Goede kick!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:28 schreef Agiath het volgende:
trap hem nog even na en rende naar binnen.
Hahaha, jij bent traag van begrip.quote:Op zondag 12 april 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik heul de OP en eerste pagina gelezen.. Zie ik beverton reagerenen toen keek ik naar de datum
tegenvaller dit!
Kut, nu deed ik het ookquote:Op zondag 12 april 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik heul de OP en eerste pagina gelezen.. Zie ik beverton reagerenen toen keek ik naar de datum
tegenvaller dit!
Nee, ik ben gewoon niet zo scherp vandaagquote:
That makes two of usquote:Op zondag 12 april 2009 04:58 schreef Emimich het volgende:
Kutzooi, heel de OP gelezen terwijl ik dacht: volgens mij is dit een lemming van een heel oud topic.
woef!quote:
Wat is er met beverton gebeurd dan?quote:Op zondag 12 april 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
tegenvaller dit!
Hij kreeg een leven geloof ikquote:Op zondag 12 april 2009 14:30 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wat is er met beverton gebeurd dan?
Mocht hem toch al nietquote:Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij kreeg een leven geloof ikhij post in ieder geval nooit meer in KLB.
ik zei hier iets, maar ik keek niet goed nvmquote:Op zondag 12 april 2009 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
en totaal geen reden dus voor deze kut kick
Ik vond 'm gewoon aardigquote:Op zondag 12 april 2009 15:24 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Waarom dan? Hij kon niet eens painten!
Owned by Femkequote:
Ik kom er nu pas achter dat josti uit jos-ti bestaat.quote:Op zondag 12 april 2009 15:07 schreef Gehannes het volgende:
Josti je bent nu zwaar de lul omdat ze weten waar je woont.
Er is ook een theatermaker die Jos Thie heetquote:Op zondag 12 april 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat josti uit jos-ti bestaat.
Ja of die honkbalknuppel die gewoon in de keuken lagquote:
Ik ken iemand die Jos Tieman heetquote:Op zondag 12 april 2009 16:30 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Er is ook een theatermaker die Jos Thie heet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:15 schreef LethalNinja het volgende:
Net gebeld door kennissen van de ouders van TS. De jongens zijn terug ge komen en naar wat ik heb gehoord was dat hij eerst onzedelijk was aangetast in een steegje waarna ze door met hem steen op zijn hoofd in te slaan ervoor hebben gezorgd dat hij nu zwaar gewond in het zieken huis ligt. De vooruitzichten zijn somber, hij is sowieso hersendood voor de rest van zijn leven maar het is ook mogelijk dat hij de volgende week niet haalt.
Sterkte aan de familie enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gast
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
TS pwned tokkies en NEDquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |