waarom ben je nooit meer op MSN tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een heel groot inlevingsvermogen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een heel groot inlevingsvermogen
Ik heb niet echt een reden om 'm aan te hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:13 schreef Noodly het volgende:
[..]
waarom ben je nooit meer op MSN tegenwoordig?
O ja? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef wonderer het volgende:
*achterplattekst probeert te schrijven*
Kwam er trouwens achter dat Jelmer belangrijker was dan ik altijd had gedacht...
Alles wat Arthur doet, komt door zijn broer. De keuze om in de kast te blijven zitten, de keuze voor politieschool, de verbetenheid om goed zijn best te doen op school, zelfs zijn partnerkeuze wordt door Jelmer beinvloed. Als er IETS is dat Arthur maakt wie het is, is het die zakkenwasserquote:
En dat had je niet van te voren bedacht? ik bedoel, dat besef je je nu opeens?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles wat Arthur doet, komt door zijn broer. De keuze om in de kast te blijven zitten, de keuze voor politieschool, de verbetenheid om goed zijn best te doen op school, zelfs zijn partnerkeuze wordt door Jelmer beinvloed. Als er IETS is dat Arthur maakt wie het is, is het die zakkenwasser
Laat ik Dreamer's voorbeeld volgen en hier elke avond ook weer gaan vertellen dat het klokje van gehoorzaamheid geklonken heeft en ik moet gaan slapenquote:
Yep, omdat ik het aan familie moest uitleggen en ik realiseerde me ineens dat broerlief belangrijker was dan zijn geaardheidquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
En dat had je niet van te voren bedacht? ik bedoel, dat besef je je nu opeens?
Gaaf, hoe fictionele personages opeens een eigen leven lijken te gaan leiden dan
Goedemorgen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen lieve potjes, mensen die niet zo genoemd willen worden, en mensen die het niet zijn
Hahaha, en dat heb je niet eerder gezien? Ik dacht dat je iets nieuws ontdekt had!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alles wat Arthur doet, komt door zijn broer. De keuze om in de kast te blijven zitten, de keuze voor politieschool, de verbetenheid om goed zijn best te doen op school, zelfs zijn partnerkeuze wordt door Jelmer beinvloed. Als er IETS is dat Arthur maakt wie het is, is het die zakkenwasser
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Hahaha, en dat heb je niet eerder gezien? Ik dacht dat je iets nieuws ontdekt had!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen lieve potjes, mensen die niet zo genoemd willen worden, en mensen die het niet zijn
Oeh! Leuk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Hier wel zon, maar geen tropische temperaturen, hoor.
Oh ja! Ik heb vrijdag een tweede date met een vrouw met wie ik vorige week een eerste date had. Dit keer komt ze naar mij toe. Zo'n zin in!
. We gaan uit eten 'enzo'
.
Wat denk je zelf? Als het niks was, zat er ook geen vervolgdate inquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oeh! Leuk!
Hoe liep het vorige keer af?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als het niks was, zat er ook geen vervolgdate in. Al zal het er nu wel iets minder bescheiden aan toegaan dan vorige keer
.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:11 schreef Viking84 het volgende:
Hier wel zon, maar geen tropische temperaturen, hoor.
Oh ja! Ik heb vrijdag een tweede date met een vrouw met wie ik vorige week een eerste date had. Dit keer komt ze naar mij toe. Zo'n zin in!
. We gaan uit eten 'enzo'
.
Beetje laat. Iedereen is al wakker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:01 schreef NanKing het volgende:
Ik had nog een foto je tegoed, viking.
van een andere date![]()
Oh ja, die vond je er oud (of juist jong?) uit zien, toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:18 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij een andere, die Braziliaanse heb ik gezien volgens mij.
Nee hoor, het is wel dezelfdequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:10 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij was het echt een andere. Een date die nooit door was gegaan want zij was ziek ofzoot?
Die Braziliaanse vond ik er idd jong uit zien maar jij zei dat ze er irl heel anders uit zag dan op die foto.
Ja, nou... hoor...quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Hahaha, en dat heb je niet eerder gezien? Ik dacht dat je iets nieuws ontdekt had!
awwww.... *knuf*quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel dezelfde.
We hadden al een keer afgesproken, maar zij werd toen ziek. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar op een gegeven moment zei ze dat een ontmoeting er niet meer in zat, omdat ze toch teveel moeite had met het leeftijdsverschil. Dus toen hebben we het contact met elkaar verbroken. Vond ik érg jammer, want ik vond haar wel erg leuk. Na een week - ik was haar eindelijk een beetje vergeten - mailde ze weer. Ze kon mij niet uit haar hoofd zetten (wat natuurlijk niet zo verwonderlijk is). Het contact liep vanaf dat moment een stuk minder stroef en uiteindelijk is er dus toch een date gekomen. En guess what: ik was toch een stuk minder jong in doen en laten dan ze gevreesd had
.
Ja, via Expreszoquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Had je haar online ontmoet dan?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, via Expreszo.
En dat terwijl ik daar echt bijna nooit kom (al die groentjes daar). Het heeft zo moeten zijn
.
ik heb hem ook eindelijk gevonden... ben ik nu laat genoeg?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hihi, een suggestieve TT en Maedel weet hem weer te vinden![]()
B en W hadden met Bisonkit gespeeld ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
smogges.
Ik had om 7 uur willen beginnen vandaag, maar mijn bed wilde niet van mijn rug af...
quote:
Lastig probleem. Heeft het bed daar vaker last van? Stuur hem eens naar een psych om te praten over zijn verlatingsangst......quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
smogges.
Ik had om 7 uur willen beginnen vandaag, maar mijn bed wilde niet van mijn rug af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |