Van dat spel heb ik echt nog nóóit gehoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerd.. imho dan. Goeie co-op, dat zie je tegenwoordig niet meer.
*klik*
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van dat spel heb ik echt nog nóóit gehoord.
WoW is best leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
WoW installeer je niet voor de grap...
Die is inderdaad wel compleet de grond in geboord door bijna iedereenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerd.. imho dan. Goeie co-op, dat zie je tegenwoordig niet meer.
*klik*
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik wil slapen.![]()
Waarom is Soempie? Is ze haar bed ingerold? Die wordt morgen wakker met knallende hoofdpijn!
Wat houdt je tegen trouwens? Kun je niet?quote:
Het feit dat ik vrijdag toch eigenlijk wel een voldoende wil halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wat houdt je tegen trouwens? Kun je niet?
Niet te hoog inspringen. Probeer eerst maar eens antwoord te vinden op 'makkelijke' vragen zoals "Waarom bestaan wij?" voordat je je zoiets gaat afvragen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Soempie?
Hoe komt dat? In beide gevallen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het feit dat ik vrijdag toch eigenlijk wel een voldoende wil halen.
Een bizar weetje: roken verergert de ziekte van Crohn, maar het verzacht juist Colitis Ulcerosa (ook een darmziekte).
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Niet te hoog inspringen. Probeer eerst maar eens antwoord te vinden op 'makkelijke' vragen zoals "Waarom bestaan wij?" voordat je je zoiets gaat afvragen.
Ik duik plat
Dat is niet uitgelegd, ik denk ook niet dat er een goede verklaring voor is.quote:
Ohjee. Is er een directe aanleiding? Of algehele malaisequote:
Snickersquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Er bestaat een site genaamd Mannenbrandstof.nl
Kijkt men in huize Slijpsel tegenwoordig ook het songfestival dan? Een paar jaar terug leek je broer niet heel erg op de hoogtequote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Smoothe actie etc.
Ik protesteer tegen de TT!!!
Vreemd, dat Kasperskyding heb ik niet en toen ik een tijdje die layout had, had ik er ook last van.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
De hele avond zitten updaten en zo, blijkt de Banner blocker van Kaspersky de reden van de verneukte Fok-pagina's te zijn...
Enniewee, ik ga maffen...
ohquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Er staan vrouwen op de site!
Hey dat klinkt bekendquote:Op maandag 26 mei 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En weet je, nu denk ik ook dat al die 'signalen' die ik opving, ook natuurlijk voor haar bedoeld konden zijn. behalve natuurlijk die ene dat we samen tegen elkaar liggend naar de sterren aan het kijken waren en zij een stukje verderop lag. maar de rest wel. Ze deed ook al zo verdomde pessimistisch als ik het over hem had. Soms is ze helemaal niet zo een leuke vriendin eigenlijk
Gewoon een kwestie van teveel doen denk ik. Ben even op.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohjee. Is er een directe aanleiding? Of algehele malaise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |