Maak dan een apart psp homebrew topic net als alle andere homebrew topicsquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef voetballeh het volgende:
mogen we praten over hoe we backups van onze umds mogen maken, voor eigen gebruik? Ervanuitgaande dat we het spel al bezitten?
Mogen we praten over de pandora batterij? Om je psp mee te unbricken? Dit valt volgens mij ook onder homebrew maar ik ben niet zeker, dus vraag ik het even.
Het is wel heel kortzichtig om te zeggen "een cdtje kost maar 5 cent"quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef voetballeh het volgende:
als je bedenkt dat een cd'tje branden mischien 5 cent kost, dan is zelfs 20 euro nog schandalig duur.
een umd kost mischien een beetje meer, stel voor het gemak 1 euro.
en dan is de verkoop prijs 2000% HOGER dan de productieprijs PER stuk!
als al die spelletjes voor tussen de 5-10 euro verkocht zouden worden dan zou ik ze wel eerlijk kopen denk ik. Want ik vind het wel tof om het originele boekje erbij te hebben en het doosje.
Maar 50 euro voor een spelletje......en GoW heb je in een paar uur al uitgespeeld (!)
Dan nog zou ik het spelletje van de UMD op m'n memstick laden, om 3 redenen:
1- laadtijden zijn VEEL sneller vanaf memstick
2- de baterijduur van je psp is langer (memstick beweegt niet, umd-reader wel)
3- de umd-reader gaat langer mee, aangezien je hem niet gebruikt.
en als je een spel koopt mag je er backups van maken. voor eigen gebruik.
Ik had eigenlijk nog 2 vragen voor de mods:
mogen we praten over hoe we backups van onze umds mogen maken, voor eigen gebruik? Ervanuitgaande dat we het spel al bezitten?
Mogen we praten over de pandora batterij? Om je psp mee te unbricken? Dit valt volgens mij ook onder homebrew maar ik ben niet zeker, dus vraag ik het even.
Jij hebt ook niet echt vooraan gestaan bij het uitdelen van herseninhoud he?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef voetballeh het volgende:
als je bedenkt dat een cd'tje branden mischien 5 cent kost, dan is zelfs 20 euro nog schandalig duur.
een umd kost mischien een beetje meer, stel voor het gemak 1 euro.
en dan is de verkoop prijs 2000% HOGER dan de productieprijs PER stuk!
als al die spelletjes voor tussen de 5-10 euro verkocht zouden worden dan zou ik ze wel eerlijk kopen denk ik. Want ik vind het wel tof om het originele boekje erbij te hebben en het doosje.
Maar 50 euro voor een spelletje......en GoW heb je in een paar uur al uitgespeeld (!)
ik vind iemand die 40 euro aan een spelletje uitgeeft een dommere kloot hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet echt vooraan gestaan bij het uitdelen van herseninhoud he?
Of denk je dat alle medewerkers van zo'n bedrijf via liefdadigheidsinstellingen aan hun geld komen? En dat de kosten voor de uitgever dus alleen uit het persen van een cd bestaan?![]()
Ontwerpers, artiesten, programmeurs, testers, reclame, need I go on? Een spel is duur om te produceren en te verkopen, wees blij dat ze er maar 40 euro voor vragen. maar ja, als iedereen maar gaat "homebrewwen" dan denkt zo'n uitgever ook "sterf met je PSP".
In die theorie vind jij het dus okee als iemand je huis in trapt en je tv meeneemtquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik vind iemand die 40 euro aan een spelletje uitgeeft een dommere kloot hoor
Ah jij doet ook aan vrijwilligers werk?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik vind iemand die 40 euro aan een spelletje uitgeeft een dommere kloot hoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef voetballeh het volgende:
FAIL
Grootste gedeelte van je post is onzin, maar even deze eruit pakken... Koopp je games 2e hands. Ik betaalde 25 euro voor GoW, ongeveer 2 weken na de originele release.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef voetballeh het volgende:
Ik had WiFi aanstaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kan dat nouik had hem binnen 4 uur uitgespeeld
dat red de batterij net hoor
Waarom?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nog een screenprotector halen voor de psp, nog een aanrader?
Square Enix is showing some PSP LOVEquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In other news:
Square-Enix heeft wat PSP nieuws:
› Parasite Eve 3 komt naar de PSP (ken de serie niet, doet me dus niets)
› FF XIII Agito wordt geport naar de PSP (deel van FFXIII serie, komt van GSM)
› Kingdom Hearts PSP komt in 2009
› Er komt een FF Dissidia - PSP bundel in Japan
OOOOHH Kingdom Heartsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Square Enix is showing some PSP LOVE![]()
Parasite Eve was op de PSX erg vermakelijk alleen hoop ik niet dat ze teveel van dit concept afwijken zoals MGS dat eerst deed met Acid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kingdom Hearts
Kun je zulke dingen niet beter vragen VOORdat je zoiets besteldquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb net dit ding besteld voor me PSP
iemand ervaring met zoiets? kan die lekker hard?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |