quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoezo? De vorige stond ook in myat hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hihi, een suggestieve TT en Maedel weet hem weer te vinden![]()
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je vorige post ongeveer 125 stuks geleden wasquote:Op maandag 26 mei 2008 15:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo? De vorige stond ook in myat hoor.
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je vorige post ongeveer 125 stuks geleden was
Ja, als alle lesbo's wegblijven omdat het niet lesbo genoeg is...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...
Het feit dat Noodly vroeg om een leuke lesbokroeg en dat niemand daarop antwoordt is tekenend...
Hihiquote:Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef Noodly het volgende:
poesjes
FdF, ik heb nog gegoogled of iemand al ooit een Lolcat tattoo heeft laten zetten maar ik denk het niet![]()
Sappho op de Vijzelstraat (A'dam) is leuk.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...
Het feit dat Noodly vroeg om een leuke lesbokroeg en dat niemand daarop antwoordt is tekenend...
Nog nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben jij dan ook het Nimweegs machtig, zoals die harde fijf en het waterkwartier?
Best wel eigenlijk, maar ik wil er het liefst voor juli 1 gevonden hebben, dus voor de grote stroom eerstejaarsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:09 schreef wonderer het volgende:
Spannend. Is het lastig kamers vinden in Nijmegen?
Feliquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb de sleutels
Ik ben blij
(voor de vierde keer...)
Nou wees maar blij, want dat strekt niet tot je aanbevelingquote:
Hahaha, dat heb ik vaker gehoord ja. Hopelijk neem ik het dan niet over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou wees maar blij, want dat strekt niet tot je aanbeveling![]()
want ik vind dat toch een lelijk dialect
quote:
hahaha, op zich wel bijzonder.. zo vaak zijn we niet meer te zien bij de AT vrees ik..quote:
*Poef!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, op zich wel bijzonder.. zo vaak zijn we niet meer te zien bij de AT vrees ik..
laten we die handschoen dan in elk geval oprapen. Lesbeau of niet, we kunnen er in elk geval voor zorgen dat er weer wat leven in deze reeks komtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, op zich wel bijzonder.. zo vaak zijn we niet meer te zien bij de AT vrees ik..
Diep van binnen ben jij ook een lesbeau Stroekquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laten we die handschoen dan in elk geval oprapen. Lesbeau of niet, we kunnen er in elk geval voor zorgen dat er weer wat leven in deze reeks komt
volgens mij heb je voor wat betreft het beau uit lesbeau wel gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Diep van binnen ben jij ook een lesbeau Stroek
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb je voor wat betreft het beau uit lesbeau wel gelijk![]()
Reken maar van yesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En volgens mij is Viking wel een 'echte'
(Toch?)
Ik bedoelde op dit moment aanwezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
sja.. en Noodly... dat maakt .. ff denken... al 3 toch?
Jeuj, Les en Beau voor the rescue van deze topicreeksquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dan ben ik wel de les (als in: less picky...oftewel ik doe alles wel![]()
)
Zijn we samen toch een hele lesbeau
Whehehe, je bent niet de enige hoor. Dat heb ik hier al vaker te horen gekregenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik bedoelde op dit moment aanwezig
Ik maar denken dat jij ook lesbo was, groot mijn verbazing toen ik je in een ander topic over je vriend zag hebben![]()
(Die over dat vertrouwen met die vriendin die een jongen bij zich liet slapen ofzo)
Je hebt gewoon een heel groot inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, je bent niet de enige hoor. Dat heb ik hier al vaker te horen gekregen
Maar idd, 100% hetero hier..
waarom ben je nooit meer op MSN tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een heel groot inlevingsvermogen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een heel groot inlevingsvermogen
Ik heb niet echt een reden om 'm aan te hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:13 schreef Noodly het volgende:
[..]
waarom ben je nooit meer op MSN tegenwoordig?
O ja? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef wonderer het volgende:
*achterplattekst probeert te schrijven*
Kwam er trouwens achter dat Jelmer belangrijker was dan ik altijd had gedacht...
Alles wat Arthur doet, komt door zijn broer. De keuze om in de kast te blijven zitten, de keuze voor politieschool, de verbetenheid om goed zijn best te doen op school, zelfs zijn partnerkeuze wordt door Jelmer beinvloed. Als er IETS is dat Arthur maakt wie het is, is het die zakkenwasserquote:
En dat had je niet van te voren bedacht? ik bedoel, dat besef je je nu opeens?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles wat Arthur doet, komt door zijn broer. De keuze om in de kast te blijven zitten, de keuze voor politieschool, de verbetenheid om goed zijn best te doen op school, zelfs zijn partnerkeuze wordt door Jelmer beinvloed. Als er IETS is dat Arthur maakt wie het is, is het die zakkenwasser
Laat ik Dreamer's voorbeeld volgen en hier elke avond ook weer gaan vertellen dat het klokje van gehoorzaamheid geklonken heeft en ik moet gaan slapenquote:
Yep, omdat ik het aan familie moest uitleggen en ik realiseerde me ineens dat broerlief belangrijker was dan zijn geaardheidquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
En dat had je niet van te voren bedacht? ik bedoel, dat besef je je nu opeens?
Gaaf, hoe fictionele personages opeens een eigen leven lijken te gaan leiden dan
Goedemorgen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen lieve potjes, mensen die niet zo genoemd willen worden, en mensen die het niet zijn
Hahaha, en dat heb je niet eerder gezien? Ik dacht dat je iets nieuws ontdekt had!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles wat Arthur doet, komt door zijn broer. De keuze om in de kast te blijven zitten, de keuze voor politieschool, de verbetenheid om goed zijn best te doen op school, zelfs zijn partnerkeuze wordt door Jelmer beinvloed. Als er IETS is dat Arthur maakt wie het is, is het die zakkenwasser
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Hahaha, en dat heb je niet eerder gezien? Ik dacht dat je iets nieuws ontdekt had!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen lieve potjes, mensen die niet zo genoemd willen worden, en mensen die het niet zijn
Oeh! Leuk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Hier wel zon, maar geen tropische temperaturen, hoor.
Oh ja! Ik heb vrijdag een tweede date met een vrouw met wie ik vorige week een eerste date had. Dit keer komt ze naar mij toe. Zo'n zin in!
. We gaan uit eten 'enzo'
.
Wat denk je zelf? Als het niks was, zat er ook geen vervolgdate inquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oeh! Leuk!
Hoe liep het vorige keer af?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als het niks was, zat er ook geen vervolgdate in. Al zal het er nu wel iets minder bescheiden aan toegaan dan vorige keer
.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Hier wel zon, maar geen tropische temperaturen, hoor.
Oh ja! Ik heb vrijdag een tweede date met een vrouw met wie ik vorige week een eerste date had. Dit keer komt ze naar mij toe. Zo'n zin in!
. We gaan uit eten 'enzo'
.
Beetje laat. Iedereen is al wakker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:01 schreef NanKing het volgende:
Ik had nog een foto je tegoed, viking.
van een andere date![]()
Oh ja, die vond je er oud (of juist jong?) uit zien, toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij een andere, die Braziliaanse heb ik gezien volgens mij.
Nee hoor, het is wel dezelfdequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:10 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij was het echt een andere. Een date die nooit door was gegaan want zij was ziek ofzoot?
Die Braziliaanse vond ik er idd jong uit zien maar jij zei dat ze er irl heel anders uit zag dan op die foto.
Ja, nou... hoor...quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Hahaha, en dat heb je niet eerder gezien? Ik dacht dat je iets nieuws ontdekt had!
awwww.... *knuf*quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel dezelfde.
We hadden al een keer afgesproken, maar zij werd toen ziek. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar op een gegeven moment zei ze dat een ontmoeting er niet meer in zat, omdat ze toch teveel moeite had met het leeftijdsverschil. Dus toen hebben we het contact met elkaar verbroken. Vond ik érg jammer, want ik vond haar wel erg leuk. Na een week - ik was haar eindelijk een beetje vergeten - mailde ze weer. Ze kon mij niet uit haar hoofd zetten (wat natuurlijk niet zo verwonderlijk is). Het contact liep vanaf dat moment een stuk minder stroef en uiteindelijk is er dus toch een date gekomen. En guess what: ik was toch een stuk minder jong in doen en laten dan ze gevreesd had
.
Ja, via Expreszoquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Had je haar online ontmoet dan?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, via Expreszo.
En dat terwijl ik daar echt bijna nooit kom (al die groentjes daar). Het heeft zo moeten zijn
.
ik heb hem ook eindelijk gevonden... ben ik nu laat genoeg?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hihi, een suggestieve TT en Maedel weet hem weer te vinden![]()
B en W hadden met Bisonkit gespeeld ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
smogges.
Ik had om 7 uur willen beginnen vandaag, maar mijn bed wilde niet van mijn rug af...
quote:
Lastig probleem. Heeft het bed daar vaker last van? Stuur hem eens naar een psych om te praten over zijn verlatingsangst......quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
smogges.
Ik had om 7 uur willen beginnen vandaag, maar mijn bed wilde niet van mijn rug af...
Jij slaapt onder je bed op je buik?quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
smogges.
B en W zijn bij paps de komende dagen. Vandaar dat ik om 7 uur had willen beginnen nu ik de kans had.. aan de andere kant.. mijn bed had ook de kans om langer van mijn aanwezigheid te genieten, en wie ben ik dan om hem dat plezier te ontzeggen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
B en W hadden met Bisonkit gespeeld ?
geen bandnaamquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:10 schreef wonderer het volgende:
Hoe zit het trouwens met die bandnaam die we voor je verzonnen hebben?
Hahaha, binnenkort wordt het officieel bekend gemaakt als het goed is...quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:50 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Nou, ben toch wel benieuwdVraag es even na of zo?
voor jullie lever ik graag vers geperste glaasjes afquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemiddag lieven
Ik lust wel zo'n glaasje jus van je, vers is het niet meer maar ik hoop dat het in de koelkast heeft gestaan
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor jullie lever ik graag vers geperste glaasjes af![]()
"loopt met een netje sinaasappelen richting pers"
ja leuk huis dat wel mogelijkheden biedt. Leuk dat boven elke kamer wel een dakkapel heeft, als is dat natuurlijk wel een crime met behangenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, het is echt best ruim...
Lekker hoor, want ik had alles genomen, al was het een kelderkast geweest
ik ga niet behangen, texen gaat kennelijk ook...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja leuk huis dat wel mogelijkheden biedt. Leuk dat boven elke kamer wel een dakkapel heeft, als is dat natuurlijk wel een crime met behangen
dat maakt die hoekjes en kieren wel een stuk beter te hanterenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik ga niet behangen, texen gaat kennelijk ook...
ja, wel heel goed afwassen en ws een paar keer doen, maar toch...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat maakt die hoekjes en kieren wel een stuk beter te hanteren
maar ondanks dat volgens mij toch nog steeds sneller dan behangenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ja, wel heel goed afwassen en ws een paar keer doen, maar toch...
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:51 schreef maedel het volgende:
Cool JB, feli!
Is dat bij Oes Hoes in de straat/buurt?
Wij meenden al zoiets te herkennen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja
(het is de buurt waar mijn vriend is opgegroeid)
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ze zijn de buurt helemaal aan het opknappen ook, en dan vlakbij het park en zo, het wordt lekker opgroeien voor de kids daarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij meenden al zoiets te herkennen.
Prima locatie lijkt mij
Hihi, nou, ik zou er best voor open staan.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 09:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Oh sjoet. Dan moet ik écht slapen, als de goeiemorgens al komen.
Ja ach, er was bier enzo.quote:Op zondag 1 juni 2008 09:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij moet nog naar bed???
Welterusten dan, droom fijn!
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:16 schreef wonderer het volgende:
Vage dromen weer... Stanley Burleson zat met me te flirten en de POD-uitgever had een zootje gemaakt van mijn boek
Irritant zeg... En helemaal niks aan te doen?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
pfff.... het is weer zondagavond. En dus weer irritaties tussen mij en mijn ex. (die nog steeds niet op papier mijn ex is, omdat de rechtbank vertraging heeft.....). Leuk vooruitzicht dat dat nog zeker nog 10 jaar zo zal morgen duren..
Wat zal ik blij zijn als de kinderen oud genoeg zijn om zelf hun spullen in te pakken en zelf te gaan...
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Irritant zeg... En helemaal niks aan te doen?
waaaarheen?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:47 schreef wonderer het volgende:
Bah, smeerlap, de kinderen zo gebruiken.
Ik ga naar Target
Oh, okquote:Op zondag 1 juni 2008 23:22 schreef wonderer het volgende:
Uh, department store... dus waar je kleren, dingen voor de auto, keukengerei en voedsel kan kopen...
Fijn...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De dingen zijn klein genoeg om niet aan te kunnen kaarten bij welke instantie of advocaat dan ook. Gewoon kleine treiterijen.
Wat ik nog het vervelendst vind, zijn de signalen van de kinderen dat papa dingen zegt waar ze verdrietig van worden. Kijk, en daar kan ik natuurlijk wel wat mee misschien, al zal ik dan wel moeten weten wat dat precies is. Maar dat komt nog wel los van de week.
De jongste zei al voor de deur, waar papa nog bij stond, dat hij niet alles mocht vertellen van papa. Ik heb ze meteen op het hart gedrukt dat hier overal over gepraat mag worden, dat dit mama's huis is, met mama's regeltjes.
als ik het voor elkaar krijg om Sitethief mee te nemen zullen we zeker foto's gaan makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:14 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik hoop dat ik iets kan regelen... Zou wel tof zijn
nou, ik ben na 20 minuten uit die trein gestaptquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:11 schreef Stroekie het volgende:
@ Maedel
zijn die stinkerds nu al vertrokken ?
dus jij was gewoon high tech aan het fokken in de trein ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, ik ben na 20 minuten uit die trein gestapt
Ik was gisteren naar Celine Dion.
Echt gaaf!
Celine was in de A'dam Arena, en galmde het daar niet verschikkelijk ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, ik ben na 20 minuten uit die trein gestapt
Ik was gisteren naar Celine Dion.
Echt gaaf!
volgens mij doet ze momenteel een wereldtourneequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Overigens, wauw, Celine Dion! Wist niet dat zij nog buiten Las Vegas optrad.
Het is dan ook gemaakt om te voetballen duur betaalde arrogante "godenzonen" te laten ronddravenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Erg eigenlijk, heb je zo'n duur stadion, moet de drummer nog in een hokje om goed te klinken.
Onze mooie volkssport.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is dan ook gemaakt om te voetballen duur betaalde arrogante "godenzonen" te laten ronddraven
Proficiaat:)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Onze mooie volkssport.![]()
Gelukkig zijn er meisjeselftallen nu die de toekomst wel eens zouden kunnen zijn.
Mijn zusje werd dit weekend tweede met haar meisjesteam in een toernooi voor jongetjes![]()
(Ze is 12)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mijn zusje werd dit weekend tweede met haar meisjesteam in een toernooi voor jongetjes![]()
(Ze is 12)
haha psiesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Leuk!!
Vertel eens wat over jezelf![]()
Is natuurlijk een verdekte manier om te vragen vanneuh ben je lesbeau dan
Ik vind het leuk dat je bi-schierig zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef Backtrack het volgende:
[..]
haha psies
Uhm ik ben Renée, een meisje van 20, studeer fotografie en ben woonachtig in Den Bosch
Ik ben bi-schierig, heb al heel wat met meisjes gedaan, maar ben er nog niet helemaal uit...
Wil je meer weten?
"commentatorstem opzet".quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:33 schreef Backtrack het volgende:
Tja, ik kan wel vol overtuiging gaan roepen dat ik bi ben..maar dat is niet helemaal waar ....
En onze lieve Noodle natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef maedel het volgende:
Ja, en ik ben een van de weinige L-en in dit topic.
100%, dat wel.
Omdat ik wel op meisjes geil,, maar niet echt een relatie zie zitten met een meid..ff grof gezegd:Pquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Omdat ik wel op meisjes geil,, maar niet echt een relatie zie zitten met een meid..ff grof gezegd:P
Wil je dat wel met een jongen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Omdat ik wel op meisjes geil,, maar niet echt een relatie zie zitten met een meid..ff grof gezegd:P
Nou, ik ben een echt jongensmeisje..ik heb veel vrienden en weinig vriendinnen..een paar, maar die zijn wel precies zo als ik..ik vind vrouwen heel mooi..heb er al vaker mee in bed gelegen..maar ik denk dat ik het mannelijk lichaam dan toch echt wel mis..quote:
Met het risico dat ik Backtrack nu al tegen de haren instrijk:quote:
Oh, maar ik ben ooit verliefd geweest op een meisjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Met het risico dat ik Backtrack nu al tegen de haren instrijk:
Vaak is de 'gewilligheid' wel een relatie met jongens te beginnen, gewoon ontstaan uit wat normaal is.
Kijk, voor mij is het zo: als je biseksueel bent, ben je dus wel aangetrokken tot jongens ook. Daarom is het heel makkelijk om je te conformeren aan de heersende moraal, vooral als die moraal ook nog eens experimenteer-mogelijkheid met meisjes inhoudt.
Daardoor heb je nooit, zoals echte lesbeau's, het schop-tegen-de-standaard-moment gehad, waarin je tegen jezelf toegeeft: ik val op meisjes. Dat moment was nooit nodig, want de standaard werkt wel voor je.
Tot je echt verliefd wordt op een meisje, en dan blijkt opeens van he, ik ben iets meer/anders dan de standaard.
Maar tot die tijd is het heel makkelijk om te denken dat je niet verliefd kan worden op een meisje
De oude garde ontwaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef NanKing het volgende:
Je moet jezelf niets opleggen qua hokjes. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt en label jezelf niet![]()
Tjah versch bloed dan moet ik wel even posten hier![]()
Tja nou ja, dat is een heel mooi strevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef NanKing het volgende:
Je moet jezelf niets opleggen qua hokjes. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt en label jezelf niet![]()
Dat je ook op jongens valt hoeft toch niet een relatie met een meisje te 'verpesten'? Op dat moment ben je met haar, dus maakt het niet uit op wie je nog meer zou kunnen vallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben ooit verliefd geweest op een meisjeDus dat is het niet..grandioos verliefd zelfs..en zij ook op mij..en we hebben het even geprobeerd..maar ik val zeker ook op jongens...en X was een echte lesbo zegmaar...plus wat ik net al zei..ik mis het mannelijke lichaam dan wel...
Je klinkt echt als een vriendin van mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tja nou ja, dat is een heel mooi streven
Helaas is dat moeilijk vol te houden vaak - gesprekken worden zo idioot lang dan.
Ten tijde van mijn eerste vriendinnetje:
Iemand stelt voor ergens heen te gaan ofzo.
Ik: oh ja leuk, dan neem ik *meisjesnaam* mee.
ander: wie is dat dan?
ik: m'n vriendinnetje
ander: maar ik dacht dat je hetero was
ik: nou, blijkbaar niet he
ander: maar je had toch altijd vriendjes
ik: ja
ander: maar je bent er achter gekomen dat je lesbisch bent?
ik: nee hoor, ik val nog steeds wel op jongetjes
ander: ben je bi dan?
ik: neuh, ik val nu gewoon op *meisjesnaam* en waar ik daarna op val zie ik wel weer
ander: maar maaar maar
Is makkelijker om te zeggen:
Ik ben bi
Als je labels je maar niet beperken, das het belangrijkste.
Als het maar een compliment isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een vriendin van mij
Gek zeg, had ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef wonderer het volgende:
Bij musicals zit de drummer ook in de hokje, voor zover ik weet... Ook wel handig voor de strijkers die vlak naast hem zitten, waarschijnlijk
Haha, tja daarom zei ik al dat ik niet echt overtuigd bi was of weet ikveel wat .. Ik heb in ieder geval veel llolquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat je ook op jongens valt hoeft toch niet een relatie met een meisje te 'verpesten'? Op dat moment ben je met haar, dus maakt het niet uit op wie je nog meer zou kunnen vallen.
Dat je het mannelijke lichaam mist is een wat onoverkomelijker probleem inderdaadIk heb daar gelukkig nooit echt last van. Ik hou van het lichaam van degene met wie ik op dat moment ben
(behalve dikke mannen, die vind ik echt vies. Heel oppervlakkig van mij
.)
Ik zie het zo:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tja nou ja, dat is een heel mooi streven
Helaas is dat moeilijk vol te houden vaak - gesprekken worden zo idioot lang dan.
Ten tijde van mijn eerste vriendinnetje:
ander: wie is dat dan?
ik: m'n vriendinnetje
ander: maar ik dacht dat je hetero was
ik: nou, blijkbaar niet he
ander: maar je had toch altijd vriendjes
ik: ja
ander: maar je bent er achter gekomen dat je lesbisch bent?
ik: nee hoor, ik val nog steeds wel op jongetjes
ander: ben je bi dan?
ik: neuh, ik val nu gewoon op *meisjesnaam* en waar ik daarna op val zie ik wel weer
ander: maar maaar maar
Is makkelijker om te zeggen:
Ik ben bi
Als je labels je maar niet beperken, das het belangrijkste.
oh?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
We zijn trouwens wel ontzettend maedels wens aan het vervullen zo
Ja, dat is inderdaad behoorlijk utopischquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Jij: oh ja leuk, dan neem ik *meisjesnaam* mee.
Ik: Oh hip, hoe laat spreken we af?
Einde
En als het andersom zou zijn:
Ander: Oh wie is dat dan?
Ik: Mijn nieuwe fling
Ander: Ja, maar ik dacht dat je hetero was
Ik: O, dat ben ik niet
Ander: Hoe zit het dan?
Ik: Ben ik zelf ook nog niet over uit.
Ander: O!
Einde.
Ik weet dat dat een beetje utopisch gedacht ik van mij, maar blijf erbij dat jezelf niet snel een labeltje of hoeft te plakken, vooral als je er voor jezelf allemaal nog niet uit bent.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Danku dankuquote:
Fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het topic moest sneller vol, want ze vond de TT niet leuk.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het topic moest sneller vol, want ze vond de TT niet leuk.
Ja, dat hoopte ik wel even hoor, voor je! Maar goed, in ieder geval geen volbloed heteroquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we een echt lesbotopic gingen worden.
*plaatjes van Jodie zoeken gaat
hebben jullie weer gelukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, dat hoopte ik wel even hoor, voor je! Maar goed, in ieder geval geen volbloed hetero
Oehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:00 schreef maedel het volgende:
[ afbeelding ]
bij nader inzien toch liever Mariska
Vanmorgen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh.
Ik heb de beste ep ooit gezien vanmorgen. (Undercover seizoen 9).
Ja jeetje, dan moet ik toch weer een van m'n favoriete rokende vrouwen plaatsenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:00 schreef maedel het volgende:
[ afbeelding ]
bij nader inzien toch liever Mariska
(Hihi, en ja, ik ben me bewust van het fallussymbool dat een sigaar is.)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja jeetje, dan moet ik toch weer een van m'n favoriete rokende vrouwen plaatsen
[ afbeelding ]
Ja, ik kon niet slapen vanachtquote:
en daar is helemaal niks mis mee,,,,,,, toch ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zeker niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar is helemaal niks mis mee,,,,,,, toch ?
Foeiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef maedel het volgende:
Ik vind 'r nog steeds niet knap![]()
En sigaren vies
Nou moet ik bekennen dat ik daar ook moeite mee heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef wonderer het volgende:
Hokjes zijn alleen handig als je erin past.
En mensen lijken niet eens rekening te houden met "bi"
Ik vind Jodie Foster niet knapquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef maedel het volgende:
Ik vind 'r nog steeds niet knap![]()
En sigaren vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent een pot naar m'n hart!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Foei
Sigaren daarentegen zijn wel vies, vooral als ze dienen als fallussymbool.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik vind Jodie Foster niet knap
Ik geloof er geen zak vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Nou ja, in mijn ervaring wordt het in eerste instantie wel geaccepteerd, maar uiteindelijk willen mensen je altijd bekeren tot het geslacht waar ze zelf toe behorenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef wonderer het volgende:
Hokjes zijn alleen handig als je erin past.
En mensen lijken niet eens rekening te houden met "bi"
Whehehequote:
Bij Les Mis kon ik tijdens de voorstelling in de orkestbak kijken. De eerste viool zat met haar ene vinger in haar oor vanwege de drums die naast haar stondenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gek zeg, had ik nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe.
Maar waar liggen jouw bezwaren trouwens bij mensen die bi zijn?
Veel gehoorde redenen zijn altijd; "ze kunnen niet kiezen" en "ze gaan toch altijd vreemd". Beide zijn imo echt onzin.
Nou ja, zoals je in je stukje aantoonde: "je was toch hetero, sinds wanneer ben je lesbisch", dat noem ik geen rekening houden met de bi-mogelijkheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn ervaring wordt het in eerste instantie wel geaccepteerd, maar uiteindelijk willen mensen je altijd bekeren tot het geslacht waar ze zelf toe behoren
Nou, het zijn geen bezwaren hoor. Het is meer dat ik het me gewoon heel moeilijk kan voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:10 schreef NanKing het volgende:
Maar waar liggen jouw bezwaren trouwens bij mensen die bi zijn?
Dat is waar inderdaad. Ik had het nu net ook meer over nieuwe mensen die je ontmoet en waar je dan tegen zegt dat je bi ben. Andersom dan het andere voorbeeld dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, zoals je in je stukje aantoonde: "je was toch hetero, sinds wanneer ben je lesbisch", dat noem ik geen rekening houden met de bi-mogelijkheid.
Ja maar goed, volgens mij kan jij je hetero zijn als vrouw ook moeilijk voorstellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, het zijn geen bezwaren hoor. Het is meer dat ik het me gewoon heel moeilijk kan voorstellen.
Ja, ik heb er wel eens van gehoord.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja maar goed, volgens mij kan jij je hetero zijn als vrouw ook moeilijk voorstellenMaar dat bestaat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Ik heb toch het idee dat dat iets met het feminisme te maken heeft...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:14 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Ik had het nu net ook meer over nieuwe mensen die je ontmoet en waar je dan tegen zegt dat je bi ben. Andersom dan het andere voorbeeld dus.
Maar het gekste vind ik nog wel, dat het nog wel het minst wordt geaccepteerd in de lesbo-community...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel eens van gehoord.Zoals mijn huisgenoot zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straight sex, ieuwwwwwwwwwww![]()
Nee, met wat ik eerder op schreef. Met het feit dat er meiden zijn waar je gek op bent, die gek zijn op jou, maar dan toch afhaken als het serieus wordt omdat ze het neuken met een kerel niet kunnen missen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat dat iets met het feminisme te maken heeft...
Dat is ook een kutstreek en ik wil me daar graag van distantieren. Daar zijn dildo's voor uitgevondenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, met wat ik eerder op schreef. Met het feit dat er meiden zijn waar je gek op bent, die gek zijn op jou, maar dan toch afhaken als het serieus wordt omdat ze het neuken met een kerel niet kunnen missen.
Da's best rot.
Ik vind dildo's toch niet zo leuk als een echte...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat is ook een kutstreek en ik wil me daar graag van distantieren. Daar zijn dildo's voor uitgevonden
Nee, maar als ik verliefd ben op een vrouw en behoefte zou hebben aan een piemel dan zou ik liever voor een dildo dan voor een man gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Ik vind dildo's toch niet zo leuk als een echte...
Wat politiek correct van jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaan jullie hard!.
Ik mis een mannenlichaam gelukkig totáál niet en nee, ook z'n wormvormig aanhangsel niet, nee. Mannen zijn meer dan hun geslachtsdeel en voor vrouwen geldt hetzelfde. Ik val op het totaalpakket.
En ik ben wel een rasechte pot dus.
Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat politiek correct van je
Maar ik, ik val op de persoon en niet de gender![]()
Wormvormig aanhangsel trouwens: hihi
Nou, ik hou toch wel van boobs hoor. Ik vind het wel een voorwaarde dat die er bij zitten. Liefst op de juiste plek.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar ik, ik val op de persoon en niet de gender![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik hou toch wel van boobs hoor. Ik vind het wel een voorwaarde dat die er bij zitten. Liefst op de juiste plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Die hoef ik ook niet, ook geen man die een vrouw is geweest. Een vrouw is meer dan een kut alleen, maar ze is ook meer dan een vrouwenlijf alleen. Volgens mij blijf je altijd merken aan een travestiet dat 'ie ooit man is geweest. Ik heb eens een keertje met één gechat en die riep alleen maar: "Schát, wat éééénig!!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
En hoe zouden jullie dan denken over een pre-op transseksueel? Dus een vrouw in een mannenlichaam?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:22 schreef NanKing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Correctie een travestiet is geen transgender.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, ook geen man die een vrouw is geweest. Een vrouw is meer dan een kut alleen, maar ze is ook meer dan een vrouwenlijf alleen. Volgens mij blijf je altijd merken aan een travestiet dat 'ie ooit man is geweest. Ik heb eens een keertje met één gechat en die riep alleen maar: "Schát, wat éééénig!!".
En dat terwijl ik altijd andere mensen loop te corrigeren op dit puntquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Correctie een travestiet is geen transgender.
Het ging dus om een vrouwenbrein/karakter in een mannenlichaam. En zoals Kinky zegt is een travestiet geen transseksueel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, ook geen man die een vrouw is geweest. Een vrouw is meer dan een kut alleen, maar ze is ook meer dan een vrouwenlijf alleen. Volgens mij blijf je altijd merken aan een travestiet dat 'ie ooit man is geweest. Ik heb eens een keertje met één gechat en die riep alleen maar: "Schát, wat éééénig!!".
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens wel heel erg om in een verkeerd lichaam te zitten. Ik denk dat het heel moeilijk is om een partner te vinden die dat accepteert....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:22 schreef NanKing het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik was er al bang voor...
Wil ik ook niet. transgender is volgens mij iets heel anders dan lesbisch. Ik vraag me ook altijd af waarom dat allemaal op één hoop gegooid wordt bij events.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
En hoe zouden jullie dan denken over een pre-op transseksueel? Dus een vrouw in een mannenlichaam?
[anekdote]
Ik was laatst in een café, en daar was een vrouw. Kwam het gesprek op namen. "ja ik heet tegenwoordig Jeanette" (waarom heten transseksuelen altijd jeanette???).
Dus ik dacht:
1. Waarom is dat belangrijk dat je er "tegenwoordig" bij zegt
2. ik had het allang gezien, maar ik beschouw je als vrouw
Wat zegt dat dan over de acceptatie van haarzelf?
Ik vond het jammer. Ze was heel erg bezig met namen en haar trans zijn. Ik had zoiets van "je bent een vrouw en punt'.
[/anekdote]Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Daar ben ik 't mee eensquote:k heb er geen flikker mee te maken wat er aan vooraf gegaan is. Dat wil ik bij m'n eigen geslacht ook niet weten
dat ben ik met je eenschquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Ik vind dildo's toch niet zo leuk als een echte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |