Misschien wil ze haar vader wel terug.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd ook eerder zijn zogenaamde dochter maar ik zat van de week wat te hyven en las veel text in de trant van: zow, ben je verliefd enz en op zijn eigen hyves roept ze continue ik hou van je.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zijn jullie gezellig bezig! Heerlijk!
I say no no noquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het leven eruit is, aldus Yvonne. Binnenkort dus. Het is nu al véél rustiger, maar deze week zijn er nog DGK-uitzendingen op TV, duikt hier en daar een ex-bewoner op in een programma, en zijn er nog veel users met afkickverschijnselen. Ik gok op volgende week.
Gertquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Dont wanna go to rehab
[..]
I say no no no
Gert van Hermien?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:37 schreef Lobasca het volgende:
Die zat touwens ook in HBB, en viel me reuze mee, geloof ik
2 pagina's teruggelezen, vind ik weer genoegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert van Hermien?
Moet je voor de gein eens teruglezen en dan vooral de posts van FrancisC
Oh, dat zijn ook weer topics waardig, waar waren we ook alweer gebleven; Francis doet een rechtzaak tegen een vermeende onbekende aanvaller van een vrouw die ook lastig gevallen werd door Gert, van Hermien, maar die was lid van de kerk en wilde daar niet op reageren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert van Hermien?
Mot ik dan in jouw postgeschiedenis duiken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert van Hermien?
Nee, Yvonne heeft beloofd dat we pas gaan als we hier niet meer actief zijn.quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:56 schreef Prospera het volgende:
Nee, Yvonne heeft beloofd dat we pas gaan als we hier niet meer actief zijn.
Gert mag willen dat hij hier een vakantie heeft vanaf mei t/m september
De rel op Fok 2 jaar geleden, toen Gert in HBB zat en er van allerlei onfrisse dingen naar boven kwamen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik dan in jouw postgeschiedenis duiken?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh, dat zijn ook weer topics waardig, waar waren we ook alweer gebleven; Francis doet een rechtzaak tegen een vermeende onbekende aanvaller van een vrouw die ook lastig gevallen werd door Gert, van Hermien, maar die was lid van de kerk en wilde daar niet op reageren.
Zo iets was het toch Manu
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Gert heeft mooi pech, ik ga nergens heen.![]()
![]()
Gert Timmermanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik dan in jouw postgeschiedenis duiken?
Zeker weten! Amanda wil eerst een mooi jurkje kopen in de PC en naar Tilly, Brian vind het een beter plan om langs Zeeman te gaan en bij de hema wat nagellakjes te kopen. Ze baalt van haar marmot haarmatten dus gaan ze naar een feestwinkel en halen daar een pruik. Vervolgens wil Amanda dineren dus toefen ze richting McDonalds, daarna wil ze borrelen in een sjieke tent en belanden ze samen in de Warmoesstraat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:57 schreef Copycat het volgende:
Amanda en Brian hebben vandaag een jaar een relaasie. Zal het een KNALfuif worden?
En hij kreeg zijn spullen niet terug, moest verhuizen naar de achterhoek. Maar Francis heeft nog steeds geen verhaal gehaalt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
en de website werd afgesloten en de auto werd ingenomen en hij was z'n keyboard kwijt
Ehm, "i'm the king of the world" - Titanic , Jack staat met zijn armen wijd voorop op de boot en roept dat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:04 schreef Spaarne het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ook namens LIeke![]()
Nou, dat is nog eens fijn wakker worden h'm.
De foto heeft op LIeke's Hyves de titel: "I'm the king of the world".
Dus alles gaat blijkbaar TOP en ze doet lekker haar DING.
Die was met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
En hij kreeg zijn spullen niet terug, moest verhuizen naar de achterhoek. Maar Francis heeft nog steeds geen verhaal gehaalt.
Is Gert inmiddels al failliet verklaard?
Uhm, dat koste ons al een paar maanden toenquote:
Zat toen in Engeland en had toen even niks te doen, kreeg zelfs inside informatie van Francis C. Hij kan ook nog muziek makenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhm, dat koste ons al een paar maanden toen
En Manu nog een paar maanden meer![]()
Alleen van de OP sta ik al met mijn ogen te knipperen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhm, dat koste ons al een paar maanden toen
En Manu nog een paar maanden meer![]()
Been there, done that.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alleen van de OP sta ik al met mijn ogen te knipperen...![]()
Wat een drama
Dat was ruim 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In deze context is het nog altijd 'Broeder Gert"
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhhhh...jij begon over Gert![]()
Maar het is de schuld van Kaat
quote:
Francis werd idd terug gezet naar HBB, waar hij niet blij mee was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Dat van die Francis kan ik me ook nog herinneren. Toentertijd was ik moderator van SHO en daar meende hij zijn kruistocht ook te moeten voeren. Ik meende van niet.
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ben je het ook aan het lezen? Ik lig dubbel hier![]()
edit, nu niet meer, wat verschrikkelijk allemaal![]()
Ja Pokerface, ik hou al op..
Bewoners al uit bed?
Ik post het berichtje maar even voor de liefhebbers.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:14 schreef rooie3 het volgende:
Huubje gaat vandaag verhuizen en hij moest huilen om de uitzending gisteren,schrijft hij op now live.
quote:de filmpjes staan op mijn telefoon, alleen heb geen kabeltje kutzooi, maar goed, het heeft met piano spelen te maken, heb een manier gevonden om op een enorm grote concert vleugel te spelen en binnenkort nog meer je gaat helemaal stuk, vrachtwagen is nu onderweg, kon niet slapen vannacht, moest weer huilen na de herhaling uitzending, en de verhuizers komen er nu aan, drukke dag, maar wel lachen, iedereen die flashback uitzendingen kijken ze worden schitterend,
laters
Huub
Sorry Manu, ik was je net voor.quote:oke, klein tipje van de sluier...
je loopt grote pianozaak in met je maatmak en zonnebril en zegt ik wil een vleugel kopen...
de rest kun je raden... heb er filmpjes van
Dus Huub heeft gewoon effe een vleugel gebietst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
Huub over het kopen van een vleugel......Bron: NL.
[..]
Sorry Manu, ik was je net voor.![]()
Tsja, als Lieke een motor kan scoren moet dit toch ook lukken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:27 schreef rooie3 het volgende:
Dus Huub heeft gewoon effe een vleugel gebietst.
dank je, jaap zelf is (zoals verwacht) te lui om foto te zoeken..quote:Op maandag 26 mei 2008 22:50 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk maar in mijn photobucket of er wat tussen zit.
Hij is nog niet op fok geweest en zijn weblog word eerdaags overgedragen aan hem.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef kit2u het volgende:
Waarom post Huub niet op zijn weblog en wel op fok?
Valt ook geen inhoudelijk gesprek met dat kind te voeren..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:43 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, deze blijft leuk. José vs Naad en slabek over de PoPo.
Ze heeft echt een hekel aan Amanda en haar vieze strings.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:50 schreef Lobasca het volgende:
Valt ook geen inhoudelijk gesprek met dat kind te voeren..![]()
Blabla..Slasla...
Wat een heerlijk wijf is Palma eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft echt een hekel aan Amanda en haar vieze strings.![]()
Jullie klinken als heroïnejunks waarvan hun spuitje wordt afgepakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:57 schreef petraa het volgende:
Fietsen ze nog?
btw Ik laat me echt niet wegjagen door GERT, pffff dan zal hij toch met kanonnen moeten komen! Ik blijf zitten waar ik zit! Toch?![]()
Ach, met een beetje hulp is er best wat van te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een heerlijk wijf is Palma eigenlijk
Wat was er in de uitzending vna gisteren dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:14 schreef rooie3 het volgende:
Huubje gaat vandaag verhuizen en hij moest huilen om de uitzending gisteren,schrijft hij op now live.
Je bent wel erg perversquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, met een beetje hulp is er best wat van te maken.![]()
[ afbeelding ]
Maar dit is veul goedkoper!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie klinken als heroïnejunks waarvan hun spuitje wordt afgepakt.
Het afscheid van de kooi.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat was er in de uitzending vna gisteren dan?
En je leeft langer, en gaat er niet zo uitzien als Mikey de oprechte knuffelzwervert van Saint B.quote:
Ik begrijp dat jij nog steeds welkom bent op het B&A forum? Is het een beetje druk daar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb maar eens aan Brian en Amanda gevraagd hoe het met Mikey gaat ...
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn ietwat dyslectische alter ego gedijt er nog prima.
Het staat nu vol met felicitaties voor hun één jaar samen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
Mijn ietwat dyslectische alter ego gedijt er nog prima.
Het staat nu vol met felicitaties voor hun één jaar samen.
de Amanda en Brian fans, al heb ik het idee dat ze meer Brian fans zijn en Amanda op de koop toe nemen, zijn helemaal hoteldebotel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij nog steeds welkom bent op het B&A forum? Is het een beetje druk daar?
Volgens mij niet. Hij zat net op NL maar is nu offline.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef blomst het volgende:
Broodjes in de oven bakken en snel douchen, mijn advies nooit doen, zit ik dan met zwarte broodjes.![]()
heeft Huub hier al gepost??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |