quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:04 schreef K3 het volgende:
Foto van Marlien een paar minuten na de geboorte:
[ link | afbeelding ]
Bedankt voor de felicitaties (ook namens Grijs)!
Dat dachten wij nu ook, maar dat bleek idd het dooierzakje te zijn...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zow wat een mooie meid zeg![]()
Hier nog even een foto van de echo, niet geweldige kwaliteit maar mooi genoeg denk ik.
[ afbeelding ]
Het rondje boven het kruisje is het dooierzakje waar hij nu voeding uit krijgt.... wij dachten dat dat het hoofdje al was maar dat kan natuurlijk helemaal niet hihi
Jeetje wat een stomme opmerking, natuurlijk wil je ook een 12-weken echo... die is echt zoveel anders dan de 7w 4d echoquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:45 schreef Jose81 het volgende:
Ik ben gister bij de verloskundige geweest voor het eerst voor een intake. Dat stelt ook niks voor... Ze zei nog 'je hebt al een echo in het ziekenhuis gehad... dus dan is een eerste echo hier met 10-12 weken niet nodig, tenzij je zelf heel graag wil?' Ik dacht echt 'ja... duh... túúrlijk willen wij wel een echo!'. Ik vond het een beetje rare opmerking in elk geval.![]()
Ik moet nu 9 juni voor een echo... dan ben ik 11w, 3d... Ben heel benieuwd naar het (grote) verschil met 7w 4d!
Ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:40 schreef Reinhilde het volgende:
Sinds ik zwanger ben heb ik trouwens opeens last van puistjes. Ik heb noooooit puistjes, ja 5 per jaar ofzo. Het zal vast en zeker door de hormonen komen, maar wel irritant!Iemand anders ook last van gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |