quote:
Nog niet, hoopte dus eigenlijk dat ie in Groningen zou zijn. Als ik in een keer in A'dam ben ga ik zeker wel proberen, maar als er een huis is waar ik geen blind buys van ga doen is het ELO welquote:Op zondag 25 mei 2008 12:24 schreef W1ZZ het volgende:
Je bent wel fris genoeg om jolig te doen begrijp ik
Heeft iemand hier nu al eens Etat Libre d'Orange geprobeerd?
Living on the edge.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:50 schreef W1ZZ het volgende:
Moeilijk te zeggen aangezien ik 'm nog niet in de herfst/winter gebruikt heb maar ik denk het wel. Hihi, ik heb Stereo aan een Creed geholpen!
(Je gaat trouwens toch niet serieus die 4.0oz van die knakker kopen he? Ziet redelijk onbetrouwbaar uit)
Het nadeel daarvan is dat je andere mensen dus 2 minuten de tijd geeft om hun bod nog te verhogen. Als je 4 seconden voor het einde biedt maken ze geen kans meer (tenzij iemand anders hetzelfde doet en een hoger maximumbod invult natuurlijk).quote:Op zondag 25 mei 2008 18:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik plaats meestal een minuut (of 2) van tevoren gewoon een maximaal bod tot waar ik 'm wil laten bieden. Nog maar 1 keer verloren geloof ik.
't is alsof je je zuurverdiende geld in spraytjes in de lucht desïntegreerd.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:26 schreef W1ZZ het volgende:
Uiteindelijk heb je überhaupt geen geurtjes "nodig"
Mijn favo geur (en die doet het gewoon erg goed voor me) is Lolita Lempicka au Masculinquote:Op zondag 25 mei 2008 16:50 schreef W1ZZ het volgende:
NiTiN: van wat voor soort geuren houd je en wat is je budget?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |