Mag!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Mag je ook nog kiezen voor een partij die vandaag is uitgesteld
Dag 3: Karlovic
Welke inside information heb jij die wij niet hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:42 schreef XL het volgende:
Als hij geblesseerd terugtrekt Jesse Huta Galung.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 3: Benneteau
quote:Op ..... schreef Nalbandian het volgende : " Ik kies nooit meer voor een stokbrood "
Ik zou 't maar doen (iig een reserve), vreemd, nergens een verklaring te bekennen en als 't meezit gaan ze om 12:30 beginnen dus nu kan je nog uit alle partijen kiezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Bij Santoro staat op livescore dat die gecancelled is. Moet ik nu dan een andere nemen?
Santoro doet nog gewoon mee. Kan zijn dat hij daar nog tegen Mayer stond, maar die heeft zich teruggetrokken en is vervangen door het neefje van Kournikova.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:03 schreef jojomen4 het volgende:
Bij Santoro staat op livescore dat die gecancelled is. Moet ik nu dan een andere nemen?
Ik ben de kluts kwijtquote:Op maandag 26 mei 2008 23:09 schreef kleinzusje het volgende:
Dag 3: Igor Andreev
( maar Nieminen moet eerst winnen)
Nu vind ik het ook moeilijk wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben de kluts kwijt![]()
Zie Andreev nergens meer staan !
Moet ik nu voor dag 3 een ander kiezen ?
Ok, thxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef XL het volgende:
Gewoon voorspellen uit de lijstjes in de topics. Als de partij behorende bij een dag op een andere dag gespeeld wordt en je gekozen speler verliest... dan ben je met terugwerkende kracht uitgeschakeld vanaf de oorspronkelijk wedstrijddag.
Santoro als hij wel speelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef jojomen4 het volgende:Volgens mij is Raymania vergeten te posten voor dag 3. Ik zie hem iig niet staan.
Heb ik nou voor dag 3 Safin of Santoro? Ik had Santoro genomen en Safin als reserve, uiteindelijk heeft Santoro niet gespeeld, en is Safin bezig. Iemand?
Voor dag 4 neem ik Ferrero.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef jojomen4 het volgende:Volgens mij is Raymania vergeten te posten voor dag 3. Ik zie hem iig niet staan.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Dag 3: Youzhny.
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
Ow, ik zie dat Santoro zwaar de underdog is tegen die nieuwe speler.Ik dacht dat die tegen Mayer moest. Kan ik hem nu nog omruilen of niet?
Ik vind het wel leuk zo, lekkere puinhoop en XL zoekt het maar uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk wordt er morgen de hele dag getennist, dan wordt dit spel ook weer overzichtelijk
??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Scheids, kan ik me stand in dan gebruiken: Safin? Als ik verplicht Santoro moet nemen ben ik genaaid.
Safin is al begonnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Scheids, kan ik me stand in dan gebruiken: Safin? Als ik verplicht Santoro moet nemen ben ik genaaid.
Santoro tegen Mayer ja, niet tegen Korolev. Odd van Santoro was 1.5 en is nu 2.5. Geen schijn van kans heb ik nu.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Odd van Santoro was 1.5 en is nu 2.5. Geen schijn van kans heb ik nu.
Het lijkt me niet dat je die kan veranderen.. Je hebt voor Santoro gekozen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Santoro tegen Mayer ja, niet tegen Korolev. Odd van Santoro was 1.5 en is nu 2.5. Geen schijn van kans heb ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |