precies!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen tegen het meisje in kwestie, 'ik ben misschien wel homo, maar dat komt vast omdat ik nog nooit een goede ervaring heb gehad met een meisje.'
Knappe meid die dan niet even wil laten zien hoe het wél moet.
Een lesbo is iemand die nog geen sex heeft gehad met mijquote:Doet me denken aan een dialoog uit de film 'Chasing Amy' daarin beweert de lesbische hoofdpersoon dat elke man wel denkt dat ie een lesbo kan 'turnen' (weer hetero maken)
Je vraagt er niet alleen om, de uitvoering kunnen we ook prima aan jou overlaten.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
We gaan er niet weer een 'trap Piles hier de grond in'-topic van maken hè
Hoeveel ik er zelf ook om vraag
dat dusquote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
precies!
[..]
Een lesbo is iemand die nog geen sex heeft gehad met mij
Volgens mij kan ik het eerder andersomquote:Op maandag 26 mei 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Doet me denken aan een dialoog uit de film 'Chasing Amy' daarin beweert de lesbische hoofdpersoon dat elke man wel denkt dat ie een lesbo kan 'turnen' (weer hetero maken)
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
Ik lig er nachten wakker van hoe Piles mijn vriendin digitaal aan het verleiden is. Echt.
Haai schatquote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Stop nou een keer met Piles pesten...! Hij kan er ook niets aan doen dat hij van de verkeerde kant is en op mannen valt..._!
Nou zonder raar te doen, ik heb ooit een meid zover gekregen. Was wel wat aanmoediging voor nodig en veel mind tricks maar volgens mij is ze tot op de dag van vandaag nog een tapijtmuncher.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het eerder andersom![]()
[..]
![]()
Kan ik toch nog iets goedquote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je vraagt er niet alleen om, de uitvoering kunnen we ook prima aan jou overlaten.
Ik beloof hierbij plechtig geen misbruik/gebruik meer te maken van de situatie waarin Piles verkeerd als ik een grap/opmerking maakquote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Stop nou een keer met Piles pesten...! Hij kan er ook niets aan doen dat hij van de verkeerde kant is en op mannen valt..._!
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goed zo, hier zo moeilijk is dat niet!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik beloof hierbij plechtig geen misbruik/gebruik meer te maken van de situatie waarin Piles verkeerd als ik een grap/opmerking maak
Homofoobquote:
Het zegt meer dan 1000 woordenquote:Sorry Crossie voor deze post met maar 1 5 smilies!
wat? jullie mogen grappen maken en als ik er 1 maak is het niet goed?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Crossie voor deze post met maar 1 5 smilies!
ik heb niets tegen homo's ik heb alleen wat tegen diegenen die hun gevoelens over mij uittenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Homofoob![]()
[..]
Het zegt meer dan 1000 woorden
quote:
Jullie maken maar lekker grappen hoor, ik kan wel wat hebben. Zolang jullie maar niet gaan denken dat ik echt homo ben enzoquote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat? jullie mogen grappen maken en als ik er 1 maak is het niet goed?
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat? jullie mogen grappen maken en als ik er 1 maak is het niet goed?
Ga toch even lekker zwanger voor de overige 7 maand ofzo!![]()
Was meer tegen Jipje die hoofdschuddend naar me keek...!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Jullie maken maar lekker grappen hoor, ik kan wel wat hebben. Zolang jullie maar niet gaan denken dat ik echt homo ben enzo
Eensch.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb niets tegen homo's ik heb alleen wat tegen diegenen die hun gevoelens over mij uitten
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Was meer tegen Jipje die hoofdschuddend naar me keek...!
Hier in zweden ook vaak genoeg met een homo in de kroeg gestaan, was meer omdat hij 1 van de weinigen was/is die mijn tempo hier bij kan houden...quote:
jaaaa niets dus he! eerst boos mijn kant op kijken en nu het proberen goed te maken met kusjes! Flikker maar op met je dikke buik! Ik hoop dat die baby er inplaats van nog 7 maand nog 12 maand in blijft zitten!quote:
Maarja dat heb ik ook met hetero's...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Ach homo's zijn altijd gezellig, zolang ze zich maar niet te kansloos gaan gedragen. Dat overdreven gedoe, ik loop er toch ook niet constant mee te koop dat ik graag sex heb met vrouwen.
Heej, kom je aan Jipje, dan kom je aan mijquote:Op maandag 26 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jaaaa niets dus he! eerst boos mijn kant op kijken en nu het proberen goed te maken met kusjes! Flikker maar op met je dikke buik! Ik hoop dat die baby er inplaats van nog 7 maand nog 12 maand in blijft zitten!![]()
Eensquote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Maarja dat heb ik ook met hetero's...
terwijl we dat eigenlijk wel zouden moeten doen!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Ach homo's zijn altijd gezellig, zolang ze zich maar niet te kansloos gaan gedragen. Dat overdreven gedoe, ik loop er toch ook niet constant mee te koop dat ik graag sex heb met vrouwen.
Nou ik ken minder hetero's die roepen dat ze hetero zijn dan homo's die duidelijk moeten maken dat ze homo zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maarja dat heb ik ook met hetero's...
Heeft weinig met homo zijn te maken, toch?
Eenschquote:Op maandag 26 mei 2008 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier in zweden ook vaak genoeg met een homo in de kroeg gestaan, was meer omdat hij 1 van de weinigen was/is die mijn tempo hier bij kan houden...ze zijn niet echt van die nederlandse bierdrinkers gewend hier
En bedanktquote:Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Alleen stellen vrouwen dat weer niet zo op prijs...!
Nou. Dan niet hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaaaa niets dus he! eerst boos mijn kant op kijken en nu het proberen goed te maken met kusjes! Flikker maar op met je dikke buik! Ik hoop dat die baby er inplaats van nog 7 maand nog 12 maand in blijft zitten!![]()
![]()
volgens mij kunnen Jipje en ik best digitaal dit zelf uitvechtenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej, kom je aan Jipje, dan kom je aan mij
Al zou ik banger voor Jipje zijn
Nou, neem ik het ook een keer voor iemand opquote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
volgens mij kunnen Jipje en ik best digitaal dit zelf uitvechten
heb je geen dikke buik dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nou. Dan niet hoor.![]()
dikke buikJe praat me nog een minderwaardigheidscomplex aan
Ja, en dan is het nog erger als die kakkers dat zeggenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej, kom je aan Jipje, dan kom je aan mij
Al zou ik banger voor Jipje zijn
[..]
[quote]![]()
waarom?
[quote]
Eens
Van die gesprekken als in: "Nog geneukt?"![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, neem ik het ook een keer voor iemand op
is het weer niet goed...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, neem ik het ook een keer voor iemand op
De statement dat ze homo zijn vind ik niet zo erg. De indirecte sexuele opmkeringen vind ik vervelender. En dat vind ik zowel bij hetero's als bij homo's vervelend. Maar waarom vind jij het vervelend als een homo zegt dat hij homo is?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik ken minder hetero's die roepen dat ze hetero zijn dan homo's die duidelijk moeten maken dat ze homo zijn.
Jipjequote:Op maandag 26 mei 2008 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je geen dikke buik dan?
ik heb je nog nooit gezien, laat staan een foto van jou en toch praten over die dikke buik van je!![]()
Zoveel angst boezem ik niet in als nep-homoquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is het weer niet goed...aaaah wat een lastig leven heb je toch als homo he...?
nou valt inderdaad nog wel mee met die buik...! En je bent al 2 maand zwanger...?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou valt inderdaad nog wel mee met die buik...! En je bent al 2 maand zwanger...?dat is eeeeecht niet te zien!
![]()
![]()
![]()
![]()
*zucht*quote:Op maandag 26 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou valt inderdaad nog wel mee met die buik...! En je bent al 2 maand zwanger...?dat is eeeeecht niet te zien!
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 2 maanden valt er weinig te zien hoor..quote:Op maandag 26 mei 2008 11:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het niet vervelend, alleen waarom moet er expliciet gemeld worden dat ze van andere mannen of vrouwen houden? Dat is toch hun zaak? Ik bedoel, it's all good in my book. I don't care. Als men dat doet dan impliceren ze dat het anders is, of raar. En dat is het niet. Het is gewoon normaal, hun zaak, zoals ik al zei.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De statement dat ze homo zijn vind ik niet zo erg. De indirecte sexuele opmkeringen vind ik vervelender. En dat vind ik zowel bij hetero's als bij homo's vervelend. Maar waarom vind jij het vervelend als een homo zegt dat hij homo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |