ik weet niet waar jij een toernooi speelt, maar hoe kan je in hemelsnaam meerdere decks gebruiken tijdens een toernooi? (uitgaande van dezelfde tafel)quote:Op maandag 26 mei 2008 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op de meeste pokertournooien worden meestal meerdere decks gebruikt en hebben ze een automatische shudmachine... kaarten tellen is zooo 1970...
Dat is precies wat ik bedoel. Positional bets, pot bets, pot odds. Heel leuk allemaal, maar dat werkt alleen als je met een groep bent die weet wat die doet.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij een toernooi speelt, maar hoe kan je in hemelsnaam meerdere decks gebruiken tijdens een toernooi? (uitgaande van dezelfde tafel)
zie je het al voor je..?
hallo, ik heb 5 of a kind![]()
je speelt misschien met 2 decks totaal, doordat er continu 1 in de schudmachine zit, en de andere wordt mee gespeeld.
dus je speelt een hand met deck A, dan is de ronde voorbij, alle kaarten in de machine en je haalt deck B eruit.. je speelt je potje, kaarten in machine en gaat weer spelen met deck A..
ennuh, kaarten tellen doe je, positiebepaling, kijken hoe de financiën ervoor staan, hoe speelt een speler? (aggressief/voorzichtig)
Zo speelde ik gisteren aan tafel die in 2 bet-ronde's ¤70,- op tafel lag... dat is extreem aggressief. volgens mij ook bluf. maar goed, ik dwong respect af met ¤4,-.. het gaat er niet per sé om hoeveel je doet, maar ook hoe, wanneer en met wat..
het is niet zo heel zwart-wit als dat sommige mensen denken.. ik vind het een heerlijk spel..
Praten doe ik ook liever niet te veel... Hoewel dat schijnbaar erg geil is... Zo'n schorre stemquote:Op maandag 26 mei 2008 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ben ik weer jaloers
Al heb ik hier dezelfde muziek als thuis (3FM)
[..]
Oh, toch niet
Kun je wel de hele dag hier zitten. Hoef je ook niet te praten
Doe vanavond dan maar pratenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Praten doe ik ook liever niet te veel... Hoewel dat schijnbaar erg geil is... Zo'n schorre stem
Toen ik nog stage liep had ik vaak genoeg mijn iPod op. Werkt wel relaxed, geen storende factoren die je de hele tijd dingen vragen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ben ik weer jaloers
Al heb ik hier dezelfde muziek als thuis (3FM)
[..]
Oh, toch niet
Kun je wel de hele dag hier zitten. Hoef je ook niet te praten
*This statement is useless without audio*quote:Op maandag 26 mei 2008 10:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Praten doe ik ook liever niet te veel... Hoewel dat schijnbaar erg geil is... Zo'n schorre stem
Joahquote:Op maandag 26 mei 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
*This statement is useless without audio*
Daar kan ik alleen 3 klokken instellen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, extra's -> klok ->jouw tijdszone (of jouw klok) -> wekker (en dan kun je een playlist kiezen)
Zit goed verstopt inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen 3 klokken instellen.
Maar bij herinneringen kan ik wel een herinnering aanmaken die elke weekdag geldt en met alarm (waar ik dan een playlist kan kiezen). Dus er zit wel een wekfunctie op inderdaad, nooit geweten. Erg handig.
Deed ik ook, anders was het zo stil op kantoor..quote:Op maandag 26 mei 2008 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik nog stage liep had ik vaak genoeg mijn iPod op. Werkt wel relaxed, geen storende factoren die je de hele tijd dingen vragen.
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
*This statement is useless without audio*
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:35 schreef Jipje het volgende:
[geile modus] Goedemorgen heren! [/geile modus]
Zo goed?
Bij mij was het zo dat een van mijn collega's (een wiskunde prof ) nogal duidelijk overal zijn mening over moest geven. Maar de rest van het volk (ik zat op Computer en Communicatie Zaken vol met nerds eigenlijk) moest dan ook hun mening geven, waardoor het bijna altijd uitdraaide op een gefundeerde, nette discussie van een paar uur met de nodige volume gerelateerde issues.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deed ik ook, anders was het zo stil op kantoor..
quote:
Nu moeten we het er zelf bij denkenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:35 schreef Jipje het volgende:
[geile modus] Goedemorgen heren! [/geile modus]
Zo goed?
Zal ik nog even doorgaan dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop it, you're killing me![]()
![]()
Bagger, heb weer last van m'n rug
[open deur] moet je ook niet van die wilde sex hebben!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop it, you're killing me![]()
![]()
Bagger, heb weer last van m'n rug
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Damn en ik maar denken dat Jipje een dude was...
Wat een voorspelling. Het wordt tussen de 13 en 23 graden.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[ afbeelding ]
De voorspellingen voor zaterdag zijn alvast goed. Alleen de minimumtemperatuur mag eigenlijk wel nog wat hoger.
That explains alotquote:
Dan hebben ze het vast goedquote:Op maandag 26 mei 2008 10:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat een voorspelling. Het wordt tussen de 13 en 23 graden.
Handig, een docent die een email van een student ziet als een officieel bericht van uitschrijving van mij bij de minor. En me dus ook direct uit de BlackBoard-groepen gegooid heeft. Het was allicht voor de betrouwbaarheid beter geweest als hij contact had opgenomen met mij voordat hij dat deed. Ik ben ook helemaal niet uitgeschreven trouwens.quote:Jouw onderstaande e-mail beschouw ik maar als hèt officiële bericht van uitschrijving
Owja, en niet te vergeten, ik was zwangerquote:
Ja, het lijkt me stug dat het een etmaal lang tussen de 20 en 23 graden wordt, denk je ook niet?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat een voorspelling. Het wordt tussen de 13 en 23 graden.
zwanger?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Owja, en niet te vergeten, ik was zwanger![]()
Misschien moet ik meer oefenenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:43 schreef Jipje het volgende:
[open deur] moet je ook niet van die wilde sex hebben![/open deur]
Dat denken er meerquote:
Ik hoop het voor jequote:
Als het maar droog blijftquote:Op maandag 26 mei 2008 10:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me stug dat het een etmaal lang tussen de 20 en 23 graden wordt, denk je ook niet?
Doe ik ook niet, maar dat dachten ze hier vanwege mijn signaturequote:Op maandag 26 mei 2008 10:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
zwanger?![]()
Daar mag je geen grapjes over maken.
Correct maar aan zo'n voorspelling. Een voorspelling van de max temperatuur op 3 graden nauwkeurig zou ik een beter idee vindenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me stug dat het een etmaal lang tussen de 20 en 23 graden wordt, denk je ook niet?
Lekker is datquote:Op maandag 26 mei 2008 10:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig, een docent die een email van een student ziet als een officieel bericht van uitschrijving van mij bij de minor. En me dus ook direct uit de BlackBoard-groepen gegooid heeft. Het was allicht voor de betrouwbaarheid beter geweest als hij contact had opgenomen met mij voordat hij dat deed. Ik ben ook helemaal niet uitgeschreven trouwens.
Maar ja, bij de course op BB had ik me al helemaal niet eens aangemeld. Maar mijn oude groepje hoeft in ieder geval niet meer bang te zijn dat ik meekijk.
Trainen is altijd beter voor je spierenquote:
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Dat denken er meer
Ja jouw internet pimpskillz zijn wel formidabel...quote:
Hoeft niet. De zogenaamde homo's hebben toch altijd veel meer contact met de chicks dus misschien is het een strategiequote:Op maandag 26 mei 2008 10:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Trainen is altijd beter voor je spieren
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd
Inderdaad. Nou ja, ik vond het al een prutser. Ik ga er maar ook geen energie in steken, hij doet maar.quote:
Nou ja, ik wil of erg mooi weer, of anders maar kloteweer. Zo er tussenin, dat is lastig. Ik ga mijn verjaardag vieren en de vraag is nu een beetje of we dat op het strand gaan doen of op het strandpaviljoen. Qua voorbereiding toch wel een verschilletje.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als het maar droog blijftMaar zal wel niet
Ja, dat is waarquote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoeft niet. De zogenaamde homo's hebben toch altijd veel meer contact met de chicks dus misschien is het een strategie
Heb ik wel iemand nodigquote:
Ik gaf Kuno eenquote:Dan doe je toch iets verkeerd
Ik weetquote:Op maandag 26 mei 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ja jouw internet pimpskillz zijn wel formidabel...
Ja, ik kan me voorstellen dat je je ernstige zorgen maakt.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja jouw internet pimpskillz zijn wel formidabel...
Dat is wel zo ja..quote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoeft niet. De zogenaamde homo's hebben toch altijd veel meer contact met de chicks dus misschien is het een strategie
Jaaaa, dat ga ik proberenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
We gaan er niet weer een 'trap Piles hier de grond in'-topic van maken hèquote:Op maandag 26 mei 2008 10:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik kan me voorstellen dat je je ernstige zorgen maakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ja en dan zeggen tegen het meisje in kwestie, 'ik ben misschien wel homo, maar dat komt vast omdat ik nog nooit een goede ervaring heb gehad met een meisje.'quote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik lig er nachten wakker van hoe Piles mijn vriendin digitaal aan het verleiden is. Echt.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat je je ernstige zorgen maakt.
Dan moet je wel zeggen, dat je het ooit met een vrouw wil doen.. anders wordt je straks echt gekoppeld aan een man..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |