Ze weten wel waar mijn huis woontquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Morgen komen ze terug met een jerrycan ofzo.
Maar weten ze ook waardie slaapt?quote:
Ach als ze mijn fiets niet eens de gracht in durven smijten denk ik dat ze niet veel gaan doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Niet om je te verontrusten natuurlijk.
Dan zijn het gewoon van die helden die in hun eentje bibberen, en met z'n tweeen groter voor proberen te komen dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ach als ze mijn fiets niet eens de gracht in durven smijten denk ik dat ze niet veel gaan doen
Kunnen hard aankomen hoor.quote:
Er lag ook nog een honkbalknuppel in de bijkeuken, maar op zo'n moment denk je daar niet aanquote:
En dan hadden ze 'em een steegje verderop van z'n fiets en 5 euro berooft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Fiets dan een stukje verder, nu weten ze gelijk waar je woont.
ik ben wel eens met een honkbalknuppel achter inbekers aangerendquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er lag ook nog een honkbalknuppel in de bijkeuken, maar op zo'n moment denk je daar niet aan
Pff, die loze dreigementen van 2 van die kutsjonnies.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En dan hadden ze 'em een steegje verderop van z'n fiets en 5 euro berooft.
En bedankt.quote:Ik duw ze alletwee tegen een auto aan en race door naar mijn huis
Ligt eraan, als het van die sjonnies a la arm knapt straks uit m'n mouw-type zijn begin je denk ik vrij weinig. Domme kracht x2 vs. 1.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Pff, die loze dreigementen van 2 van die kutsjonnies.
Waarschijnlijk is TS ook wat ouder, ik was op het moment dat ze me vastpakten al gestopt.
Haha jij rijdt in een toyota priusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:39 schreef NED het volgende:
[..]
En bedankt.
PM me je gegevens maar even, want ik wil dit wel even afhandelen met jouw verzekering.
Ik heb er niet om gevraagd voor schade aan mijn auto
Volgens mij gaat het hier meer om iele, 16-jarige mocro-wannabe's.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:41 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het van die sjonnies a la arm knapt straks uit m'n mouw-type zijn begin je denk ik vrij weinig. Domme kracht x2 vs. 1.
quote:
Ik ga je neer meppen, schavuitquote:
In dat geval net zoals bij aanvallende vogels doen. Jezelf groot maken en 1 van de 2 zo'n enorme duw geven dat-ie even van de kaart is en dan gewoon op de 2e aflopen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier meer om iele, 16-jarige mocro-wannabe's.
Maar ik kan het mis hebben.
Nee die wonen hier niet, hiernaast is wel zo'n tokkie buurt white-trash etc.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier meer om iele, 16-jarige mocro-wannabe's.
Maar ik kan het mis hebben.
hij had hem in de fik moeten steken met je kut priusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:46 schreef NED het volgende:
[..]
Haha, lache jongen, iemand zn auto met opzet vernielen.
Klootzak!![]()
!!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:51 schreef NED het volgende:
Ik heb helemaal geen prius, stelletje losers. Ik heb een fatsoenlijke flink verbruikende en vervuilende en milieuonvriendelijke auto
Je was me voor, ik wou precies hetzelfde zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
In dat geval net zoals bij aanvallende vogels doen. Jezelf groot maken en 1 van de 2 zo'n enorme duw geven dat-ie even van de kaart is en dan gewoon op de 2e aflopen.
Waarom weet ik dit soort dingen.
Stomme randstad.
Lintje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:51 schreef NED het volgende:
Ik heb helemaal geen prius, stelletje losers. Ik heb een fatsoenlijke flink verbruikende en vervuilende en milieuonvriendelijke auto
Maarja ik lijk dan ook weer op zo een lijpe thug mocroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:42 schreef Sala-adin het volgende:
Als die gast mij bij mijn arm vast had gepakt en gezegd heb je 5 euro te leen? Dan had ik hem met een fucking kille blik aangekeken dat hij gelijk zijn excuses zou aanbieden.
in dit geval had het niets uitgemaakt, hun waren met zn tweeenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maarja ik lijk dan ook weer op zo een lijpe thug mocro
Ik had hem met m'n 30cm lange piemel knock-out geslagen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:42 schreef Sala-adin het volgende:
Als die gast mij bij mijn arm vast had gepakt en gezegd heb je 5 euro te leen? Dan had ik hem met een fucking kille blik aangekeken dat hij gelijk zijn excuses zou aanbieden.
Vriend ik eet 4 man op dus wtf zijn 2 gasten van 16 17 nouquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
in dit geval had het niets uitgemaakt, hun waren met zn tweeen
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:57 schreef Maurari het volgende:
[..]
Ik had hem met m'n 30cm lange piemel knock-out geslagen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vriend ik eet 4 man op dus wtf zijn 2 gasten van 16 17 nou
swaffelen!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
net zo lang knuppelen met je piemel tot zn hersens eruitliggen dat zal ze leren.
wil je nou beweren dat ik in een tokkie buurt woonquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee die wonen hier niet, hiernaast is wel zo'n tokkie buurt white-trash etc.
Al is het kwa inhoud natuurlijk hetzelfde
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:56 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou ze gewoon neersabelen met m'n meterslange penis.
[..]
quote:
Ok, ik zweer dat ik de laatste post niet had gelezen toen ik dat neerzette
Dit was meer dan beetje pesten hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:30 schreef JanusAnus het volgende:
Je had het topic beter "Twee sjonnies aangevallen" kunnen noemen. Het enige wat zij deden was jou een beetje pesten, maar jij hebt ze tegen een auto geduwd, eentje op zijn bek geslagen en je wilde ze daarna met een paraplu te lijf
Inclusief spille-armpjes, bontkraag en Z accent?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maarja ik lijk dan ook weer op zo een lijpe thug mocro
en totaal geen reden dus voor deze kut kickquote:
Ongelofelijk, je vindt het begrip 'kutuser' steeds weer opnieuw uit. Dat op zich is al een prestatie, maar nu doe je dat ook met 'kutkick'quote:
Of ze dachten dat je zo hysterisch zou worden toen je geliefde stalen ros weg was dat je het huis uit rent opzoek naar je fiets, zodat hun ondertussen je huis leeg konden halen omdat je in je paniek de deur open zou laten staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:28 schreef Agiath het volgende:
Gister fietste ik naar huis na een BBQ ergens. Rond half 1.
Het laatste stukje komen opeens twee jongens achter me fietsen, ik hoorde eerst al verderop wat geschreeuw en gelal, en ik verwachte geen problemen eigenlijk.
Maar opeens begonnen ze van ''ja we pakken hem, ja die jongen die niet kijkt"
Ik hield met zo lang mogelijk van de domme maar opeens komen ze naast me fiesten en eentje pakt mij vast en zei iets als "heb je vijf euro te leen?"
Ik dacht foute boel, maar toen kwam er een versmalling in de weg en ik was bijna thuis... Ik duw ze alletwee tegen een auto aan en race door naar mijn huis, een van de twee jongens bleef overeind en ging keihard achter me aan ("kankerkind ga stoppen ga stoppen!")
Dus ik stop bij mijn huis en hij stopt ook, ik weet niet hoe maar ik werk hem tegen de grond met 1 duw/slaan bewegingen, trap hem nog even na en rende naar binnen.
Fuck fuck fuck! Adrenaline door me lijf, ik vermijd altijd gevechten ect.
Goed, na vijf minuten naar buiten komen met een parapluom me te verdedigen (ik kon even niks anders vinden). Is mijn fiets weg! Het was een oud krakding maar toch...
Hebben ze hem gewoon om het hoekje gezet tegen de muur aan, zeker met de bedoeling van "hier vind hij hem nooit!"
Vandaar dat bovenste deel doorgestreept is, petjesvolk denkt niet.quote:Nou goed niks gebeurd gelukkig maar ik schrok me wel de helemaal de tering gister.
Samenvatting
-Paupersjonnies met hun petjes, 2 op 1 tegen mij gaan
Dit is verder prachtig om een lemming van te maken, wie maakt hem?quote:-Gelukkig was ik bijna thuis en kon wegkomen
-Daarna hebben ze me fiets niet eens meegenomen maar om het hoekje gezet, verstopt
-Ik zat een half uur nog met de schrik thuis.
Die gasten waren zo dom dat ze zelfs in hun hoofd spelfouten makenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:28 schreef Agiath het volgende:
Hebben ze hem gewoon om het hoekje gezet tegen de muur aan, zeker met de bedoeling van "hier vind hij hem nooit!"
Ze hebben je ouwe avatar gejatquote:Op zondag 12 april 2009 04:58 schreef Emimich het volgende:
Kutzooi, heel de OP gelezen terwijl ik dacht: volgens mij is dit een lemming van een heel oud topic.
zijn ava's worden constant gejatquote:
die rubbere zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:57 schreef Maurari het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er lag ook nog een honkbalknuppel in de bijkeuken, maar op zo'n moment denk je daar niet aan
Daar zitten goede punten aanquote:
Goede kick!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:28 schreef Agiath het volgende:
trap hem nog even na en rende naar binnen.
Hahaha, jij bent traag van begrip.quote:Op zondag 12 april 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik heul de OP en eerste pagina gelezen.. Zie ik beverton reagerenen toen keek ik naar de datum
tegenvaller dit!
Kut, nu deed ik het ookquote:Op zondag 12 april 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik heul de OP en eerste pagina gelezen.. Zie ik beverton reagerenen toen keek ik naar de datum
tegenvaller dit!
Nee, ik ben gewoon niet zo scherp vandaagquote:
That makes two of usquote:Op zondag 12 april 2009 04:58 schreef Emimich het volgende:
Kutzooi, heel de OP gelezen terwijl ik dacht: volgens mij is dit een lemming van een heel oud topic.
woef!quote:
Wat is er met beverton gebeurd dan?quote:Op zondag 12 april 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
tegenvaller dit!
Hij kreeg een leven geloof ikquote:Op zondag 12 april 2009 14:30 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wat is er met beverton gebeurd dan?
Mocht hem toch al nietquote:Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij kreeg een leven geloof ikhij post in ieder geval nooit meer in KLB.
ik zei hier iets, maar ik keek niet goed nvmquote:Op zondag 12 april 2009 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
en totaal geen reden dus voor deze kut kick
Ik vond 'm gewoon aardigquote:Op zondag 12 april 2009 15:24 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Waarom dan? Hij kon niet eens painten!
Owned by Femkequote:
Ik kom er nu pas achter dat josti uit jos-ti bestaat.quote:Op zondag 12 april 2009 15:07 schreef Gehannes het volgende:
Josti je bent nu zwaar de lul omdat ze weten waar je woont.
Er is ook een theatermaker die Jos Thie heetquote:Op zondag 12 april 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat josti uit jos-ti bestaat.
Ja of die honkbalknuppel die gewoon in de keuken lagquote:
Ik ken iemand die Jos Tieman heetquote:Op zondag 12 april 2009 16:30 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Er is ook een theatermaker die Jos Thie heet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:15 schreef LethalNinja het volgende:
Net gebeld door kennissen van de ouders van TS. De jongens zijn terug ge komen en naar wat ik heb gehoord was dat hij eerst onzedelijk was aangetast in een steegje waarna ze door met hem steen op zijn hoofd in te slaan ervoor hebben gezorgd dat hij nu zwaar gewond in het zieken huis ligt. De vooruitzichten zijn somber, hij is sowieso hersendood voor de rest van zijn leven maar het is ook mogelijk dat hij de volgende week niet haalt.
Sterkte aan de familie enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gast
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
TS pwned tokkies en NEDquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |