Het gaat uit van het bestaan van God. Als God niet bestaat is de inhoudquote:Op zondag 25 mei 2008 00:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
De Koran zelf is een redelijk vaststaand feit, dikke.
Allah en in jou ogen god die jij op dit moment niet erkent heeft de hele universum gemaakt en heeft de heelal en de aanwezige planeten gemaakt, Aarde heeft hij gemaakt. Hij heeft de mensheid er neer gezet.. de lucht en de aanwezige bomen en water en vuur heeft Allah gemaaktquote:Op zondag 25 mei 2008 00:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs eerst dat God bestaat, dan praten we daarna wel over hoe we daar mee om moeten gaan.
Me 2.quote:
Mja, het ging mij meer om '3,5 miljard jaar geleden'quote:Op zondag 25 mei 2008 00:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er worden elke dag babytjes gemaakt, daar heb je geen teletijdmachine voor nodig.
Je bent gemanipuleerd... jij bent gebracht door allah of voor anderen god..quote:Op zondag 25 mei 2008 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
euhm nietus...
een geile zaadcel van me vader vond een heel erg geile eicel van me moeder en toen ben ik daar uit ontstaan..... daar heeft GOD geen enkel aandeel op /of inspraak.
toen werd ik geboren ... en nu met alles wat ik weet , en geleerd heb, enz , dat heb ik allemaal zelf gedaan met mijn hersens....
God bestaat niet (voor mij ) en allah dus ook niet
Ik ben een echte doehetzelver
Nee, want dat maakt het niet minder essentieel om er minstens kennis van te hebben.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat uit van het bestaan van God. Als God niet bestaat is de inhoudvan de Koran een leugen.
Zo beter?
Nee in Marokko bestrijden de agenten de criminaliteit.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:02 schreef Druuna het volgende:
Het tot in absurditeit getrokken neerlandse gemeengoed!
Walgelijk dat politie zich gaat inleven in de koran, doen jullie dat ook in jullie geboortelandje meki?
Je inleven in de bijbel bv, niet dat mij dat iets uit zou maken hoor, ik vind die boeken maar symbolisme nml
MEKI. HELD.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee in Marokko bestrijden de agenten de criminaliteit.
Bewijs dat maar.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Allah en in jou ogen god die jij op dit moment niet erkent heeft de hele universum gemaakt en heeft de heelal en de aanwezige planeten gemaakt, Aarde heeft hij gemaakt. Hij heeft de mensheid er neer gezet.. de lucht en de aanwezige bomen en water en vuur heeft Allah gemaakt
Zonder bewijs van God is een religie slechts een mening en een hobby. Ik zie niemand mijn mening en hobby's bestuderen?quote:Op zondag 25 mei 2008 01:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, want dat maakt het niet minder essentieel om er minstens kennis van te hebben.
Bewijs maar dat het anders ging.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:02 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Me 2.![]()
[..]
Mja, het ging mij meer om '3,5 miljard jaar geleden'
Waarom bestaat er de zon en waarom is er de zon voor ons gemaakt en door wie is de zon gemaakt en welke redenenen heeft de zon voor ons.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar.
[..]
Zonder bewijs van God is een religie slechts een mening en een hobby. Ik zie niemand mijn mening en hobby's bestuderen?
Tenzij jouw vlindercollectie ook zijn sporen in die tweeduizend jaar heel erg diep heeft achtergelaten, gaat die vergelijking niet echt op.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar.
[..]
Zonder bewijs van God is een religie slechts een mening en een hobby. Ik zie niemand mijn mening en hobby's bestuderen?
ik vergeef je je typfoutenquote:Op zondag 25 mei 2008 01:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent gemanipuleerd... jij bent gebracht door allah of voor anderen god..
Ze bestuderen niet de religie van minderheden? Groot gelijk, dat zouden ze hier ook moeten doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik dring je niet op want ik zeg niet je moet snel geloven.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:09 schreef prupke het volgende:
[..]
ik vergeef je je typfouten
dat vind ik al heel wat ....
God bestaat voor mij niet
en jij gelooft in allah en ik vind dat prima.....
maar dring mij niet op ...dat allah/god of wat dan ook wel bestaat..... (want ik geloof daar niet in )
jah wat denk jequote:Op zondag 25 mei 2008 01:11 schreef Geerd het volgende:
Hey meki je loopt altijd wel lekker te stoken altijd, maar geloof je der zelf welleens in dan?
De zon is niet voor ons gemaakt. De zon is een resultaat van natuurwetten. Geen reden, geen doel. En jij ook niet. Je bent niets en je betekend niets.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom bestaat er de zon en waarom is er de zon voor ons gemaakt en door wie is de zon gemaakt en welke redenenen heeft de zon voor ons.
Kilometers?quote:Wat speelt er miljoenen KM hier vandaan af ??. is dat ook door de manipulerende wetenschap ontdekt
Wat is het nut van religie als je God kunt zienquote:Op zondag 25 mei 2008 01:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bewijs maar dat het anders ging.
En wat geloof jij dan precies, netjes wat allemaal in de boekjes staat beschreven? Of heb je zelf nog een eigenwending?quote:
Omdat leugens invloed hebben moeten we ze bestuderen? We moeten ze ontkrachten.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tenzij jouw vlindercollectie ook zijn sporen in die tweeduizend jaar heel erg diep heeft achtergelaten, gaat die vergelijking niet echt op.
Precies hier drinken ze koffie, en zorgen ervoor hoe ze zoveel mogelijk bekeuringen binnen kunnen halen ipv echt iets doen. oh ja soms lezen ze nog wel eens een boek...de koran bv.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, het bestaan van het complete heelal bewijst niet dat er een God is. Het bewijst alleen dat er een heelal is.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:13 schreef Paltalk het volgende:
[..]
Wat is het nut van religie als je God kunt zienVolgens mij is het juist de bedoeling dat je in zijn bestaan gelooft. Je ziet de zon, de maan, de oceaan etc. allemaal tekenen van een hogere macht
Ik geloof niet in de helquote:en je ontkent zijn bestaan. Dat wordt een oneway ticket to hell.
Als die leugens medeverantwoordelijk zijn voor jouw bestaan zoals je het nu kent, moet je ze bestuderen, ja.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat leugens invloed hebben moeten we ze bestuderen? We moeten ze ontkrachten.
als er een god zou bestaan of een allah of wat dan ook .. dat zou er veel minder ellende zijn op de wereld?quote:Op zondag 25 mei 2008 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik dring je niet op want ik zeg niet je moet snel geloven.
Ik ben alleen benieuwd waarom niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |