Van dat spel heb ik echt nog nóóit gehoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerd.. imho dan. Goeie co-op, dat zie je tegenwoordig niet meer.
*klik*
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van dat spel heb ik echt nog nóóit gehoord.
WoW is best leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
WoW installeer je niet voor de grap...
Die is inderdaad wel compleet de grond in geboord door bijna iedereenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerd.. imho dan. Goeie co-op, dat zie je tegenwoordig niet meer.
*klik*
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik wil slapen.![]()
Waarom is Soempie? Is ze haar bed ingerold? Die wordt morgen wakker met knallende hoofdpijn!
Wat houdt je tegen trouwens? Kun je niet?quote:
Het feit dat ik vrijdag toch eigenlijk wel een voldoende wil halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wat houdt je tegen trouwens? Kun je niet?
Niet te hoog inspringen. Probeer eerst maar eens antwoord te vinden op 'makkelijke' vragen zoals "Waarom bestaan wij?" voordat je je zoiets gaat afvragen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom is Soempie?
Hoe komt dat? In beide gevallen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het feit dat ik vrijdag toch eigenlijk wel een voldoende wil halen.
Een bizar weetje: roken verergert de ziekte van Crohn, maar het verzacht juist Colitis Ulcerosa (ook een darmziekte).
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Niet te hoog inspringen. Probeer eerst maar eens antwoord te vinden op 'makkelijke' vragen zoals "Waarom bestaan wij?" voordat je je zoiets gaat afvragen.
Ik duik plat
Dat is niet uitgelegd, ik denk ook niet dat er een goede verklaring voor is.quote:
Ohjee. Is er een directe aanleiding? Of algehele malaisequote:
Snickersquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef wyccie het volgende:
Er bestaat een site genaamd Mannenbrandstof.nl
Kijkt men in huize Slijpsel tegenwoordig ook het songfestival dan? Een paar jaar terug leek je broer niet heel erg op de hoogtequote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Smoothe actie etc.
Ik protesteer tegen de TT!!!
Vreemd, dat Kasperskyding heb ik niet en toen ik een tijdje die layout had, had ik er ook last van.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
De hele avond zitten updaten en zo, blijkt de Banner blocker van Kaspersky de reden van de verneukte Fok-pagina's te zijn...
Enniewee, ik ga maffen...
ohquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Er staan vrouwen op de site!
Hey dat klinkt bekendquote:Op maandag 26 mei 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En weet je, nu denk ik ook dat al die 'signalen' die ik opving, ook natuurlijk voor haar bedoeld konden zijn. behalve natuurlijk die ene dat we samen tegen elkaar liggend naar de sterren aan het kijken waren en zij een stukje verderop lag. maar de rest wel. Ze deed ook al zo verdomde pessimistisch als ik het over hem had. Soms is ze helemaal niet zo een leuke vriendin eigenlijk
Gewoon een kwestie van teveel doen denk ik. Ben even op.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohjee. Is er een directe aanleiding? Of algehele malaise
Het hielp niet mee dat ze in 1996/1997 begonnen met de advertenties "John Romero's gonna make you his bitch" en dat het spel een jaar of 2, 3 later pas uit kwamquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel compleet de grond in geboord door bijna iedereen
vast welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van teveel doen denk ik. Ben even op.
Ik gadan gaat het morgen vast weer beter...
Benny Hill!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
Popcorn is veel cooler.
Ja, tof. Alleen nu wat minder.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet te hoog inspringen. Probeer eerst maar eens antwoord te vinden op 'makkelijke' vragen zoals "Waarom bestaan wij?" voordat je je zoiets gaat afvragen.
Ik duik plat
quote:
Denk dat je nu toch vertrokken bent. Hier regent het en ik zit lekker binnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben op tijd opgestaan om te gaan sporten!
Maar ik heb helemaal geen zin
Nee, ik ga over een paar minuutjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk dat je nu toch vertrokken bent. Hier regent het en ik zit lekker binnen.![]()
Ben een nostalgia-verhuisdoos aan het inpakken, die ik daarna ook nooit meer uit hoef te pakken.
Ik met kleding ook wel, maar met brieven, kaartjes en aantekeningen bijvoorbeeld weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik ga over een paar minuutjes.
Ik heb ook zo'n doos, met allemaal spul dat niet weg mag maar ook niet zo nodig op het zicht hoeft te staan. Verder ben ik heel drastisch met weggooien, ook met kleding
Moe, moet voortaan eerder gaan slapenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het?
En jouw nakijkwerk wordt ook weer nagekeken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bweuh ik moet weer bezigheidstherapie doen voor school... gedurende het jaar moesten er opdrachten voor managementvaardigheden (I kid you not!) worden gemaakt en in een map gestopt. Nu moet ik de map van iemand anders beoordelen... verrassend genoeg heb ik niet veel zin
Volgens mij moet je ook feedback geven dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En jouw nakijkwerk wordt ook weer nagekeken?
Anders is alles toch gewoon "voldoende"?![]()
Goeie deal!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
OMG! De moeder van m'n ex en haar man komen zondag helpen met verhuizen. Net samen even uitgerekend hoeveel km ze op die dag moeten rijden. 630 km.![]()
En nu wil ze niet zeggen hoeveel ze dan kwijt zijn aan brandstof: 'als je 15 euro geeft voor de brandstof is het goed hoor.'!!!
Een zuinige auto haalt 1:20quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
OMG! De moeder van m'n ex en haar man komen zondag helpen met verhuizen. Net samen even uitgerekend hoeveel km ze op die dag moeten rijden. 630 km.![]()
En nu wil ze niet zeggen hoeveel ze dan kwijt zijn aan brandstof: 'als je 15 euro geeft voor de brandstof is het goed hoor.'!!!
Dat zit ze net voor me uit te rekenen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een zuinige auto haalt 1:20
630/20=31,5 liter benzine
31,5 * 1.60 = 50 euro.
Ja, zoiets wilde ik sowieso wel doen, maar wilde ze ook benzinevergoeding geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goeie deal!!![]()
Kun je ze niet een keer uitnodigen voor een etentje ofzo? (in hun eigen woonplaats dan) Dat is ook leuk
Voor de verhuizing is er geen andere optie, maar hij kon anders toch ook met de trein komen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zit ze net voor me uit te rekenen.Is diesel goedkoper dan benzine? Ze had dezelfde berekening, maar zei dat het ongeveer 35 euro was.
En wtf echt, Sven is elke keer 100 euro kwijt op en neer naar Groningen.
Mja, krijg hem maar eens in een trein.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor de verhuizing is er geen andere optie, maar hij kon anders toch ook met de trein komen?
Diesel is rond de 1,40 per liter geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zit ze net voor me uit te rekenen.Is diesel goedkoper dan benzine? Ze had dezelfde berekening, maar zei dat het ongeveer 35 euro was.
En wtf echt, Sven is elke keer 100 euro kwijt op en neer naar Groningen.
Ik kom echt niet met 15 euro aanzetten natuurlijk.quote:
Koekjes bakkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kom echt niet met 15 euro aanzetten natuurlijk.![]()
Maargoed, ik zie wel wat het dan wordt.
Als ik had kunnen komen....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh nogmaals een reminder: morgenavond speel ik een theatersportwedstrijd in Groningen, in een buurthuis waarvan ik de naam niet meer precies weet maar die Olie in de naam had. Zaal open vanaf 20:00, begint om 20:30
Ik kan alleen zandkoekjes bakken. En al m'n keukenspullen zijn al ingepakt.quote:
Zandkoekjes kunnen ook erg lekker zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan alleen zandkoekjes bakken. En al m'n keukenspullen zijn al ingepakt.
Ja, 't is vooral dat ik alles al heb ingepakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zandkoekjes kunnen ook erg lekker zijn. En het gaat vooral om het idee toch?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en de opdracht is voor een deel in Comic Sans getypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |