hij had hem in de fik moeten steken met je kut priusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:46 schreef NED het volgende:
[..]
Haha, lache jongen, iemand zn auto met opzet vernielen.
Klootzak!![]()
!!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:51 schreef NED het volgende:
Ik heb helemaal geen prius, stelletje losers. Ik heb een fatsoenlijke flink verbruikende en vervuilende en milieuonvriendelijke auto
Je was me voor, ik wou precies hetzelfde zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
In dat geval net zoals bij aanvallende vogels doen. Jezelf groot maken en 1 van de 2 zo'n enorme duw geven dat-ie even van de kaart is en dan gewoon op de 2e aflopen.
Waarom weet ik dit soort dingen.
Stomme randstad.
Lintje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:51 schreef NED het volgende:
Ik heb helemaal geen prius, stelletje losers. Ik heb een fatsoenlijke flink verbruikende en vervuilende en milieuonvriendelijke auto
Maarja ik lijk dan ook weer op zo een lijpe thug mocroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:42 schreef Sala-adin het volgende:
Als die gast mij bij mijn arm vast had gepakt en gezegd heb je 5 euro te leen? Dan had ik hem met een fucking kille blik aangekeken dat hij gelijk zijn excuses zou aanbieden.
in dit geval had het niets uitgemaakt, hun waren met zn tweeenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maarja ik lijk dan ook weer op zo een lijpe thug mocro
Ik had hem met m'n 30cm lange piemel knock-out geslagen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:42 schreef Sala-adin het volgende:
Als die gast mij bij mijn arm vast had gepakt en gezegd heb je 5 euro te leen? Dan had ik hem met een fucking kille blik aangekeken dat hij gelijk zijn excuses zou aanbieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |