ijzertjes gaan besteld worden.

Groetjes Ralph
pi_79287572
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Candaasje het volgende:
Sfeervol hoor Gurb!!
Ik ben normaal niet zo van dit soort 'uitgesproken' kleuren in interieurs, maar ik vind het heel netjes gedaan. (En dat zitje ronde houtkachel is natuurlijk gewoon geweldig!)
Alleen dat poepgroen in de computerkamer, dat zou ik: 'hmz, bij nader inzien toch niet zo'n succes' willen noemen.
pi_79292306
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:19 schreef AugustLevi het volgende:
Bedankt voor je reactie Gurb.

Als ik het goed begrijp heb je dus eigenlijk een wegneembaar vierkant in je vloer gemaakt. Nog een aantal vragen hierover:
1) Heb je dit luik nog scharnieren gemaakt of kan je dit gewoon los optillen.
2) Ik veronderstel dat dit luik net iets groter is dan je kruipruimte luik; zodat je dit daarna kan optillen?
3) heb je nog iets speciaals gedaan met de isolatie eronder

Bedankt voor de moeite en die ijzertjes gaan besteld worden.

Groetjes Ralph
- Het luik is gewoon los op te tillen, er zitten geen scharnieren aan, en deze is inderdaad iets groter dan het kruipluik zelf (2 cm rondom groter als het luik)
Qua isolatie, ik heb de ondervloer van de vloer zelf ook onder het luik gelegd, en verder is mijn kruipluik aan de onderzijde al geïsoleerd, dus verder geen bijzonderheden.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef OeJ het volgende:

[..]

Alleen dat poepgroen in de computerkamer, dat zou ik: 'hmz, bij nader inzien toch niet zo'n succes' willen noemen.
Als ik zeg dat het Heineken groen is, veranderd je mening dan?
pi_79294398
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat groen vind ik eigenlijk juist wel mooi, maar ja, ik ben van de groentinten en de aardetinten, dus dat zal dat verklaren
pi_79294757
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:15 schreef Gurb het volgende:

Als ik zeg dat het Heineken groen is, veranderd je mening dan?

Ja, dan wel natuurlijk.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:28:20 #246
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_79340572
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:23 schreef Gurb het volgende:

planchet in de douche
[ afbeelding ]
vibrerend badeendje?
pi_80002983
Zo, inmiddels woon ik er 3 weken, en is er tot gisteren weinig gebeurd. Ik heb nog een waslijn opgehangen, een vuilnisbakje in het gootsteenkastje gemaakt en een home-cinema systeem gekocht en geplaatst. Maar verder heb ik vooral 3 weken geluierd en twee zaterdagen bij vrienden geholpen met klussen. Maar gisteren ben ik weer aan de slag gegaan, ik heb ruim 2 kuub vette klei-achtige grond weggegraven en naar mijn ouders afgevoerd. Ik wil namelijk in mijn tuin het bestaande vlonder 2 meter breder maken zodat ik een vlonder krijg van 3,5 x 4,5 meter. Maar daarvoor moet er wel 3 tot 4 kuub grond weg. Gisteren ben ik eraan begonnen, en het begin is er.
Ik zal als ik er aan toe kom vanavond een foto maken van de huidige bouwput.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:01:54 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_80003428
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef Gurb het volgende:
Zo, inmiddels woon ik er 3 weken, en is er tot gisteren weinig gebeurd..............
Dat hebben de Fokkertjes gemerkt ja Geen housewarming party gezien

Ons wel lekker maken met trapkast vol met bier en lekkere dingen en vervolgens..............niks

Je krijgt een herkansing wanneer is het open huis
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:06:46 #250
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80003608
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef Gurb het volgende:
Zo, inmiddels woon ik er 3 weken, en is er tot gisteren weinig gebeurd. Ik heb nog een waslijn opgehangen, een vuilnisbakje in het gootsteenkastje gemaakt en een home-cinema systeem gekocht en geplaatst. Maar verder heb ik vooral 3 weken geluierd en twee zaterdagen bij vrienden geholpen met klussen. Maar gisteren ben ik weer aan de slag gegaan, ik heb ruim 2 kuub vette klei-achtige grond weggegraven en naar mijn ouders afgevoerd. Ik wil namelijk in mijn tuin het bestaande vlonder 2 meter breder maken zodat ik een vlonder krijg van 3,5 x 4,5 meter. Maar daarvoor moet er wel 3 tot 4 kuub grond weg. Gisteren ben ik eraan begonnen, en het begin is er.
Ik zal als ik er aan toe kom vanavond een foto maken van de huidige bouwput.
Leuk he graven
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')