Yep maar die hield het gelukkig beschaafdquote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar het doet me denken aan Patrick.... hoe heet hij ook alweer van achteren ?
Ze liggen net in bed skattie, er is een tijdverschil van ongeveer 9 uur.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
Is australie al wakker dat iemand weet ??
(Alvorens ik mijn kostbare demotijd verspeel aan een slaaphok)
Staat me bij dat hij Picard heette of zoquote:Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
Thanks Desii, ik wacht op de caps van Ivar.![]()
Deze vent bedoel ik Pullup....Patrick nog iets.
[ afbeelding ]
Dan gaan we daar niet inloggenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liggen net in bed skattie, er is een tijdverschil van ongeveer 9 uur.
Ja, leuk he zijn thuiskomstquote:Op maandag 26 mei 2008 19:30 schreef miesy het volgende:
ik zelf heb er eigenlijk geen last meer van. ben veels te blij dat, bijv, huub weer lekker thuis
is en van zijn rust en vrijheid kan genieten, en weer tot normale en meer gezonde gewicht kan komen.
heb net het filmpje van zijn en claire's thuiskomst bekeken, en dat zag er opluchtend uit.
dus dat is mooooi!
Make it so.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat me bij dat hij Picard heette of zo
Nu wel, thanks Ruudemans.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt niemand de uitzending, de uurtjes na de finale?
nee, mijn man is verslaafd aan mcloeds dochters???quote:Op maandag 26 mei 2008 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kijkt niemand de uitzending, de uurtjes na de finale?
Kan hij dat niet opnemen danquote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, mijn man is verslaafd aan mcloeds dochters???
Ja, leuk he? Die had ik even getipt, een paar maanden geleden keek ik er veel naar terwijl ik met Amerikaanse vrienden op hun site zat te kletsen. Heel raar hoor, maar er stoppen vaak mensen voor de cam die dan gaan staan bellen en zwaaien. Nou ja, raar... ze zullen wel naar huis zwaaien, want het is een uitgaanscentrum in een vakantie-trekpleister.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:54 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
livecam op duval street?
Hidiho rules!
echt heel cool!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk he? Die had ik even getipt, een paar maanden geleden keek ik er veel naar terwijl ik met Amerikaanse vrienden op hun site zat te kletsen. Heel raar hoor, maar er stoppen vaak mensen voor de cam die dan gaan staan bellen en zwaaien. Nou ja, raar... ze zullen wel naar huis zwaaien, want het is een uitgaanscentrum in een vakantie-trekpleister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |