Sinds wanneer is een vliegtuig onderweg van Turkije naar hier Nederland ?quote:Op maandag 26 mei 2008 01:52 schreef BB_Koning het volgende:
Het gaat om een gebeurtenis die uiterst abnormaal is in Nederland, dus dan is het niet vreemd dat erover bericht wordt.
ooh, en wie moest iets doen dan ? Volgens mij werd er vriendelijk gevraagd of hij er bezwaar tegen had om op een andere plaats te gaan zitten, als jij dan zegt van nee, en je bent nog blij ook want je krijgt een betere plaats, moet je niet achteraf gaan zeuren dat je iets moest doen, dat je iets werd opgedrongen, had je maar nee moeten zeggenquote:Als iemand iets moet doen wat hij normaalgesproken niet ozu doen, dan wordt het hem opgedrongen.
huh ? En nu nog een keertje in het Nederlandsquote:Er is voor alles vrijheid, je mag doen wat je wilt, maar de beperkging die de meeste mensen zien is dat je het andere mensen niet moeilijk moet maken.
Zijn moslims een volk dan ? En als je dan zo scheef door redeneert, voel jij je ook verantwoordelijk voor wat een blanke gek ergens heeft gedaan, heb jij bvb je bondgenootschap met de Amerikanen opgezegd toen je erachter kwam dat ze wereld voor de zoveelste keer belogen hebben, alweer een land naar de kloten op basis van een leugen .. of haal je je schouders op en maak je jezelf wijs dat dat gebeurt voor hun eigen bestwil, jij komt immers 'de vrijheid' brengen ?quote:Jij wordt bepalde berichtgeving zat, ik word het zat dat er kankermoslims/moslimlovers zijn die alles wat hun eigen kutvolk doet bagatelliseren.
Mi is het absurd als miljoenen Nederlanders dagenlang lopen te klagen over 5 klagende moslims, alsof er niets belangrijkers is, alsof nu de wereld vergaat of zo .. alsof de autochtone Nederlanders het alleenrecht hebben op zeikenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:49 schreef terrorjapie het volgende:
wel opmerkelijk dat de "linksen"op steeds absurdere manier de moslims blijven verdedigen...
enerzijds kunnen ze niks anders, ze geloven in hun eigen fabeltjes...
Artikel 1:19aquote:Op maandag 26 mei 2008 10:47 schreef moussie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een vliegtuig onderweg van Turkije naar hier Nederland ?
okay, thnx voor de infoquote:Op maandag 26 mei 2008 13:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Artikel 1:19a
1.
In geval van geboorte op Nederlands grondgebied in een rijdend voertuig of op een varend schip of tijdens een binnenlandse luchtreis met een luchtvaartuig, wordt de akte van geboorte opgemaakt door de ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente waar dat kind het voertuig, het schip of het luchtvaartuig verlaat, dan wel waar het schip ligplaats kiest. Die gemeente geldt als gemeente waar het kind is geboren.
2.
In geval van geboorte tijdens een zeereis met een in Nederland geregistreerd vaartuig, dan wel tijdens een internationale luchtreis met een in Nederland geregistreerd luchtvaartuig, is de gezagvoerder van het vaartuig of het luchtvaartuig verplicht een voorlopige akte van geboorte binnen vierentwintig uur in het journaal in te schrijven in tegenwoordigheid van twee getuigen en zo mogelijk van de vader. De gezagvoerder zendt een afschrift van die akte zo spoedig mogelijk aan de ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente 's-Gravenhage. Deze maakt de akte van geboorte op aan de hand van het ontvangen afschrift, met dien verstande dat hij gegevens die ontbreken of hem blijken onjuist te zijn, zoveel mogelijk aanvult of verbetert. Aan de personen op wie de akte betrekking heeft, wordt een uittreksel van de akte toegezonden.
Ja dat mag, zoals die vrouw ook mag vragen of er niet een andere plaats voor haar is, niet naast een man.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef moussie het volgende:
[..]
okay, thnx voor de info
maar ja, dan nog is het absurd om van iedere moslim die met de KLM vliegt te verwachten dat die maar moet integreren .. waarom zou ik moeten integreren in een land waar ik 14 dagen op vakantie ga ?
Ik bedoel maar, mooi dat ik een vliegtuig vol met naakte papua's (als die zou bestaan) mijn kleren aan hou, dat hun zo naakt willen lopen moeten ze zelf weten, maar ikke niet .. mag dat ?
Hij moet helemaal niks. Het werd hem verzocht en hij zei OK.quote:Op maandag 26 mei 2008 01:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het gaat om een gebeurtenis die uiterst abnormaal is in Nederland, dus dan is het niet vreemd dat erover bericht wordt.
Als iemand iets moet doen wat hij normaalgesproken niet ozu doen, dan wordt het hem opgedrongen.
Die CDA'er had er geen probleem mee te verplaatsen, totdat hij erachter kwam dat het kwam door een verzoek van een moslima. De enige die iets moeilijk maakt is dan ook die CDA'er.quote:Er is voor alles vrijheid, je mag doen wat je wilt, maar de beperkging die de meeste mensen zien is dat je het andere mensen niet moeilijk moet maken.
...
Point takenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Mislukte besnijdenis?
Of een relnicht, kan ook.
Maar dat doen die moslims toch altijd? Ze handelen vanuit een vals superioriteitsgevoel.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Oftewel, je moet niet gaan vragen of anderen zich aan jou aan willen passen. Dat is nogal, tja, kan er geen passend woord voor vinden, maar ik vind dat je jezelf dan boven iemand stelt, die jij niet waardig vind, in dit geval, om naast jou te mogen zitten.
Gast in restaurant: Ober, ik verzoek u om hem te vragen weg te gaanquote:Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef Yildiz het volgende:
Gast in restaurant: Ober, ik verzoek u om hem te vragen zijn sigaret uit te doen.
Ober: deal.
CDA'er: okay
wat later, CDA'er komt erachter dat het een moslim was.
CDA'er: jij bent zeker moslim hè! Je voelt je zeker wel boven mij gesteld? Nou, ik ga mij mooi niet aanpassen aan jou!. Wát een geweldige argumenten. En waar gaat het om, een verzoek nota bene...
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef Yildiz het volgende:
Gast in restaurant: Ober, ik verzoek u om hem te vragen zijn sigaret uit te doen.
Ober: deal.
CDA'er: okay
wat later, CDA'er komt erachter dat het een moslim was.
CDA'er: jij bent zeker moslim hè! Je voelt je zeker wel boven mij gesteld? Nou, ik ga mij mooi niet aanpassen aan jou!. Wát een geweldige argumenten. En waar gaat het om, een verzoek nota bene...
nou nee, de engste zijn die verrekte landverraders, de dhimmi's.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sigaret uitdoen in ene restaurant (waar dus niet gerookt mag worden) vergelijken met dit voorval. Alleen een moslim kan met zulke domme voorbeelden het voorval zo verdraaien alsof de zich superieur wanende moslim niets te verwijten valt.
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef moussie het volgende:
[..]
okay, thnx voor de info
maar ja, dan nog is het absurd om van iedere moslim die met de KLM vliegt te verwachten dat die maar moet integreren .. waarom zou ik moeten integreren in een land waar ik 14 dagen op vakantie ga ?
Ik bedoel maar, mooi dat ik een vliegtuig vol met naakte papua's (als die zou bestaan) mijn kleren aan hou, dat hun zo naakt willen lopen moeten ze zelf weten, maar ikke niet .. mag dat ?
Ja maar wel boven zeequote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:07 schreef Hamilcar het volgende:
Het is toch absurd dat de KLM hier aan ingeeft. Gewoon nee zeggen en je poot stijf houden en als ze zeikt en raar gaat doen, het vliegtuig uitzetten. Vind je het raar dat die mensen zo maf gedragen als we ten allen tijde uitzonderingen voor hun maken?
Hoeft nog niet eens. Het gebeurt zo vaak dat men, na het opstijgen of vlak daarvoor nog mensen van plaats laten wisselen. Misschien gewoon beleefdheid van die man ?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:44 schreef Gia het volgende:
Ik vind dit ook maar een hoop gezeur, eigenlijk. Als die man per se daar had willen blijven zitten, dan had ie dat moeten zeggen. Hij gaat graag op het verzoek in, omdat hij een betere (duurdere?) plaats kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |