Of als vrouw op een terras naast een groepje moslims gaan zitten, met los haar, blote armen en een flink décolleté. Liefst tijdens de ramadan met een goed glas trappist en een baguetje gezond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:25 schreef zoalshetis het volgende:
je kan natuurlijk als kafir ook kiezen voor de weg van de stille weerstand. zie je in tram, bus of trein een moslima alleen zitten? ga er lekker naast zitten en begin aan je zak te krabben...
Volgens mij staat er in de regel bij ras/geaardheid, ook zo iets als geslacht.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:02 schreef Avicenna het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen niet naast een man willen zitten (sekse) en niet naast een neger/homo willen zitten (ras/geaardheid). De vrouw wil niet naast een man zitten (maakt niet uit of ie een homo, moslim, christen of neger is, man=man) omdat ze denkt dat ze dan een betere moslima is. Maar waarom wil jij niet naast een neger of homo zitten? Jij doet het niet om religieuse redenen maar omdat je een racist bent en dat kan niet. Dat je zulke vergelijkingen maakt laat al zien wat voor soort mens jij werkelijk bent.
Alle eisen aangaande religie zijn belachelijk. Dat je religieus ben, prima, maar val daar iemand anders niet mee lastig.quote:BTW, ik vind, als moslim zijnde, haar eis ook belachelijk. Ze wil niet naast een man zitten maar reist wel alleenDat is hypocriet IMHO. Je kunt het een beetje vergelijken met vrouwen die in burkini willen zwemmen. Je gaat zwemmen of niet maar ga niet jezelf belachelijk maken door in zo'n pak te gaan zwemmen omdat je dan zgn. een betere moslima bent. Je bent niet een betere moslima maar een hypocriete moslima.
Dat is het niet. Ook jij als Moslim zijnde weet wellicht dat het 'alleen reizen' een andere achtergrond heeft in Islamitische fiqh (wetgeving). Zij heeft gewoon het recht te vragen of zij ergens anders kan gaan zitten naast een vrouw bijv. KLM kiest ervoor dat in eerste instantie aan deze politicus te vragen en of hij wilt verhuizen, het had ook anders gekunt en zij had een andere plaats kunnen krijgen zoals in het artikel aangegeven. In ieder geval had de beste man gewoon nee kunnen antwoorden en dezelfde woorden kunnen zeggen zoals hij dat wel in dit artikel kan.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:02 schreef Avicenna het volgende:
[..]
BTW, ik vind, als moslim zijnde, haar eis ook belachelijk. Ze wil niet naast een man zitten maar reist wel alleenDat is hypocriet IMHO.
Klopt niet helemaal omdat de achtergrond anders is, vanuit Islamitische regelgeving als je het daar al op wilt gooien.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:02 schreef Avicenna het volgende:
Je kunt het een beetje vergelijken met vrouwen die in burkini willen zwemmen. Je gaat zwemmen of niet maar ga niet jezelf belachelijk maken door in zo'n pak te gaan zwemmen omdat je dan zgn. een betere moslima bent. Je bent niet een betere moslima maar een hypocriete moslima.
Je dacht dat alleen moslima's dat smerig vinden en er niet naast willen zitten .. zo'n vies kereltje dat zich duidelijk niet gewassen heeft ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:25 schreef zoalshetis het volgende:
je kan natuurlijk als kafir ook kiezen voor de weg van de stille weerstand. zie je in tram, bus of trein een moslima alleen zitten? ga er lekker naast zitten en begin aan je zak te krabben...
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:31 schreef Alulu het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ook jij als Moslim zijnde weet wellicht dat het 'alleen reizen' een andere achtergrond heeft in Islamitische fiqh (wetgeving). Zij heeft gewoon het recht te vragen of zij ergens anders kan gaan zitten naast een vrouw bijv. KLM kiest ervoor dat in eerste instantie aan deze politicus te vragen en of hij wilt verhuizen, het had ook anders gekunt en zij had een andere plaats kunnen krijgen zoals in het artikel aangegeven. In ieder geval had de beste man gewoon nee kunnen antwoorden en dezelfde woorden kunnen zeggen zoals hij dat wel in dit artikel kan.
Dat geheel FOK daar dan overheen valt doet daar niets aan af en is hun probleem. Wil je het niet als KLM dan zeg je gewoon 'nee' tegen de Moslima.
[..]
Klopt niet helemaal omdat de achtergrond anders is, vanuit Islamitische regelgeving als je het daar al op wilt gooien.
In de roosquote:Op zondag 25 mei 2008 14:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, het is tekenend.
geen wederkerigheid, maar willen liever een voorkeursbehandeling.
Totaal geen realiteitsbesef.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Of als vrouw op een terras naast een groepje moslims gaan zitten, met los haar, blote armen en een flink décolleté. Liefst tijdens de ramadan met een goed glas trappist en een baguetje gezond.
Is volgend jaar de ramadan niet midden in de zomer?
Moslims zijn moeilijker te provoceren als bepaalde media (ahum Telegraaf) doet vermoeden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Totaal geen realiteitsbesef.Hoe is het daar in je dorpje in Friesland?
Van zulke 'provocaties' kijkt geen enkele Nederlandse Moslim van op. Ik bedoel, het is Nederland anno 2008, we hebben het over Hedonistan. Zelfs Sodom en Gomorra is er niks bij. En dan kom je met zoiets op de proppen?![]()
![]()
-edit-
is jammer van der ven geen moslim?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Totaal geen realiteitsbesef.Hoe is het daar in je dorpje in Friesland?
Van zulke 'provocaties' kijkt geen enkele Nederlandse Moslim van op. Ik bedoel, het is Nederland anno 2008, we hebben het over Hedonistan. Zelfs Sodom en Gomorra is er niks bij. En dan kom je met zoiets op de proppen?![]()
![]()
-edit-
Nou, nee, want zij moet zich aanpassen!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:45 schreef Gia het volgende:
KLM had die mevrouw een andere zitplaats aan kunnen bieden.
De man had kunnen weigeren om ergens anders te gaan zitten.
Beide, zowel de man als de KLM hebben toegegeven. Tja, vragen staat vrij.
Als je het hebt over de moslim wel ja. S7F daarentegen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:53 schreef Flumina het volgende:
[..]
Moslims zijn moeilijker te provoceren als bepaalde media (ahum Telegraaf) doet vermoeden.
Sodom en Gomorra, daar kan ik me wel in vinden, maar vrouwen als lustobject? Daar herken ik me totaal niet in. Kun je uitleggen wat je precies bedoelt? Want ik strijd juist tegen het hedonisme en uitbuiting van vrouwen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:10 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Als je het hebt over de moslim wel ja. S7F daarentegen...
Sodom en Gomorra, vrouwen als lustobject... stier, rooie lap.
Jij moet nodig je topografie eens ophalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef Super7fighter het volgende:
Hoe is het daar in je dorpje in Friesland?
Mja, jij bent waarschijnlijk van mening dat vrouwen geen lustgevoelens hebben en dat elke sexuele prikkel bij vrouwen voorkomen dient te worden, middels besnijdenis.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra, daar kan ik me wel in vinden, maar vrouwen als lustobject? Daar herken ik me totaal niet in. Kun je uitleggen wat je precies bedoelt? Want ik strijd juist tegen het hedonisme en uitbuiting van vrouwen.
Kun je citaten geven waaruit dat blijkt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Mja, jij bent waarschijnlijk van mening dat vrouwen geen lustgevoelens hebben en dat elke sexuele prikkel bij vrouwen voorkomen dient te worden, middels besnijdenis.
Vrouwen? Klaarkomen? Waarom!
Een tijdig/onwettig huwelijk is in Iran goedkoper dan in Nederland. Daar is het een koe-handel... Hier niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra, daar kan ik me wel in vinden, maar vrouwen als lustobject? Daar herken ik me totaal niet in. Kun je uitleggen wat je precies bedoelt? Want ik strijd juist tegen het hedonisme en uitbuiting van vrouwen.
Ik ben Nederlandse burger en aanhanger van het Islamitische geloof, geen Iranier. Bovendien ben ik ook niet eens sjiet. Dus waarom val je me lastig met wat zandapen in Iran uithalen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een tijdig/onwettig huwelijk is in Iran goedkoper dan in Nederland. Daar is het een koe-handel... Hier niet.
En qua emancipatie loop je dik achter (maar dat wisten we al)
je bent als 'hollandse' burger religieus nog ongeëmancipeerder dan je landgenoten in marokko.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik ben Nederlandse burger en aanhanger van het Islamitische geloof, geen Iranier. Bovendien ben ik ook niet eens sjiet. Dus waarom val je me lastig met wat zandapen in Iran uithalen?
Nu ben ik weer een Marokkaan! Ga toch krassen man, dan win je nog eens wat.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent als 'hollandse' burger religieus nog ongeëmancipeerder dan je landgenoten in marokko.
hoe komt dat toch? heeft het te maken met een soort van oud romantich beeld van je opa over marokko? toen de vrouwen nog in huis moesten blijven en de mannen lekker quat konden kauwen?
niemand die weet hoe die vraag is gesteld, dus goed mogelijk dat zij gewoon vroeg om een andere plaats voor haarzelf .. misschien vond de stewardess wel dat dit soort eigenaardigheden niet beloond dienen te worden met een betere zitplaats en heeft zij deze betere zitplaats daarom aan de meneer aangebodenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik eigenlijk nog het vreemdst vond is dat de vrouw niet voor haarzelf een andere plaats vroeg. als het vliegtuig dan toch zo lekker rustig was.
dat is waar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:06 schreef moussie het volgende:
[..]
niemand die weet hoe die vraag is gesteld, dus goed mogelijk dat zij gewoon vroeg om een andere plaats voor haarzelf .. misschien vond de stewardess wel dat dit soort eigenaardigheden niet beloond dienen te worden met een betere zitplaats en heeft zij deze betere zitplaats daarom aan de meneer aangeboden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |