quote:Op maandag 26 mei 2008 20:00 schreef cobain94 het volgende:
http://www.allekanalen.nl/live/tweede-kamer-2001.html Heb al een alernatief gevonden...
Waar is dat Disana? US of A? City?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk he? Die had ik even getipt, een paar maanden geleden keek ik er veel naar terwijl ik met Amerikaanse vrienden op hun site zat te kletsen. Heel raar hoor, maar er stoppen vaak mensen voor de cam die dan gaan staan bellen en zwaaien. Nou ja, raar... ze zullen wel naar huis zwaaien, want het is een uitgaanscentrum in een vakantie-trekpleister.
En de streamers maar achterlaten met een cold turkey gevoel..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Lady-night het volgende:
Leuke aflevering, morgen komen ze nog een keer terug....herinneringen ophalen
Bellen en zwaaien, wat een giller.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
Ja, leuk he? Die had ik even getipt, een paar maanden geleden keek ik er veel naar terwijl ik met Amerikaanse vrienden op hun site zat te kletsen. Heel raar hoor, maar er stoppen vaak mensen voor de cam die dan gaan staan bellen en zwaaien. Nou ja, raar... ze zullen wel naar huis zwaaien, want het is een uitgaanscentrum in een vakantie-trekpleister.
Ze hadden alleen allemaal dezelfde kleren aan als in het huis.Lijkt net of ze het eerder hebben opgenomen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Lady-night het volgende:
Da's een uitgaansgebied ik Key West, Florida, Ruud.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar is dat Disana? US of A? City?
Volgens mij zijn er de hele week nog afleveringen van de kooi op tv.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Lady-night het volgende:
Wat een verschrikkelijk mensquote:Op maandag 26 mei 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Niet schrikken...TAS
http://www.clipser.com/watch_video/28709
echt waar he!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's een uitgaansgebied ik Key West, Florida, Ruud.
En zie je wel Miesy, er wordt daar veel en vaak gezwaaid en gebeld
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Nou dan ga ik nu ook maar mijn datum van de computer na al die maanden
terugbrengen naar de realiteit![]()
![]()
+1quote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees zou het mooi zijn als Eric de nieuwe poekie roeie wordt bij DGK II
Heerlijk zoals Huub het voor de kinderen van Natasja blijft opnemen, als enige.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Niet schrikken...TAS
http://www.clipser.com/watch_video/28709
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees zou het mooi zijn als Eric de nieuwe poekie roeie wordt bij DGK II
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Nou dan ga ik nu ook maar mijn datum van de computer na al die maanden
terugbrengen naar de realiteit![]()
![]()
Juli 2007 ..... je was een mooi jaar !
Barry Henk-Janquote:Op maandag 26 mei 2008 20:22 schreef Ziet het volgende:
we hebben streams!
2 gesnorde brandweermannen!
Toen had ik nog een doel in mijn leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |