abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60426865
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Accu kost ook een tientje ofzo
Maar het is gewoon vreemd. Zo vaak heb ik hem nog niet opgeladen, en ik ga er gewoon goed mee om. Naja, ik laad hem nu opnieuw op, en check straks wel even of het weer gebeurd.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_60426947
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Maar het is gewoon vreemd. Zo vaak heb ik hem nog niet opgeladen, en ik ga er gewoon goed mee om. Naja, ik laad hem nu opnieuw op, en check straks wel even of het weer gebeurd.
Kan best brak zijn, membraam kapot of weet ik veel wat Alsie brak blijft nieuwe halen of Pandora's Battery kopen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 20:47:17 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60427839
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja Swets, jouw moeder wel. Maar ik mag hopen dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen?
Nou nee eigenlijk niet. Ik begrijp werkelijk niet waarom de ds niet meer last heeft van piracy. Iedereen die IK ken met een psp koopt zijn games, want dat gezeik met downgraden etc. En iedereen die IK ken die een DS heeft heeft een R4DS, want dat is wel zo rete eenvoudig... Ik sta nu bv op de camping. Mijn buurman heeft twee zoontjes die alle twee een DS hebben "Ja ik heb wel zo'n flashdingus want dan kan ik de spelletjes gewoon downloaden"

Doelgroep heeft wel een klein verschil, maar niet dusdanig dat op het ene systeem nauwelijks titels uitkomen terwijl dezelfde toko's op het andere systeem titel na titel uitbrengen.
pi_60427975
Je weet dat je niet meer hoeft te downgraden en je psp niet meer kan bricken?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 21:07:36 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60428316
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 20:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Je weet dat je niet meer hoeft te downgraden en je psp niet meer kan bricken?
Is dat zo? Zelfs firmware 3.x?
Anyway, doet er niet toe. Er is geen verschil in beide systemen mbt de mogelijkheid tot piracy. Maar de last die ze er van ondervinden is significant verschillend. Dat verbaast me
pi_60429768
Ombouw les geven doe je maar ergens anders, hier kopen we onze games

[ Bericht 84% gewijzigd door Gamedemon op 29-07-2008 22:16:58 ]
pi_60430404
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ombouw les geven doe je maar ergens anders, hier kopen we onze games
HOMEBREW HOMEBREW HOMEBREW
ZONDER HOMEBREW GEEN YOUTUBE OP JE PSP!

Je ontneemt nu mensen hier hun recht om youtube te kijken op hun pe-es-petjes!
pi_60430570
Ja, homebrew, de eeuwige smoes om die dingen te hacken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 22:37:13 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60430718
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
Ja, homebrew, de eeuwige smoes om die dingen te hacken
youtube!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:38:54 #111
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60430723
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

HOMEBREW HOMEBREW HOMEBREW
ZONDER HOMEBREW GEEN YOUTUBE OP JE PSP!

Je ontneemt nu mensen hier hun recht om youtube te kijken op hun pe-es-petjes!
Je mag best over HOMEBREW praten hier, maar niet over hoe je een PSP ombouwt.
Bovendien weet jij net zo goed als ik dat als je de mogelijkheid hebt je ook wat isootjes op je Memory kaart dumpt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_60430801
Nou over homebrew gesproken: kun je linux al op zo'n ding zetten? of is dat niet nodig omdat er al een fatsoenlijke player en browser aanwezig is?

Ik hoorde ook al zoiets voor de ds, ik heb zo'n kapotte ier thuis, dat wil ik wel eens proberen en dan een touchscreen toetsenbordje, ook wel leuk
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juli 2008 @ 22:44:50 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60430903
Maar goed, ombouwen waarbij sowieso je garantie vervalt vind ik al niet zo eenvoudig als dat apparaatje wat je kant en klaar in de winkel kan kopen. Ik vind het dus nog steeds onbegrijpelijk dat de psp zoveel meer last heeft van warez. Alleen Sony brengt nog games uit.
pi_60431156
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
Nou over homebrew gesproken: kun je linux al op zo'n ding zetten? of is dat niet nodig omdat er al een fatsoenlijke player en browser aanwezig is?

Ik hoorde ook al zoiets voor de ds, ik heb zo'n kapotte ier thuis, dat wil ik wel eens proberen en dan een touchscreen toetsenbordje, ook wel leuk
Op het Slim-Lite model zit een verbeterde browser omdat Slim-Lite 64Mb ram heb etc, betere hardware.
En linux kon al sinds 2006, tegenwoordig ook met GUI, zelfde voor windows maar die draait niet lekker.
En youtube etc kan via PSPTube gestreamed en gedownload worden, en werkt op de tv-output
Wat is er precies stuk? want een software matige brick kan tegenwoordig zelf gefixt worden.
je kan je psp namelijk nooit meer bricken nu
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, ombouwen waarbij sowieso je garantie vervalt
Garantie blijft

[ Bericht 3% gewijzigd door Gamedemon op 29-07-2008 23:23:32 (nee) ]
pi_60431352
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Op het Slim-Lite model zit een verbeterde browser omdat Slim-Lite 64Mb ram heb etc, betere hardware.
En linux kon al sinds 2006, tegenwoordig ook met GUI, zelfde voor windows maar die draait niet lekker.
En youtube etc kan via PSPTube gestreamed en gedownload worden, en werkt op de tv-output
Wat is er precies stuk? want een software matige brick kan tegenwoordig zelf gefixt worden.
je kan je psp namelijk nooit meer bricken nu, pm maar voor een tut
nah, DS is zelf stuk, touchscreen is een beetje dood na Elite Beat Agents. Maa rik heb nog een DS, vandaar dat ik graag een PSP er naast wil hebben. Niets gebricked, niet eens gehacked. Maar die kapotte DS kan dat wel hebben, de games koop ik toch wel, het gaat mij om juist de homebrew/linux dingen eens te proberen

De PSP zal ik eens naar kijken, maar ik wil er gewoon ook wat games op kunnen spelen, het ombouwen voor homebrew moet wel zorgen dat ik gewoon kan gamen natuurlijk. En wederom, games koop ik, ik speel niet zo heel veel verschillende games, dus die paar 100 euro mogen de ontwikkelaars die het verdienen ook krijgen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:24:36 #116
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60432053
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

je kan je psp namelijk nooit meer bricken nu
[..]

Garantie blijft
Jongen donder op met je Tuts, als je die wilt verspreiden doe je dat maar via PM, ga nou geen mensen vragen of je ze alsjeblieft je Tut mag sturen.
pi_60432133
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Jongen donder op met je Tuts, als je die wilt verspreiden doe je dat maar via PM, ga nou geen mensen vragen of je ze alsjeblieft je Tut mag sturen.
Jezus ga je nu al me posts screenen omdat ik 1x een link poste?
Ga gamen ofzo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:30:53 #118
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60432199
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:27 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Jezus ga je nu al me posts screenen omdat ik 1x een link poste?
Ga gamen ofzo
Het is tegen de regels om hier over het modden te lullen, wees blij dat ik je gezeik over homebrew niet weghaal.
Dat is nog altijd grijs gebied.
pi_60432249
Grijs als je oma en mijn 48 uurs ban.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:35:54 #120
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60432308
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Grijs als je oma en mijn 48 uurs ban.
Je kan nu heel snel normaal doen of opdonderen inderdaad
pi_60432435
pi_60432656
Wordt het toch nog een goed topic
pi_60432969
Dutch_Nelson
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2008 @ 08:15:37 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60436130
Je snapt het niet helemaal Dutch_Nelson. Door dit soort leuke dingen verschijnen er nu geen titels meer voor de psp. Het is dat sony een lange adem heeft, anders was het systeem nu officieel dood.

Dus ik zit niet op je tut te wachten.
pi_60436377
Echt homebrew heb ik geen problemen mee. Als zoiets als Linux op een console gooien. Het zal misschien grijs gebied zijn, maar echte schade berokkenen zal het niet doen, lijkt mij. Het probleem zijn de pubertjes die al hun geld al aan scooters en mobieltjes uitgeven, die met trots kunnen zeggen dat ze 100 PSP spellen hebben. Zielig. Als je een spel niet leuk vind koop je het niet, dus waarom wel downloaden? En waarom de software ontwikkelaar niet geven waar ze recht op hebben, zodat ze nog eens kunnen denken dat ze een vervolg of een ander spel kunnen maken voor het platform. We zien al wat er gebeurt met de pc, en nu dus blijkbaar ook de PSP.

Alleen maar omdat mensen zelfs 20 euro voor een budgetgame te duur vinden. Stakkers.
pi_60437150
als je bedenkt dat een cd'tje branden mischien 5 cent kost, dan is zelfs 20 euro nog schandalig duur.

een umd kost mischien een beetje meer, stel voor het gemak 1 euro.

en dan is de verkoop prijs 2000% HOGER dan de productieprijs PER stuk!

als al die spelletjes voor tussen de 5-10 euro verkocht zouden worden dan zou ik ze wel eerlijk kopen denk ik. Want ik vind het wel tof om het originele boekje erbij te hebben en het doosje.
Maar 50 euro voor een spelletje......en GoW heb je in een paar uur al uitgespeeld (!)

Dan nog zou ik het spelletje van de UMD op m'n memstick laden, om 3 redenen:

1- laadtijden zijn VEEL sneller vanaf memstick
2- de baterijduur van je psp is langer (memstick beweegt niet, umd-reader wel)
3- de umd-reader gaat langer mee, aangezien je hem niet gebruikt.

en als je een spel koopt mag je er backups van maken. voor eigen gebruik.

Ik had eigenlijk nog 2 vragen voor de mods:

mogen we praten over hoe we backups van onze umds mogen maken, voor eigen gebruik? Ervanuitgaande dat we het spel al bezitten?

Mogen we praten over de pandora batterij? Om je psp mee te unbricken? Dit valt volgens mij ook onder homebrew maar ik ben niet zeker, dus vraag ik het even.
pi_60437223
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef voetballeh het volgende:
mogen we praten over hoe we backups van onze umds mogen maken, voor eigen gebruik? Ervanuitgaande dat we het spel al bezitten?

Mogen we praten over de pandora batterij? Om je psp mee te unbricken? Dit valt volgens mij ook onder homebrew maar ik ben niet zeker, dus vraag ik het even.
Maak dan een apart psp homebrew topic net als alle andere homebrew topics Dan kunnen mensen die het over games willen hebben het over games hebben
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:15:40 #128
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60437910
quote:
als je bedenkt dat een cd'tje branden mischien 5 cent kost, dan is zelfs 20 euro nog schandalig duur.

als al die spelletjes voor tussen de 5-10 euro verkocht zouden worden dan zou ik ze wel eerlijk kopen denk ik. Want ik vind het wel tof om het originele boekje erbij te hebben en het doosje.
Maar 50 euro voor een spelletje......en GoW heb je in een paar uur al uitgespeeld (!)

Dan nog zou ik het spelletje van de UMD op m'n memstick laden, om 3 redenen:

1- laadtijden zijn VEEL sneller vanaf memstick
2- de baterijduur van je psp is langer (memstick beweegt niet, umd-reader wel)
3- de umd-reader gaat langer mee, aangezien je hem niet gebruikt.

en als je een spel koopt mag je er backups van maken. voor eigen gebruik.

Ik had eigenlijk nog 2 vragen voor de mods:

Het is wel heel kortzichtig om te zeggen "een cdtje kost maar 5 cent"
Hoeveel MILJOEN denk je dat het kost om een game te maken tegenwoordig?
Je mag het alleen over Homebrew hebben, niet over hoe je homebrew aan het draaien krijgt.
Je kan wel zeggen dat je het spel bezit, maar de beweerd iedereen dus backup discussies kunnen ook niet.
Pandora Battery valt onder het modden van de PSP dus ook dat kan niet.
pi_60438239
quote:

Jij hebt ook niet echt vooraan gestaan bij het uitdelen van herseninhoud he?
Of denk je dat alle medewerkers van zo'n bedrijf via liefdadigheidsinstellingen aan hun geld komen? En dat de kosten voor de uitgever dus alleen uit het persen van een cd bestaan?

Ontwerpers, artiesten, programmeurs, testers, reclame, need I go on? Een spel is duur om te produceren en te verkopen, wees blij dat ze er maar 40 euro voor vragen. maar ja, als iedereen maar gaat "homebrewwen" dan denkt zo'n uitgever ook "sterf met je PSP".
pi_60439691
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jij hebt ook niet echt vooraan gestaan bij het uitdelen van herseninhoud he?
Of denk je dat alle medewerkers van zo'n bedrijf via liefdadigheidsinstellingen aan hun geld komen? En dat de kosten voor de uitgever dus alleen uit het persen van een cd bestaan?

Ontwerpers, artiesten, programmeurs, testers, reclame, need I go on? Een spel is duur om te produceren en te verkopen, wees blij dat ze er maar 40 euro voor vragen. maar ja, als iedereen maar gaat "homebrewwen" dan denkt zo'n uitgever ook "sterf met je PSP".
ik vind iemand die 40 euro aan een spelletje uitgeeft een dommere kloot hoor
pi_60439733
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef voetballeh het volgende:
[..]
In die theorie vind jij het dus okee als iemand je huis in trapt en je tv meeneemt Tof.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:44:08 #132
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_60439876
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef voetballeh het volgende:

[..]

Ah jij doet ook aan vrijwilligers werk?
Jij wil ook aan het einde van de maand niet betaald worden?
pi_60439955
Zolang dit soort stakkers bestaan die alles het liefst gratis willen hebben....
Nou ja, straks geen consoles meer als de piraterij zich nog meer op de consoles gaat storten
Of alleen crappy EA sequels
pi_60439961
quote:
FAIL

Je username icm je post doet mijn vooroordeel over voetbal ook niet veel goeds btw
pi_60472646
Gisteren God of War gekocht, toffe game. Is de eerste GOW game die ik speel Ik moet wel wennen zeg, aan die eindbaas "minigames" die je moet doen als je vijand bijna dood is. Ik moet nog wennen aan de locatie van de PSP knoppen, en maak dus constant fouten daarin

Maar wel tof.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 juli 2008 @ 20:07:55 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60473498
quote:
Grootste gedeelte van je post is onzin, maar even deze eruit pakken... Koopp je games 2e hands. Ik betaalde 25 euro voor GoW, ongeveer 2 weken na de originele release.
pi_60473661
Ach, voetballeh plaatst gewoon kansloze reacties. Totaal geen daadwerkelijke waardering voor games. Hij kan veel beter naar buiten gaan. Voetballeh.
pi_60477365
Verdomme, ding gekocht en meteen een dode pixel te zien. Dat wordt weer inruilen voordat ik maar 1 uur heb kunnen spelen
pi_60505386
Me batterij is nu alweer leeg door GoW Mén wat is die game verslavend
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:11:20 #140
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_60506744
hoe kan dat nou ik had hem binnen 4 uur uitgespeeld

dat red de batterij net hoor
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_60506934
Ik wil nog een screenprotector halen voor de psp, nog een aanrader?
pi_60506950
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kan dat nou ik had hem binnen 4 uur uitgespeeld

dat red de batterij net hoor
Ik had WiFi aanstaan
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:52:45 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60507440
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nog een screenprotector halen voor de psp, nog een aanrader?
Waarom? Screenprotectors vind ik echt de grootste onzin ooit. Gewoon een beetje zuinig doen met je spullen, mijn oude GameBoy heeft zelfs geen krasjes op het scherm...

In other news:

Square-Enix heeft wat PSP nieuws:

› Parasite Eve 3 komt naar de PSP (ken de serie niet, doet me dus niets)
› FF XIII Agito wordt geport naar de PSP (deel van FFXIII serie, komt van GSM)
› Kingdom Hearts PSP komt in 2009
› Er komt een FF Dissidia - PSP bundel in Japan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_60511614
Ik ken mezelf, vandaar. Dan neem je zo'n ding mee en dan zit er weer een kras op
pi_60516161
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In other news:

Square-Enix heeft wat PSP nieuws:

› Parasite Eve 3 komt naar de PSP (ken de serie niet, doet me dus niets)
› FF XIII Agito wordt geport naar de PSP (deel van FFXIII serie, komt van GSM)
› Kingdom Hearts PSP komt in 2009
› Er komt een FF Dissidia - PSP bundel in Japan
Square Enix is showing some PSP LOVE

Parasite Eve was op de PSX erg vermakelijk alleen hoop ik niet dat ze teveel van dit concept afwijken zoals MGS dat eerst deed met Acid.

Kingdom Hearts
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:33:28 #146
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_60530275
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Square Enix is showing some PSP LOVE

Parasite Eve was op de PSX erg vermakelijk alleen hoop ik niet dat ze teveel van dit concept afwijken zoals MGS dat eerst deed met Acid.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kingdom Hearts
OOOOHH Kingdom Hearts
Ik wacht al ages op deze game voor de psp.. 2009 is zoooo ver weg

Ben psp moe. vermaak me nu dood met flow en sims cast away
Tegen de tijd dat KH uitkomt ligt ie al stof te verzamelen.. coolness
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_60535366
FF Dissidia:

Parasite Eve:

pi_60541300
ik heb net dit ding besteld voor me PSP

iemand ervaring met zoiets? kan die lekker hard?

[ Bericht 19% gewijzigd door RijstNatie op 04-08-2008 01:43:30 ]
Nothing to see here, carry on
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:34:41 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60541352
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb net dit ding besteld voor me PSP

iemand ervaring met zoiets? kan die lekker hard?

[ afbeelding ]
Kun je zulke dingen niet beter vragen VOORdat je zoiets besteld Ik heb geen idee overigens, er zijn vast wel specificaties te vinden op internet. Aan de hand van het aantal Watt (RMS) kun je wel een idee krijgen over hoe hard ze kunnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_60541505
hij was maar 40euro

en de revieuws die erbij stonden waren allemaal goed
Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')