quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoezo? De vorige stond ook in myat hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hihi, een suggestieve TT en Maedel weet hem weer te vinden![]()
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je vorige post ongeveer 125 stuks geleden wasquote:Op maandag 26 mei 2008 15:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Hoezo? De vorige stond ook in myat hoor.
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk meer op het feit dat je vorige post ongeveer 125 stuks geleden was
Ja, als alle lesbo's wegblijven omdat het niet lesbo genoeg is...quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...
Het feit dat Noodly vroeg om een leuke lesbokroeg en dat niemand daarop antwoordt is tekenend...
Hihiquote:Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef Noodly het volgende:
poesjes
FdF, ik heb nog gegoogled of iemand al ooit een Lolcat tattoo heeft laten zetten maar ik denk het niet![]()
Sappho op de Vijzelstraat (A'dam) is leuk.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vind Lesbeau weinig lesbisch aan eigenlijk...
Het feit dat Noodly vroeg om een leuke lesbokroeg en dat niemand daarop antwoordt is tekenend...
Nog nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben jij dan ook het Nimweegs machtig, zoals die harde fijf en het waterkwartier?
Best wel eigenlijk, maar ik wil er het liefst voor juli 1 gevonden hebben, dus voor de grote stroom eerstejaarsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:09 schreef wonderer het volgende:
Spannend. Is het lastig kamers vinden in Nijmegen?
Feliquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb de sleutels
Ik ben blij
(voor de vierde keer...)
Nou wees maar blij, want dat strekt niet tot je aanbevelingquote:
Hahaha, dat heb ik vaker gehoord ja. Hopelijk neem ik het dan niet over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou wees maar blij, want dat strekt niet tot je aanbeveling![]()
want ik vind dat toch een lelijk dialect
quote:
hahaha, op zich wel bijzonder.. zo vaak zijn we niet meer te zien bij de AT vrees ik..quote:
*Poef!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, op zich wel bijzonder.. zo vaak zijn we niet meer te zien bij de AT vrees ik..
laten we die handschoen dan in elk geval oprapen. Lesbeau of niet, we kunnen er in elk geval voor zorgen dat er weer wat leven in deze reeks komtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, op zich wel bijzonder.. zo vaak zijn we niet meer te zien bij de AT vrees ik..
Diep van binnen ben jij ook een lesbeau Stroekquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laten we die handschoen dan in elk geval oprapen. Lesbeau of niet, we kunnen er in elk geval voor zorgen dat er weer wat leven in deze reeks komt
volgens mij heb je voor wat betreft het beau uit lesbeau wel gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Diep van binnen ben jij ook een lesbeau Stroek
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb je voor wat betreft het beau uit lesbeau wel gelijk![]()
Reken maar van yesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En volgens mij is Viking wel een 'echte'
(Toch?)
Ik bedoelde op dit moment aanwezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
sja.. en Noodly... dat maakt .. ff denken... al 3 toch?
Jeuj, Les en Beau voor the rescue van deze topicreeksquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:09 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dan ben ik wel de les (als in: less picky...oftewel ik doe alles wel![]()
)
Zijn we samen toch een hele lesbeau
Whehehe, je bent niet de enige hoor. Dat heb ik hier al vaker te horen gekregenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik bedoelde op dit moment aanwezig
Ik maar denken dat jij ook lesbo was, groot mijn verbazing toen ik je in een ander topic over je vriend zag hebben![]()
(Die over dat vertrouwen met die vriendin die een jongen bij zich liet slapen ofzo)
Je hebt gewoon een heel groot inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe, je bent niet de enige hoor. Dat heb ik hier al vaker te horen gekregen
Maar idd, 100% hetero hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |