Marie; wat een mooie echoplaatjes, echt een minibabietjes! Die bovenste vind ik schattig!
Miffy; Er zijn 2 soorten info te vinden op het internet, de 'koele' wetenschappelijke info, wat wellicht wel hulpzaam kan zijn, maar ook daar zou ik pas naar kijken als je meer weet, als er idd een afwijkend iets wordt aangetroffen, om jezelf zo erin te kunnen verdiepen en meer ondergrond te geven om mee te denken met de artsen en ook het verhaal voor jezelf te kunnen plaatsen (artsen geven niet altijd even veel info, of soms is ook nog niet alles bekend erover bij de behandelend arts). En dan heb je nog de horrorverhalen, of verhalen die informatief niet compleet zijn maar wel kunnen aangrijpen, daar zou ik me zowieso weg van houden als ik jou was.
Ik heb zelf wel baat gehad om te lezen op internet, heb toen 1 goed document gevonden van een onderzoek met statistieken e.d. wat betreft vergroting van de nierbekkens, daardoor kon ik ook beter met de arts praten, want die zei er zowieso weinig over, maar ook omdat in dat geval er nog maar weinig bekend is over het waarom en hoe. Daarbij ben ik iemand die zelf graag dingen weet om het zo voor mezelf een plekje te kunnen geven, en niet als in sensatie of qua emotie, maar een drang naar logische en wetenschappelijke onderbouwing zeg maar, het kan me dan gerust stellen als ik kan meedenken en zelf kan inschatten dat het wel mee kan vallen.
Diaan veel plezier bij de echo!
Bla; sukses met je laatste dag!
Ik heb eindelijk weer eens een nacht door kunnen slapen! Tot half 7, toen sprong m'n vriend z'n bed uit

M'n ontbijtje gegeten en nog eventjes doorgeslapen. Net nog even stukje van de kraamafdeling gezien op sbs, en toen ineens een gevoel van, wauw, ik mag dat zometeen ook doen! Ipv dat ik bang wordt vind ik het alleen maar mooier worden, m'n enige 'angsten' zijn nu dan dat ze voor volgende week zaterdag komt, ga ik niet vanuit maar ik wil er ook echt nog even tot 37 weken binnen houden, en uitscheuren/inknippen zou ik liever niet willen, en dat het op gang komt als ik net heb gegeten, zit nu afentoe zo vol na het eten dat ik zoiets heb van als ik nu moet bevallen krijg ik het zwaar; m'n lichaam moet schoon en leeg zijn met bevallen.
Vandaag beetje rustig aan doen; vanavond lange wandel voor de boeg door de ikea

Gister rondje door de stad gewandelt en dat was toch even te zwaar op het end. Sindsdien ook weer stekend gevoel onderin afentoe na bijv opstaan en net aan de loop gaan, paar passen en dan zit het kennelijk weer goed en kan ik even voort. En gisteravond steken toen ik op bed lag; volgens mij probeerde die kleine naar buiten te prikken en kneep ze ook in m'n blaas

Misschien toch verder indalen? Het punt wat gevoelig is ligt zo rond m'n blaas geloof ik, boven m'n schaambeen als ik het zo gok.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae