abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58902251
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze is niet eens islamitisch. het is een dhimmie van het ergste soort. ik maak me er ook zorgen over. ze is wel allochtoon geloof ik en ze heeft een uitkering...
Serieus???

Tsja, dit soort mensen gaan het uiteindelijk als eerste afleggen als ze hun kont tegen de krib blijven gooien. Dat wordt binnenkort bedelen.
pi_58902306
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, het is tekenend.

geen wederkerigheid, maar willen liever een voorkeursbehandeling.
Spijker op de kop.
pi_58902332
quote:
Op zondag 25 mei 2008 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
Anderen 'simpele zielen' noemen en dan zelf het woord islamisering nog niet eens goed schrijven.
'Islamitisering' kan hij/zij/het anders perfect schrijven. Het is niet alsof we het hier over een eeuwenoud woord en begrip hebben... En ja, je kunt anderen gewoon 'simpele zielen' noemen, ook al noem je 'islamisering' 'islamitisering'. The horror! .

Karammel is misschien nog van de oude stempel.
pi_58902402
quote:
Op zondag 25 mei 2008 15:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, niemand mag eisen dat een ander zich aanpast aan zijn geloofsvoorschriften. Vanuit welk perspectief dan ook.
[..]

De norm is dus gewoon dat je je voor jezelf bezighoudt met je geloofsvoorschriften. Dat jij dat op een hoogst chaotische manier probeert omver te kwebbelen van "jamaar we sijn allemaal helegaar anders ik seg nog tegen jannie ik seg nog -mens die gordijnen- ik seg seg ik in Honoloeloe zijn rieten rokjes gewoon de standaard mag je daar dan geen boerka aan??" doet daar niets aan af. Je valt een ander niet lastig met jouw geloofsregels. Punt. Hoe moeilijk is dat?
en dat bepaal jij ? En wie ben jij dan wel dat jij dat je denkt dat te mogen bepalen .. ? We hebben maar een norm op deze planeet, da's de jouwe en daar hoort iedereen zich aan te houden ?
Mi is het nog steeds die vliegtuigmaatschappij die dat bepaald .. als die mevrouw, om wat voor idiote reden dan ook, niet naast een man wil zitten en de vliegmaatschappij komt daaraan tegemoet, de klant is immers koning, is dat een zaak van hun en van niemand anders ..

Daarnaast heb jij geen idee wat die vrouw gevraagd heeft, zij kan net zo goed gevraagd hebben of zij elders mag zitten en is het de stewardess geweest die op het idee kwam om de meneer te vragen .. het ging immers om een betere zitplaats, aan een verzoek tegemoet komen is een ding, maar op die manier een betere zitplaats proberen te krijgen kan natuurlijk niet
quote:
Ja, walgelijk. Heeft hier niets mee te maken, maar goed...
Het kastenstelsel wel ja, maar dat een vliegtuigmaatschappij klantgericht werkt niet .. je wil immers dat elke klant, ongeacht achtergrond een fijne reis heeft, je bent er om hem/haar van punt A naar punt B te brengen, niet om een of andere politieke boodschap uit te dragen, jouw normen op te leggen of whatever
quote:
En dan? Dan hebben we er allemaal maar rekening mee te houden? "Ja mijn moeder zegt dat ik een versgeperst sapje moet na de stoelgang, en waarom heeft u geen punthoed op?"
Als ze had gevraagd om iets voor haarzelf dan is het normaal. Zij wil iets van een ander omdat zij dat gelooft. En dat is krom.
Nee, er wordt gewoon gekeken of aan dat verzoek tegemoet kan worden gekomen .. als er een plekje aan het raam vrij is, of iemand wil ruilen kan het, zo niet heeft de verzoeker pech gehad .. zo gaat dat met verzoeken ..
En zoals ik al zei, we hebben geen idee hoe zij het gevraagd heeft, er zonder meer van uit gaan dat zij wel gevraagd zal hebben of die man elders kan gaan zitten is net zo krom als de header van de Telegraaf die van een verzoek dat ingewilligd werd een eis maakt waarvoor gezwicht werd
pleased to meet you
  zondag 25 mei 2008 @ 18:44:14 #165
3542 Gia
User under construction
pi_58903386
Ik vind dit ook maar een hoop gezeur, eigenlijk. Als die man per se daar had willen blijven zitten, dan had ie dat moeten zeggen. Hij gaat graag op het verzoek in, omdat hij een betere (duurdere?) plaats kreeg.

Wel vind ik dat deze vrouw niet zomaar het recht heeft om in een vliegtuig een plaats te krijgen naast een vrouw of naast een lege plek. Als het niet anders had gekund, had ze gewoon naast die man gezeten. Zat dan niks anders op.
Als zoiets vantevoren wordt gevraagd, en men houdt er rekening mee, prima. Als zoiets pas bij het instappen wordt gevraagd, tja, dan moet je afwachten of er gehoor aan kan worden gegeven.

Maar echt een ramp van wereldniveau vind ik dit niet.

De klacht over de bouwvakkers vond ik veel erger, maar daar werd dan ook, gelukkig, geen gehoor aan gegeven.
pi_58904049
quote:
Op zondag 25 mei 2008 17:48 schreef moussie het volgende:

[..]

en dat bepaal jij ? En wie ben jij dan wel dat jij dat je denkt dat te mogen bepalen .. ? We hebben maar een norm op deze planeet, da's de jouwe en daar hoort iedereen zich aan te houden ?
Ja ga het omdraaien Die mevrouw wil dat iedereen zich aan haar norm houdt maar nee hoor, ik heb het probleem...
quote:
Mi is het nog steeds die vliegtuigmaatschappij die dat bepaald .. als die mevrouw, om wat voor idiote reden dan ook, niet naast een man wil zitten en de vliegmaatschappij komt daaraan tegemoet, de klant is immers koning, is dat een zaak van hun en van niemand anders ..
Klopt. En iedereen is vrij om daar kritiek op te leveren of daarop te reageren. Want als de KLM de regels van bepaalde strenge islamitische stromingen als uitgangspunt gaat nemen, dan weet ik dat tenminste vantevoren.
quote:
Daarnaast heb jij geen idee wat die vrouw gevraagd heeft, zij kan net zo goed gevraagd hebben of zij elders mag zitten en is het de stewardess geweest die op het idee kwam om de meneer te vragen .. het ging immers om een betere zitplaats, aan een verzoek tegemoet komen is een ding, maar op die manier een betere zitplaats proberen te krijgen kan natuurlijk niet
[..]
Ja dat kan ook ja.
quote:
Het kastenstelsel wel ja, maar dat een vliegtuigmaatschappij klantgericht werkt niet .. je wil immers dat elke klant, ongeacht achtergrond een fijne reis heeft, je bent er om hem/haar van punt A naar punt B te brengen, niet om een of andere politieke boodschap uit te dragen, jouw normen op te leggen of whatever
[..]
Nee maar een segregratiebeleid naar kaste, ras of religie is dus juist het uitdragen van een politieke boodschap of het opleggen van normen.
quote:
Nee, er wordt gewoon gekeken of aan dat verzoek tegemoet kan worden gekomen .. als er een plekje aan het raam vrij is, of iemand wil ruilen kan het, zo niet heeft de verzoeker pech gehad .. zo gaat dat met verzoeken ..
En zoals ik al zei, we hebben geen idee hoe zij het gevraagd heeft, er zonder meer van uit gaan dat zij wel gevraagd zal hebben of die man elders kan gaan zitten is net zo krom als de header van de Telegraaf die van een verzoek dat ingewilligd werd een eis maakt waarvoor gezwicht werd
Daar heb je gelijk in, het blijft de Telegraaf
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58904510
Tja, alsof het nieuwsbericht per definitie niet waar KAN zijn omdat het in De Telegraaf stond... De argumenten die ik tegenkom, zijn nogal matig. Mwanatabu heeft het prima verwoord. De KLM hoort zijn oren niet te laten hangen naar strenge moslimgelovigen. Als je als moslim echt zo principieel bent dat je niet naast een man wilt zitten, moet je niet gaan vliegen maar met je eigen auto gaan reizen. Of je moet zo veel mans zijn om gewoon de plaatsen naast je eigen stoel op te kopen. Je kunt NIET van medereizigers gaan verwachten dat ze zich aan jouw bekrompen denkbeelden aanpassen.
  zondag 25 mei 2008 @ 19:54:28 #168
3542 Gia
User under construction
pi_58904710
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt NIET van medereizigers gaan verwachten dat ze zich aan jouw bekrompen denkbeelden aanpassen.
Nee, inderdaad, je hebt daar niet zonder meer recht op dat te kunnen eisen, maar je mag het toch vragen!
En als die man er dan mee akkoord gaat, is er toch geen man over boord.
Hij had ter plekke naar de reden kunnen vragen, heeft ie niet gedaan. Hij had kunnen weigeren om ter verkassen, heeft ie niet gedaan. Waarom dan achteraf moord en brand schreeuwen?

Persoonlijk geef ik aan dit soort eisen geen gehoor. Ik vind ook dat die kunst had moeten kunnen in dat stadhuis van Huizen. Niks mis mee. Bouwvakkers met een zichtbare bilspleet, moet gewoon kunnen hoor. Ik zag vorige week een stratemaker met een strake broekriem, zodat zijn bilspleet niet zichtbaar was. Leek me maar rot zitten voor die man, zo'n knellende riem.
  zondag 25 mei 2008 @ 20:00:36 #169
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_58904846
Moslims zijn misselijke mensen, dat weten we onderhand wel En Nederlanders zijn zielige mensen die steeds maar zwichten
bb_koning.hyves.nl
  zondag 25 mei 2008 @ 22:01:35 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58907253
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, alsof het nieuwsbericht per definitie niet waar KAN zijn omdat het in De Telegraaf stond... De argumenten die ik tegenkom, zijn nogal matig. Mwanatabu heeft het prima verwoord. De KLM hoort zijn oren niet te laten hangen naar strenge moslimgelovigen. Als je als moslim echt zo principieel bent dat je niet naast een man wilt zitten, moet je niet gaan vliegen maar met je eigen auto gaan reizen. Of je moet zo veel mans zijn om gewoon de plaatsen naast je eigen stoel op te kopen. Je kunt NIET van medereizigers gaan verwachten dat ze zich aan jouw bekrompen denkbeelden aanpassen.
Klant: ik wil een ticket betalen, op voorwaarde dat ik niet naast een man zit.
KLM: doen we niet aan, we willen geen winst maken, maar zorgen dat mensen altijd op hun bestelde stoel zitten. Pak maar de auto.

Yeah right. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58908643
quote:
Op zondag 25 mei 2008 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
is eenvoudig vast te stellen dat moslims zeer, zeer matig integreren in onze samenleving.
huh .. want iedere moslim die met de KLM vliegt moet in Nederland integreren ?

Voor de rest is overdrijven echt wel een vak, het gaat om 1 moslima nota bene, voor de rest gebeurd zoiets vrijwel nooit, vandaar dat er nog niet eens een protocol bestaat anders dan 'kijken of je de klant tegemoet kan komen'
pleased to meet you
pi_58909214
quote:
Op zondag 25 mei 2008 17:41 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Serieus???

Tsja, dit soort mensen gaan het uiteindelijk als eerste afleggen als ze hun kont tegen de krib blijven gooien. Dat wordt binnenkort bedelen.
aah, en nu probeer je me te intimideren met 'als jij een andere mening hebt gaan we toch lekker je uitkering afpakken' .. toffe mentaliteit ..
Maar ja, als dat inhoudt dat alle vrijwilligerswerk wordt omgezet naar een echt baantje ben ik helemaal voor, ben ik van dat gezeik af

Voor de rest nee, voor mij wordt het geen bedelen, nog even en ik zit gewoon in de AOW, in de tussentijd zou een beetje respect voor de generatie die de vrijheden die jij zegt te verdedigen heeft bevochten niet misstaan ..

Ik bedoel maar, hebben we na eeuwen en eeuwen vol met godsdienstoorlogen eindelijk een wet waarin gesteld wordt dat iedereen gewoon zijn eigen gang kan gaan zolang het niet in strijd is met de wet .. gaat de jongere generatie die werkelijk alles in de schoot geworpen heeft gekregen opnieuw beginnen met kleinzielig doen over religieuze uitingen van een ander
pleased to meet you
pi_58910003
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja ga het omdraaien Die mevrouw wil dat iedereen zich aan haar norm houdt maar nee hoor, ik heb het probleem...
hehe, maar dat is nou juist het punt .. verschillende normen die botsen .. ik persoonlijk vind onze normen ook beter, daar niet van, maar als dat mens daar anders over denkt, wie ben ik dan om haar te 'dwingen' om er anders over te denken .. ik zie het toch ook niet zitten als zij mij haar leefregels wil gaan opleggen
quote:
Klopt. En iedereen is vrij om daar kritiek op te leveren of daarop te reageren. Want als de KLM de regels van bepaalde strenge islamitische stromingen als uitgangspunt gaat nemen, dan weet ik dat tenminste vantevoren.
nou nou, als uitgangspunt is nou ook weer zwaar overdreven .. gewoon 1 moslima die om religieuze redenen vroeg of het mogelijk is om niet naast een man te zitten .. zoals ik al zei, het gebeurt volgens hun zo goed als nooit, ze hebben er nog niet eens afspraken over ..
En sinds hoeveel jaar vliegt de KLM op Turkije .. aardig wat dacht ik zo ?
quote:
Ja dat kan ook ja.
tja, ze had ook kunnen zeggen dat zij net zwanger is en kotsmisselijk wordt van die lichaamsgeur naast haar .. bvb
quote:
Nee maar een segregratiebeleid naar kaste, ras of religie is dus juist het uitdragen van een politieke boodschap of het opleggen van normen.
hmz, ik zie het meer als klantgericht handelen, je legt die mensen immers niets op dat hun vreemd is, je past je, zover mogelijk, aan aan wat voor hun normaal is .. mi is het opleggen van jouw normen een politieke boodschap ..

dat dan even afgezien van dat het niet verstandig is .. als je 2 klanten naast elkaar gaat zetten die bij wijze van spreken elkaar bloed wel kunnen drinken vraag je om narigheid
quote:
Daar heb je gelijk in, het blijft de Telegraaf
lijkt net een kruistocht de laatste tijd .. ben benieuwd wat er volgende week weer komt, wie dan weer zijn 5 minutes of fame krijgt dankzij een klagende of vragende moslim
pleased to meet you
pi_58910008
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:16 schreef moussie het volgende:

[..]

aah, en nu probeer je me te intimideren met 'als jij een andere mening hebt gaan we toch lekker je uitkering afpakken' .. toffe mentaliteit ..
Mwah, dat valt wel mee hoor met die intimidatie. Ik doe alleen maar een voorspelling. Never bite the hand that feeds.

Mensen zijn dat hele moslimgezeik meer dan zat (zie bijvoorbeeld ook de poll op de frontpage). Als moslims zo door blijven gaan met hun gezanik, zal het er echt niet beter op worden voor hun. En juist de meest kwetsbare groepen, mensen met een uitkering etc., zullen daar het meeste last van krijgen.

Maar goed, doe lekker wat je wilt, ga lekker verder met het aan anderen opdringen van al je religieuze onzin. En laat je door mijn uitspraken en voorspellingen vooral niet weerhouden.
  maandag 26 mei 2008 @ 00:01:48 #175
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_58910272
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

KLM: doen we niet aan, we willen geen winst maken, maar zorgen dat mensen altijd op hun bestelde stoel zitten. Pak maar de auto.

Yeah right. .
En over vijf jaar, als men door heeft dat men alle 'wensen' inwilligt:
- Ik mag niet naast een man zitten van mijn geloof
- Ik ben Turk; ik moet die Koerd niet naast me hebben, ik wil een andere stoel.
- Ik wil niet naast een Jood zitten, mag ik van plaats verwisselen?
- Ik mot die gekke Brabo's niet, ik wil niet naast hem.
- ...

Succes!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_58910736
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Yeah right. .
In de realiteit zegt KLM dan natuurlijk; 'we zullen kijken wat we kunnen doen'. Ze zullen NOOIT een garantie geven op een stoel naast een andere vrouw. Zo zit het systeem gewoon niet in elkaar. Trouwens ook niet bij andere maatschappijen.

Als bij wijze van spreken de laatste lege stoel naast die vrouw is en die stoel kan worden verkocht aan een full-fare betalende man, dan wordt het gewoon 'we hebben het geprobeerd, maar het is niet gelukt helaas, volgende keer beter'.

Het gaat hier volgens mij ook niet om 'zwichten voor' maar gewoon om het voldoen aan verzoeken van passagiers waar redelijk makkelijk aan kan worden voldaan. En als blijkt dat het niet makkelijk is, dan kan de klant het mooi vergeten.
pi_58910738
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:49 schreef RonaldRegen het volgende:
Mwah, dat valt wel mee hoor met die intimidatie. Ik doe alleen maar een voorspelling. Never bite the hand that feeds.
Tja, zoals ik al zei, zet maar eens al dat vrijwilligerswerk om in betaald werk, wat het dus eigenlijk is, dan heet het niet meer uitkering maar inkomen .. er zijn hele kuddes mensen die geen 'regulier' baantje kunnen krijgen omdat zij te oud zijn, een arbeidshandicap hebben etc, die dagelijks vrijwilligerswerk gaan doen, zonder dat werk zouden hele sectoren dienstverlening niet kunnen draaien .. dus dat met het afschaffen van de uitkeringen zal echt zo'n vaart niet lopen
quote:
Mensen zijn dat hele moslimgezeik meer dan zat (zie bijvoorbeeld ook de poll op de frontpage). Als moslims zo door blijven gaan met hun gezanik, zal het er echt niet beter op worden voor hun. En juist de meest kwetsbare groepen, mensen met een uitkering etc., zullen daar het meeste last van krijgen.
nou, ik ben dat hele opgeblazen Telegraaf-gezeik om 5 klagende/vragende moslims anders ook meer dan zat .. ik vind het ongelooflijk dat er echt mensen rondlopen die aparte wetten voor moslims willen hebben op basis van dit soort opgeklopte berichtgeving .. wanneer was ook alweer de laatste keer dat we dat hadden ?
quote:
Maar goed, doe lekker wat je wilt, ga lekker verder met het aan anderen opdringen van al je religieuze onzin. En laat je door mijn uitspraken en voorspellingen vooral niet weerhouden.
hoh, wie dringt hier nou wie wat op .. deze moslima doet een verzoek, zij dringt helemaal niemand iets op .. diegenen die hier iets wil opdringen ben jij, sterker nog, je wil de moslima het recht ontnemen om te mogen vragen/klagen ..

Jullie maken van onze vrijheid een lachertje, je bent alleen nog maar vrij om je aan te passen, anders mag je oprotten .. van vrijheid voor iedereen, ongeacht ras, religie, ideologie, sekse of seksuele geaardheid, is vrijheid geworden aan het loopbandje van de gratie van de meerderheid
pleased to meet you
  maandag 26 mei 2008 @ 01:52:40 #178
106955 BB_Koning
pi_58911497
quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:31 schreef moussie het volgende:

nou, ik ben dat hele opgeblazen Telegraaf-gezeik om 5 klagende/vragende moslims anders ook meer dan zat .. ik vind het ongelooflijk dat er echt mensen rondlopen die aparte wetten voor moslims willen hebben op basis van dit soort opgeklopte berichtgeving .. wanneer was ook alweer de laatste keer dat we dat hadden ?

hoh, wie dringt hier nou wie wat op .. deze moslima doet een verzoek, zij dringt helemaal niemand iets op .. diegenen die hier iets wil opdringen ben jij, sterker nog, je wil de moslima het recht ontnemen om te mogen vragen/klagen ..

Jullie maken van onze vrijheid een lachertje, je bent alleen nog maar vrij om je aan te passen, anders mag je oprotten .. van vrijheid voor iedereen, ongeacht ras, religie, ideologie, sekse of seksuele geaardheid, is vrijheid geworden aan het loopbandje van de gratie van de meerderheid
Het gaat om een gebeurtenis die uiterst abnormaal is in Nederland, dus dan is het niet vreemd dat erover bericht wordt.

Als iemand iets moet doen wat hij normaalgesproken niet ozu doen, dan wordt het hem opgedrongen.

Er is voor alles vrijheid, je mag doen wat je wilt, maar de beperkging die de meeste mensen zien is dat je het andere mensen niet moeilijk moet maken.

Jij wordt bepalde berichtgeving zat.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 28-05-2008 10:55:51 ]
bb_koning.hyves.nl
  maandag 26 mei 2008 @ 08:37:14 #179
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58912511
quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:31 schreef HiZ het volgende:

[..]

In de realiteit zegt KLM dan natuurlijk; 'we zullen kijken wat we kunnen doen'. Ze zullen NOOIT een garantie geven op een stoel naast een andere vrouw. Zo zit het systeem gewoon niet in elkaar. Trouwens ook niet bij andere maatschappijen.

Als bij wijze van spreken de laatste lege stoel naast die vrouw is en die stoel kan worden verkocht aan een full-fare betalende man, dan wordt het gewoon 'we hebben het geprobeerd, maar het is niet gelukt helaas, volgende keer beter'.

Het gaat hier volgens mij ook niet om 'zwichten voor' maar gewoon om het voldoen aan verzoeken van passagiers waar redelijk makkelijk aan kan worden voldaan. En als blijkt dat het niet makkelijk is, dan kan de klant het mooi vergeten.
Iets genuanceerder wat ik zei, maar dat bedoel ik. Ik ben het met je eens.

Telegraaf had blijkbaar niets te schrijven...
  maandag 26 mei 2008 @ 09:51:27 #180
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_58913435
Misschien, misschien.

Misschien wilde die moslim vrouw zelf een andere (betere) stoel. Maar inplaats van haar een betere stoel te geven hebben ze het aan deze man gegeven.

Die stewardess is een racist en discrimineert, want zij trekt blanke niet moslim mannen voor.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_58914462
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:52 schreef BB_Koning het volgende:
Het gaat om een gebeurtenis die uiterst abnormaal is in Nederland, dus dan is het niet vreemd dat erover bericht wordt.
Sinds wanneer is een vliegtuig onderweg van Turkije naar hier Nederland ?
quote:
Als iemand iets moet doen wat hij normaalgesproken niet ozu doen, dan wordt het hem opgedrongen.
ooh, en wie moest iets doen dan ? Volgens mij werd er vriendelijk gevraagd of hij er bezwaar tegen had om op een andere plaats te gaan zitten, als jij dan zegt van nee, en je bent nog blij ook want je krijgt een betere plaats, moet je niet achteraf gaan zeuren dat je iets moest doen, dat je iets werd opgedrongen, had je maar nee moeten zeggen
quote:
Er is voor alles vrijheid, je mag doen wat je wilt, maar de beperkging die de meeste mensen zien is dat je het andere mensen niet moeilijk moet maken.
huh ? En nu nog een keertje in het Nederlands
quote:
Jij wordt bepalde berichtgeving zat, ik word het zat dat er kankermoslims/moslimlovers zijn die alles wat hun eigen kutvolk doet bagatelliseren.
Zijn moslims een volk dan ? En als je dan zo scheef door redeneert, voel jij je ook verantwoordelijk voor wat een blanke gek ergens heeft gedaan, heb jij bvb je bondgenootschap met de Amerikanen opgezegd toen je erachter kwam dat ze wereld voor de zoveelste keer belogen hebben, alweer een land naar de kloten op basis van een leugen .. of haal je je schouders op en maak je jezelf wijs dat dat gebeurt voor hun eigen bestwil, jij komt immers 'de vrijheid' brengen ?

Ondertussen hebben we het nota bene over 5 klagende moslims, waarvan je je bij eentje nog moet afvragen ook of zij niet gewoon op vakantie ging bij familie, we hebben een moslima die het klokkenspel van de bouwvakker bungelend op de steiger voor het raam niet zo'n leuk gezicht vond en vroeg of die broek iets langer kan (geen lange broek dus zoals de uitvoerder beweert, alleen maar iets langer en iets minder bloot) en dan hadden we nog 6 klagers in een gemeentehuis, waarvan trouwens maar 3 moslims waren, maar ja, die andere 3 vergeten we voor het gemak hé ..
En tja, zeikende moslims, een handvol moslims vraagt iets/klaagt over iets, en geheel Nederland gaat dagenlang lopen zeiken over het gezeik van dat handjevol moslims .. de 3 klagende moslims uit dat gemeentehuis zijn blijkbaar wel tekenend voor de hele moslimgemeenschap, maar de 3 grefo's die ook hebben geklaagd zijn ineens wel individuen die je gerust kan negeren .. beetje scheef niet waar ?
pleased to meet you
pi_58914493
wel opmerkelijk dat de "linksen"op steeds absurdere manier de moslims blijven verdedigen...

enerzijds kunnen ze niks anders, ze geloven in hun eigen fabeltjes...
  maandag 26 mei 2008 @ 11:23:32 #183
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_58915291
Zitplaatsen in vliegtuigen, treinen en bussen is altijd voer voor gezeur. Eigenlijk wil niemand dat er iemand naast hem of haar zit. In treinen leggen veel mensen 'taktisch' hun tas op de stoel naast hun neer, zodat de drempel om daar te zitten groter wordt. Ik heb ook meegemaakt in een Eurolines-bus dat een vent zich verweerde dat iemand naast hem kon zitten, want er waren immers ergens anders in de bus ook nog vrije plaatsen. Die moslima is echt niet de enige op de wereld. En tegen dat soort mensen heb je nu eenmaal een grote bek nodig. Dat miste de CDA-politicus (nota bene een Amsterdammer, ik verwacht namelijk dat Amsterdammers meteen hun bek opentrekken) en gaat nu achteraf klagen. Nou, hulde hoor.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_58917537
quote:
Op maandag 26 mei 2008 10:49 schreef terrorjapie het volgende:
wel opmerkelijk dat de "linksen"op steeds absurdere manier de moslims blijven verdedigen...

enerzijds kunnen ze niks anders, ze geloven in hun eigen fabeltjes...
Mi is het absurd als miljoenen Nederlanders dagenlang lopen te klagen over 5 klagende moslims, alsof er niets belangrijkers is, alsof nu de wereld vergaat of zo .. alsof de autochtone Nederlanders het alleenrecht hebben op zeiken
pleased to meet you
pi_58918398
quote:
Op maandag 26 mei 2008 10:47 schreef moussie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een vliegtuig onderweg van Turkije naar hier Nederland ?
Artikel 1:19a
1.
In geval van geboorte op Nederlands grondgebied in een rijdend voertuig of op een varend schip of tijdens een binnenlandse luchtreis met een luchtvaartuig, wordt de akte van geboorte opgemaakt door de ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente waar dat kind het voertuig, het schip of het luchtvaartuig verlaat, dan wel waar het schip ligplaats kiest. Die gemeente geldt als gemeente waar het kind is geboren.
2.
In geval van geboorte tijdens een zeereis met een in Nederland geregistreerd vaartuig, dan wel tijdens een internationale luchtreis met een in Nederland geregistreerd luchtvaartuig, is de gezagvoerder van het vaartuig of het luchtvaartuig verplicht een voorlopige akte van geboorte binnen vierentwintig uur in het journaal in te schrijven in tegenwoordigheid van twee getuigen en zo mogelijk van de vader. De gezagvoerder zendt een afschrift van die akte zo spoedig mogelijk aan de ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente 's-Gravenhage. Deze maakt de akte van geboorte op aan de hand van het ontvangen afschrift, met dien verstande dat hij gegevens die ontbreken of hem blijken onjuist te zijn, zoveel mogelijk aanvult of verbetert. Aan de personen op wie de akte betrekking heeft, wordt een uittreksel van de akte toegezonden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_58923256
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:41 schreef Apropos het volgende:

[..]

Artikel 1:19a
1.
In geval van geboorte op Nederlands grondgebied in een rijdend voertuig of op een varend schip of tijdens een binnenlandse luchtreis met een luchtvaartuig, wordt de akte van geboorte opgemaakt door de ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente waar dat kind het voertuig, het schip of het luchtvaartuig verlaat, dan wel waar het schip ligplaats kiest. Die gemeente geldt als gemeente waar het kind is geboren.
2.
In geval van geboorte tijdens een zeereis met een in Nederland geregistreerd vaartuig, dan wel tijdens een internationale luchtreis met een in Nederland geregistreerd luchtvaartuig, is de gezagvoerder van het vaartuig of het luchtvaartuig verplicht een voorlopige akte van geboorte binnen vierentwintig uur in het journaal in te schrijven in tegenwoordigheid van twee getuigen en zo mogelijk van de vader. De gezagvoerder zendt een afschrift van die akte zo spoedig mogelijk aan de ambtenaar van de burgerlijke stand van de gemeente 's-Gravenhage. Deze maakt de akte van geboorte op aan de hand van het ontvangen afschrift, met dien verstande dat hij gegevens die ontbreken of hem blijken onjuist te zijn, zoveel mogelijk aanvult of verbetert. Aan de personen op wie de akte betrekking heeft, wordt een uittreksel van de akte toegezonden.
okay, thnx voor de info

maar ja, dan nog is het absurd om van iedere moslim die met de KLM vliegt te verwachten dat die maar moet integreren .. waarom zou ik moeten integreren in een land waar ik 14 dagen op vakantie ga ?
Ik bedoel maar, mooi dat ik een vliegtuig vol met naakte papua's (als die zou bestaan) mijn kleren aan hou, dat hun zo naakt willen lopen moeten ze zelf weten, maar ikke niet .. mag dat ?
pleased to meet you
  maandag 26 mei 2008 @ 18:26:58 #187
3542 Gia
User under construction
pi_58923773
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef moussie het volgende:

[..]

okay, thnx voor de info

maar ja, dan nog is het absurd om van iedere moslim die met de KLM vliegt te verwachten dat die maar moet integreren .. waarom zou ik moeten integreren in een land waar ik 14 dagen op vakantie ga ?
Ik bedoel maar, mooi dat ik een vliegtuig vol met naakte papua's (als die zou bestaan) mijn kleren aan hou, dat hun zo naakt willen lopen moeten ze zelf weten, maar ikke niet .. mag dat ?
Ja dat mag, zoals die vrouw ook mag vragen of er niet een andere plaats voor haar is, niet naast een man.

Maar als jij vraagt dat die papua's hun kleren aan moeten doen, omdat jij er aanstoot aanneemt, dan gaat dat m.i. net over een grens, zelfs wanneer ze er zonder meer gehoor aan geven.

Dus, als die moslima gevraagd heeft of die man niet ergens anders naartoe gedirigeerd kan worden, omdat ze niet naast een man wil zitten, dan gaat dat net te ver, ook al gaf hij er gehoor aan.

Oftewel, je moet niet gaan vragen of anderen zich aan jou aan willen passen. Dat is nogal, tja, kan er geen passend woord voor vinden, maar ik vind dat je jezelf dan boven iemand stelt, die jij niet waardig vind, in dit geval, om naast jou te mogen zitten.

Begrijp me niet verkeerd, vragen mag altijd, maar vragen of iemand zich aan jouw normen aan wil passen, gaat wel over een grens. Als zij voor zichzelf een andere plaats heeft gevraagd, vind ik het wel kunnen, een andere plaats vragen voor een wildvreemde naast je, gaat te ver.

Aan de andere kant: In het vliegtuig hiermee instemmen en daarna naar de telegraaf stappen, is tamelijk stom.
pi_58923848
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:52 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Hij moet helemaal niks. Het werd hem verzocht en hij zei OK.
quote:

...
Die CDA'er had er geen probleem mee te verplaatsen, totdat hij erachter kwam dat het kwam door een verzoek van een moslima. De enige die iets moeilijk maakt is dan ook die CDA'er.

Maar begrijp me niet verkeerd. Als de CDA'er niet wilde verplaatsen (zelfs al was de trieste reden daarvoor dat hij het Moslims niet gunt) en die moslima nog steeds een andere plek zou eisen had ze gewoon het vliegtuig uitgekieperd mogen worden. Ze heeft geen recht op een niet-mannelijke buur, maar ze mag vanzelfsprekend wel een verzoek maken daartoe. Vrijheid he.

[ Bericht 0% gewijzigd door trancethrust op 26-05-2008 21:41:06 (buurmannen zijn altijd mannelijk) ]
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 26 mei 2008 @ 18:42:37 #189
3542 Gia
User under construction
pi_58924047
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:31 schreef trancethrust het volgende:
een niet-mannelijke buurman
Mislukte besnijdenis?

Of een relnicht, kan ook.
pi_58927885
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Mislukte besnijdenis?

Of een relnicht, kan ook.
Point taken
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 26 mei 2008 @ 23:18:17 #191
106955 BB_Koning
pi_58930182
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Oftewel, je moet niet gaan vragen of anderen zich aan jou aan willen passen. Dat is nogal, tja, kan er geen passend woord voor vinden, maar ik vind dat je jezelf dan boven iemand stelt, die jij niet waardig vind, in dit geval, om naast jou te mogen zitten.
Maar dat doen die moslims toch altijd? Ze handelen vanuit een vals superioriteitsgevoel.
bb_koning.hyves.nl
  maandag 26 mei 2008 @ 23:50:17 #192
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58931017
Gast in restaurant: Ober, ik verzoek u om hem te vragen zijn sigaret uit te doen.
Ober: deal.
CDA'er: okay
wat later, CDA'er komt erachter dat het een moslim was.
CDA'er: jij bent zeker moslim hè! Je voelt je zeker wel boven mij gesteld? Nou, ik ga mij mooi niet aanpassen aan jou!

. Wát een geweldige argumenten. En waar gaat het om, een verzoek nota bene...
pi_58931118
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef Yildiz het volgende:
Gast in restaurant: Ober, ik verzoek u om hem te vragen zijn sigaret uit te doen.
CDA'er: jij bent zeker moslim hè! Je voelt je zeker wel boven mij gesteld? Nou, ik ga mij mooi niet aanpassen aan jou!

Gast in restaurant: Ober, ik verzoek u om hem te vragen weg te gaan
Neger : ok
wat later, Neger komt erachter dat het een blanke was.
Neger: jij bent zeker blanke hè! Je voelt je zeker wel boven mij gesteld? Nou, ik ga mij mooi niet aanpassen aan jou!

Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 26 mei 2008 @ 23:58:28 #194
106955 BB_Koning
pi_58931228
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:50 schreef Yildiz het volgende:

Sigaret uitdoen in ene restaurant (waar dus niet gerookt mag worden) vergelijken met dit voorval. Alelen ene moslim kan met zulke domme voorbeelden het voorval zo verdraaien alsof de zich superieur wanende moslim niets te verwijten valt.
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:40:54 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58932096
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:58 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Sigaret uitdoen in ene restaurant (waar dus niet gerookt mag worden) vergelijken met dit voorval. Alleen een moslim kan met zulke domme voorbeelden het voorval zo verdraaien alsof de zich superieur wanende moslim niets te verwijten valt.
nou nee, de engste zijn die verrekte landverraders, de dhimmi's.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58932183
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef moussie het volgende:

[..]

okay, thnx voor de info

van mij wel
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:47:53 #197
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58932189
Ah, landverrader. Die had ik deze week nog niet gehoord. Dank.
pi_58932231
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 15:07 schreef Hamilcar het volgende:
Het is toch absurd dat de KLM hier aan ingeeft. Gewoon nee zeggen en je poot stijf houden en als ze zeikt en raar gaat doen, het vliegtuig uitzetten. Vind je het raar dat die mensen zo maf gedragen als we ten allen tijde uitzonderingen voor hun maken?
Ja maar wel boven zee
pi_58934033
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:44 schreef Gia het volgende:
Ik vind dit ook maar een hoop gezeur, eigenlijk. Als die man per se daar had willen blijven zitten, dan had ie dat moeten zeggen. Hij gaat graag op het verzoek in, omdat hij een betere (duurdere?) plaats kreeg.
Hoeft nog niet eens. Het gebeurt zo vaak dat men, na het opstijgen of vlak daarvoor nog mensen van plaats laten wisselen. Misschien gewoon beleefdheid van die man ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:25:39 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58934774
je kan natuurlijk als kafir ook kiezen voor de weg van de stille weerstand. zie je in tram, bus of trein een moslima alleen zitten? ga er lekker naast zitten en begin aan je zak te krabben...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')