Yep maar die hield het gelukkig beschaafdquote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar het doet me denken aan Patrick.... hoe heet hij ook alweer van achteren ?
Ze liggen net in bed skattie, er is een tijdverschil van ongeveer 9 uur.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
Is australie al wakker dat iemand weet ??
(Alvorens ik mijn kostbare demotijd verspeel aan een slaaphok)
Staat me bij dat hij Picard heette of zoquote:Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
Thanks Desii, ik wacht op de caps van Ivar.![]()
Deze vent bedoel ik Pullup....Patrick nog iets.
[ afbeelding ]
Dan gaan we daar niet inloggenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liggen net in bed skattie, er is een tijdverschil van ongeveer 9 uur.
Ja, leuk he zijn thuiskomstquote:Op maandag 26 mei 2008 19:30 schreef miesy het volgende:
ik zelf heb er eigenlijk geen last meer van. ben veels te blij dat, bijv, huub weer lekker thuis
is en van zijn rust en vrijheid kan genieten, en weer tot normale en meer gezonde gewicht kan komen.
heb net het filmpje van zijn en claire's thuiskomst bekeken, en dat zag er opluchtend uit.
dus dat is mooooi!
Make it so.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat me bij dat hij Picard heette of zo
Nu wel, thanks Ruudemans.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt niemand de uitzending, de uurtjes na de finale?
nee, mijn man is verslaafd aan mcloeds dochters???quote:Op maandag 26 mei 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt niemand de uitzending, de uurtjes na de finale?
Kan hij dat niet opnemen danquote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, mijn man is verslaafd aan mcloeds dochters???
Ja, leuk he? Die had ik even getipt, een paar maanden geleden keek ik er veel naar terwijl ik met Amerikaanse vrienden op hun site zat te kletsen. Heel raar hoor, maar er stoppen vaak mensen voor de cam die dan gaan staan bellen en zwaaien. Nou ja, raar... ze zullen wel naar huis zwaaien, want het is een uitgaanscentrum in een vakantie-trekpleister.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:54 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
livecam op duval street?
Hidiho rules!
echt heel cool!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk he? Die had ik even getipt, een paar maanden geleden keek ik er veel naar terwijl ik met Amerikaanse vrienden op hun site zat te kletsen. Heel raar hoor, maar er stoppen vaak mensen voor de cam die dan gaan staan bellen en zwaaien. Nou ja, raar... ze zullen wel naar huis zwaaien, want het is een uitgaanscentrum in een vakantie-trekpleister.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:00 schreef cobain94 het volgende:
http://www.allekanalen.nl/live/tweede-kamer-2001.html Heb al een alernatief gevonden...
Waar is dat Disana? US of A? City?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk he? Die had ik even getipt, een paar maanden geleden keek ik er veel naar terwijl ik met Amerikaanse vrienden op hun site zat te kletsen. Heel raar hoor, maar er stoppen vaak mensen voor de cam die dan gaan staan bellen en zwaaien. Nou ja, raar... ze zullen wel naar huis zwaaien, want het is een uitgaanscentrum in een vakantie-trekpleister.
En de streamers maar achterlaten met een cold turkey gevoel..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Lady-night het volgende:
Leuke aflevering, morgen komen ze nog een keer terug....herinneringen ophalen
Bellen en zwaaien, wat een giller.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
Ze hadden alleen allemaal dezelfde kleren aan als in het huis.Lijkt net of ze het eerder hebben opgenomen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Lady-night het volgende:
Da's een uitgaansgebied ik Key West, Florida, Ruud.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar is dat Disana? US of A? City?
Volgens mij zijn er de hele week nog afleveringen van de kooi op tv.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Lady-night het volgende:
Wat een verschrikkelijk mensquote:Op maandag 26 mei 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Niet schrikken...TAS
http://www.clipser.com/watch_video/28709
echt waar he!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een uitgaansgebied ik Key West, Florida, Ruud.
En zie je wel Miesy, er wordt daar veel en vaak gezwaaid en gebeld
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Nou dan ga ik nu ook maar mijn datum van de computer na al die maanden
terugbrengen naar de realiteit![]()
![]()
+1quote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees zou het mooi zijn als Eric de nieuwe poekie roeie wordt bij DGK II
Heerlijk zoals Huub het voor de kinderen van Natasja blijft opnemen, als enige.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Niet schrikken...TAS
http://www.clipser.com/watch_video/28709
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees zou het mooi zijn als Eric de nieuwe poekie roeie wordt bij DGK II
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Nou dan ga ik nu ook maar mijn datum van de computer na al die maanden
terugbrengen naar de realiteit![]()
![]()
Juli 2007 ..... je was een mooi jaar !
Barry Henk-Janquote:Op maandag 26 mei 2008 20:22 schreef Ziet het volgende:
we hebben streams!
2 gesnorde brandweermannen!
Toen had ik nog een doel in mijn leven.quote:
chips...... hoe kon ik hem vergeten....quote:Op maandag 26 mei 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
Mooie OP Desi![]()
Maarre...ontbreekt er niet één bij het rijtje lekkere dingen...MITCH
Du bist eine Schatzequote:Op maandag 26 mei 2008 20:27 schreef Desii het volgende:
[..]
chips...... hoe kon ik hem vergeten....
*past OP aan*
Ja, dan zou Amanda ook wel terug de kooi in willen, maar dat gaat niet door heur.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:29 schreef Ziet het volgende:
ja mooie OP Desii![]()
(ik was ff afgeleid door die pyromaan)
Doen ikquote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef Ziet het volgende:
[..]
jaaaa!![]()
(schrijf je dit ff in het topic aan DGK redaktie?)
Thanks...quote:Op maandag 26 mei 2008 20:23 schreef Lady-night het volgende:
DGK Ruzie Brian en Amanda Oeps Amanda heeft het bed niet opgemaakt.
http://www.clipser.com/watch_video/84822&mvpageno=1
En voor comments op TV uitzendingen is dit ook wel een leuke voor jou NMNSquote:Op maandag 26 mei 2008 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor liefhebbers van live webcams http://www.mobotix.com.ro/ro/index.php?id=10017&lang=en&show=1&tara_en=Holland
Te kust en te keur, veel landen....misschien kan Heidi af en toe wisselen
Erg hè, en uiteindelijk het bed wel opmaken, nou ja opmaken.....en vervolgens breed lachend bij die rat in het bad gaan zitten.quote:
Heb twee van die dingen aan de muur hangen, kijk bijna nooitquote:Op maandag 26 mei 2008 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En voor comments op TV uitzendingen is dit ook wel een leuke voor jou NMNS![]()
HNTM # 20 - Op naar het buitenland!
Twee modellen?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb twee van die dingen aan de muur hangen, kijk bijna nooit![]()
Ik kan beter zo'n dvd kopen om er een open haard of aquarium van te maken
In het begin houdt ze aardig stand, maar toch door de knieën voor die para-jij bent de schuld van alles- engnekquote:Op maandag 26 mei 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè, en uiteindelijk het bed wel opmaken, nou ja opmaken.....en vervolgens breed lachend bij die rat in het bad gaan zitten.
Thanks voor de filmpjes Lady-night.
Hele mooie OP,quote:Op maandag 26 mei 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
Mooie OP Desi![]()
Maarre...ontbreekt er niet één bij het rijtje lekkere dingen...MITCH
Hij zegt wel degelijk hoer of hoeren.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/136692
Darling Pokerface, dan gaat ze maar mooi in het rijtje criminelen en niet bij de lekkere dingen, en als er dan écht te weinig vrouwen zijn..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hele mooie OP,
maar als Mitch erin komt dan hebben we teveel mannen en moet Melissa er ook in
Mooi, als dit zooitje gecast wordt ga ik zeker niet kijken. Dit is nog erger dan DGK1.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:59 schreef Prospera het volgende:
maar als Mitch erin komt dan hebben we teveel mannen en moet Melissa er ook in
Misschien kan Dr.Freud je helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |