Zo'n mast is eigenlijk ook een grote paalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:04 schreef Spaarne het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ook namens LIeke![]()
Nou, dat is nog eens fijn wakker worden h'm.
De foto heeft op LIeke's Hyves de titel: "I'm the king of the world".
Dus alles gaat blijkbaar TOP en ze doet lekker haar DING.
Die was geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vooral de vierde zitten leuke stukjes in alhoewel ik Jaap met Pyt hagoras ook hylarisch vond.
Als ze maar een paal heeft en het schuift.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo'n mast is eigenlijk ook een grote paal
Ik snap dat niet van haar, ze heeft toch wel wat meer in haar mars dan aan zo'n paal te hangenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als ze maar een paal heeft en het schuift.
Desnoods een lantaarnpaal achter centraal.
Helemaal mee eens, laat ze gewoon fitnesstraining gaan doen ipv. als een ordinaire dweil zich te gedragen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet van haar, ze heeft toch wel wat meer in haar mars dan aan zo'n paal te hangen
Ik geloof helemaal niet dat ze zo is, maar dat Lieke dit soort dingen aangrijpt om aandacht te vragenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laat ze gewoon fitnesstraining gaan doen ipv. als een ordinaire dweil zich te gedragen.
Maar ja, vrees dat dat ze is: mannengeil, mediageil en geil op geld.
Laatste vind ik niet erg maar de manier waarop, dom is ze niet dacht ik dus hoezo.
Kaat toch! "De manier waarop" ....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laat ze gewoon fitnesstraining gaan doen ipv. als een ordinaire dweil zich te gedragen.
Maar ja, vrees dat dat ze is: mannengeil, mediageil en geil op geld.
Laatste vind ik niet erg maar de manier waarop, dom is ze niet dacht ik dus hoezo.
Ik heb het altijd een koele arrogante hark gevondenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:30 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Kaat toch! "De manier waarop" ....![]()
Dat is de zin van Claire!
Wat is altijd erg vond is dat Lieke zo geil deed. Aaaargh. Want ik vond haar totaal niet geil.
ik ga hem over een half uurtje even kijken, eerst vriendlief de deur uitjagenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:38 schreef Spaarne het volgende:
Deze vind ik één van de leukste video's: Palma verstopt zich achter de bank voor Mikey.
Hoe zou het met Mikey gaan trouwens? Zal Saint Brian al bij hem op bezoek zijn geweest?
Mikey een vriendin? Gedverdemme. Ik heb geen Hyves account, dus ik kan zijn hyves ook niet lezen. Helaas. Ben wel benieuwd. Maar te beroerd om een account aan te maken. Vanavond misschien. Ik ga nu maar weer lekker fijn 1,5 uur reizen om op mijn werk te komen. Bleh.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ga hem over een half uurtje even kijken, eerst vriendlief de deur uitjagen![]()
ik zat trouwens op hyves even van Mikey, hij heeft een vriendinnetje en allemaal mutsen reageren bij hem.
Die is hilarischquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:38 schreef Spaarne het volgende:
Deze vind ik één van de leukste video's: Palma verstopt zich achter de bank voor Mikey.
Hoe zou het met Mikey gaan trouwens? Zal Saint Brian al bij hem op bezoek zijn geweest?
Tja, las hier en daar dat hij verliefd is en op zijn eigen hyves stond het nog duidelijker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Mikey een vriendin? Gedverdemme. Ik heb geen Hyves account, dus ik kan zijn hyves ook niet lezen. Helaas. Ben wel benieuwd. Maar te beroerd om een account aan te maken. Vanavond misschien. Ik ga nu maar weer lekker fijn 1,5 uur reizen om op mijn werk te komen. Bleh.
Hij valt op een dominante vrouwquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, las hier en daar dat hij verliefd is en op zijn eigen hyves stond het nog duidelijker.
[ afbeelding ]
Lijkt mij eerlijk gezegd ook eerder zijn zogenaamde dochter maar ik zat van de week wat te hyven en las veel text in de trant van: zow, ben je verliefd enz en op zijn eigen hyves roept ze continue ik hou van je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |