Misschien wil ze haar vader wel terug.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Lijkt mij eerlijk gezegd ook eerder zijn zogenaamde dochter maar ik zat van de week wat te hyven en las veel text in de trant van: zow, ben je verliefd enz en op zijn eigen hyves roept ze continue ik hou van je.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zijn jullie gezellig bezig! Heerlijk!
I say no no noquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het leven eruit is, aldus Yvonne. Binnenkort dus. Het is nu al véél rustiger, maar deze week zijn er nog DGK-uitzendingen op TV, duikt hier en daar een ex-bewoner op in een programma, en zijn er nog veel users met afkickverschijnselen. Ik gok op volgende week.
Gertquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Dont wanna go to rehab
[..]
I say no no no
Gert van Hermien?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:37 schreef Lobasca het volgende:
Die zat touwens ook in HBB, en viel me reuze mee, geloof ik
2 pagina's teruggelezen, vind ik weer genoegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert van Hermien?
Moet je voor de gein eens teruglezen en dan vooral de posts van FrancisC
Oh, dat zijn ook weer topics waardig, waar waren we ook alweer gebleven; Francis doet een rechtzaak tegen een vermeende onbekende aanvaller van een vrouw die ook lastig gevallen werd door Gert, van Hermien, maar die was lid van de kerk en wilde daar niet op reageren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert van Hermien?
Mot ik dan in jouw postgeschiedenis duiken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert van Hermien?
Nee, Yvonne heeft beloofd dat we pas gaan als we hier niet meer actief zijn.quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:56 schreef Prospera het volgende:
Nee, Yvonne heeft beloofd dat we pas gaan als we hier niet meer actief zijn.
Gert mag willen dat hij hier een vakantie heeft vanaf mei t/m september
De rel op Fok 2 jaar geleden, toen Gert in HBB zat en er van allerlei onfrisse dingen naar boven kwamen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik dan in jouw postgeschiedenis duiken?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh, dat zijn ook weer topics waardig, waar waren we ook alweer gebleven; Francis doet een rechtzaak tegen een vermeende onbekende aanvaller van een vrouw die ook lastig gevallen werd door Gert, van Hermien, maar die was lid van de kerk en wilde daar niet op reageren.
Zo iets was het toch Manu
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Gert heeft mooi pech, ik ga nergens heen.![]()
![]()
Gert Timmermanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik dan in jouw postgeschiedenis duiken?
Zeker weten! Amanda wil eerst een mooi jurkje kopen in de PC en naar Tilly, Brian vind het een beter plan om langs Zeeman te gaan en bij de hema wat nagellakjes te kopen. Ze baalt van haar marmot haarmatten dus gaan ze naar een feestwinkel en halen daar een pruik. Vervolgens wil Amanda dineren dus toefen ze richting McDonalds, daarna wil ze borrelen in een sjieke tent en belanden ze samen in de Warmoesstraat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:57 schreef Copycat het volgende:
Amanda en Brian hebben vandaag een jaar een relaasie. Zal het een KNALfuif worden?
En hij kreeg zijn spullen niet terug, moest verhuizen naar de achterhoek. Maar Francis heeft nog steeds geen verhaal gehaalt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
en de website werd afgesloten en de auto werd ingenomen en hij was z'n keyboard kwijt
Ehm, "i'm the king of the world" - Titanic , Jack staat met zijn armen wijd voorop op de boot en roept dat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:04 schreef Spaarne het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ook namens LIeke![]()
Nou, dat is nog eens fijn wakker worden h'm.
De foto heeft op LIeke's Hyves de titel: "I'm the king of the world".
Dus alles gaat blijkbaar TOP en ze doet lekker haar DING.
Die was met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
En hij kreeg zijn spullen niet terug, moest verhuizen naar de achterhoek. Maar Francis heeft nog steeds geen verhaal gehaalt.
Is Gert inmiddels al failliet verklaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |