Dat is nou precies wat ik ook wilde typenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef golfer het volgende:
Ze zag er niet uit, maar wat een strot had ze.
Nie meer thankgod! was rond 22.45 thuis (woon er 5 min. vandaan) maar zit nu heerlijk te relaxen op de bank enzo.. lekker met laptopje en tv aanquote:
Ja wel doorscheuren met de auto he.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Liejannuh het volgende:
5 minuten reistijd naar je werk?Wat weinig zeg!
Ik van 15 naar die ong. 5 minutenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ging van 2 uur naar een half uurtje van deur tot deur, dat vond ik al zoooo lekker
Ik denk dat ik er ook zo'n uur over zal doen, moet dan ook wel met pontje over.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb slechts 1 uur fietstijd naar mn werk.
Precies goed.
Liejquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:31 schreef Liejannuh het volgende:
Fietsen moet je ook buiten doen.Met de wind door je haren en een muziekje op je hoofd.
Op een ouwe fiets...quote:
Bijles nodig?quote:
Geen zijwieltjes nodig om te leren fietsen?quote:
Zijwieltjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen zijwieltjes nodig om te leren fietsen?
U kent alle standjes al?
Ohnoes!! jij ook alquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh. ik ben ongesteld en heb voor het eerst van m'n leven van die neigingen. ik denk dat dat het is. case closed
Mogen is alles weer zonnig
Nopequote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef remlof het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NXrgjTED5bE&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NXrgjTED5bE&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Hij vroeg of ik wat te doen had vanavond - dat had ik niet..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohnoes!! jij ook al!
Hey maar ff serieus.. best balen enzo..maar waarom spreek je dan zo snel af?
Was ie toch leuk zou je denken?
Lastig gedoe ook allemaal.
Ik ben geloof ik net klaarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef golfer het volgende:
Collectief gezamenlijk ongesteld zijn/worden is in de mode?
Als jullie als vrouwen maar genoeg lopen te kleppen in een SC-topic besluiten jullie ook allemaal min-of-meer gelijktijdig ongesteld te worden?
Rare wezens, die vrouwen.
Die komt denk ik nog wel. Er zijn vier opties.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beter dan: "Ik geloof dat ik je op een andere manier zie dan dat jij mij ziet"
We zijn govvadomme 3x uitgeweest in 3 weken tijd, muts.
Oh man dat is echt zooo grrr fucking kutquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beter dan: "Ik geloof dat ik je op een andere manier zie dan dat jij mij ziet"
Door jou ben ik in gaan zien dat een vriendschappelijke date niet bestaatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Pre, toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
PMS -- post menstruation syndrome![]()
Ik kom er op terug! maar nu ga ik toch ff rusten...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hee en Bloes, gaat het een beetje zooo grr?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef golfer het volgende:
Collectief gezamenlijk ongesteld zijn/worden is in de mode?
Als jullie als vrouwen maar genoeg lopen te kleppen in een SC-topic besluiten jullie ook allemaal min-of-meer gelijktijdig ongesteld te worden?
Rare wezens, die vrouwen.
Ik heb vlagen. Alleen ben ik daar pas na vier "beste vrienden" achter gekomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
Blij je een reality check gegeven te hebben, PF.Maar reality checks werken alleen op mensen die enigzins realistisch de wereld interpreteren. Hoop voor je dat jouw mooiboi ook zo is.
Hee en Bloes, gaat het een beetje zooo grr?
Ok 1e gedeelte.. onzekerheid.. ok.. hebben veel mensen.. ( ja ik ook)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik wat te doen had vanavond - dat had ik niet..
m'n voeten doen pijn - ik had het de hele tijd het idee dat m'n haar raar overeind stond - mn gezicht er opeens vreemd uitzag - ik was op m'n laagste haken opeens de grootste en ook dat voelde vervelend (normaal den ik.. sekseeh) - m'n armen voelde rsi achtig vervelend zwaar aan - m'n mouwen zaten zo vervelend wijd tegen me aan. --> hele lange beschrijving voor iets dat gewoon lichamelijk of tussen je oren niet zo lekker in je vel zitten heet (dus niet qua emotionele problemen)
En hij is ontzettend aardig maar hij was ook moe dus waren er niet van die geweldig leuke gesprekken maar meer gewoon af en toe wat zinnetjes. Maar dat maakt me verder ook niet uit, ik moet het allemaal eens in een goede bui beoordelenZelfs m'n handpalmen jeuken nu
Ik Ik had eigenlijk zin om met hem in een groot bed te liggen onder vier lagen dekens en dan verhalen te vertellen
(Maar dat leek me een beetje een vreemd voorstel)
Trouwshoppen is leuk!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:47 schreef octopussy het volgende:
Morningik ga zo even op overhemdenjacht voor lief. Ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt met de kleuren van mijn trouwjurk
Kan ook al geen schoenen vinden
O heet dat onzekerheid. Leuk om dat ook weer eens te hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ok 1e gedeelte.. onzekerheid.. ok.. hebben veel mensen.. ( ja ik ook)
Verder ik lees ene beetje dubbel gedoe.. wel ok, aardig, gaat wel etc..
maar eigenlijk wilde je gewoon keihard seks.
Bedoel onder de dekens liggen en verhalen vertellen.. kan wel natuurlijk maar meen je dit nou echt>
En anders.. gewoon doenijs gebroken toch ?
Ik had die jurk nog een beetje in m'n hoofd en dacht meteen aan zilveren schoentjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:47 schreef octopussy het volgende:
Morningik ga zo even op overhemdenjacht voor lief. Ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt met de kleuren van mijn trouwjurk
Kan ook al geen schoenen vinden
Ik denk dat dat een bijzonder toffe combinatie zou zijn PF!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had die jurk nog een beetje in m'n hoofd en dacht meteen aan zilveren schoentjes.
Dus dat zou ik doen
Maar ik was net mijn keuken aan het opruimen!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Of totdat ze uit elkaar knallen, Liejannuh
totdat het zoete melk isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een bijzonder toffe combinatie zou zijn PF!
Hoe lang moeten mn blikjes gecondenseerde melk koken voordat het dulce de leche is? Uurtje of 2?
Het blikje staat nu in een pan kokend water. En dat moet dan een paar uur zo blijven staan. Maar ik weet dus niet hoe lang precies.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
totdat het zoete melk issuiker er bij en klaar
?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga een stukje rennen op het strand en een man oppikken.
Twintig uur!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Oei, daar gaan wij ook heen
Ik heb ooit die film gezien over dat oude voorval, brrrrrrr.
* Bluezz ook de zon ingaat
Ging je tentamen afgelopen week goed?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:09 schreef borisz het volgende:
MIddag
lekker in de tuin studeren. Laatste tentamens dit jaar.
Bloes en Golfer
Het zal zo wel druk worden in Bloemendaal vanmiddag/vanavond/vannacht
Mwah ik denk dat ik Macro volgend jaar weer mag doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging je tentamen afgelopen week goed?
Ja, wij merken daar niet zoveel van, we fietsen meestal en blijven weg van het strand
Is er iets te doen?
Dat wordt dus weer zuipen en brallen in café Het Hemeltje hier in het dorp door de balletjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:22 schreef borisz het volgende:
Bloemendaal is net landskampioen Hockey geworden. Ik weet niet of je er nog wat van merkt vandaag
Macro? Gewoon je bril opzetten?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:22 schreef borisz het volgende:
Mwah ik denk dat ik Macro volgend jaar weer mag doen.
Bloemendaal is net landskampioen Hockey geworden. Ik weet niet of je er nog wat van merkt vandaag
Ja ik ken je wel ja. Heb je intresse in een andere sport dan honkbal ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Macro? Gewoon je bril opzetten?
Dat gaat allemaal langs me heen borissie, je kent me toch
TuinenEn vanavond lekker stempelen
Nynk, regen? Het is hier bloedjeheet!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:13 schreef AKnynke het volgende:
Stempelen bluezz? Je bedoelt toch niet de bingo?
Ik moet vanavond Barbequen, en het regent hier! Terwijl ik net een nieuwe zonnebril gekocht heb die ik wil showen.
Beetje zoals jij dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de baby is wel ;euk tough,
want het kan echt niks
niet eens geluid maken
2 grote blauwe ogen
Das meestal dat ze niet echt wat kunnen.. ja enorme herrie als het moet en stankquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de baby is wel ;euk tough,
want het kan echt niks
niet eens geluid maken
2 grote blauwe ogen
Ja voor jou wel.. mijn wekker gaat morgen om 5.10 en dan 6.15 beginnen op werk enzo hequote:
Nee, helaasquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja voor jou wel.. mijn wekker gaat morgen om 5.10 en dan 6.15 beginnen op werk enzo he
Ik heb maandag en dinsdag vrij.. jij niet
je hebt nog niks gemistquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:20 schreef golfer het volgende:
*burb*
Eten was lekker. Recensie volgt later wel.
Nu eerst nog even een stukje songfestival meepikken op de BBC.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
Is iedereen in de ban van het songfestival?
Doe ik tochquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap trouwens niks van dat metro-gedoe....... Je moet toch gewoon doen wat je lekker vindt?
Naakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
En hoe heet het dan als je als vrouw niet van kleren en make-up houdt en haske hetero bent?
Finlandquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:05 schreef Oblivion het volgende:
Ik had het festival nog helemaal niet meegemaakt, maar wat een *&^*^ nummers zitten er tussen....![]()
Spanje en Frankrijk....![]()
Sommige zijn nog wel aan te horen, 1 hele mooie, ben alleen vergeten wie dat was...
Is dat zo?quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb voor dit seizoen erg toffe dingen besproken in het theater: Cuby & the Blizzards, Jurgen Rayman, Jan Rietman en de Wereldband!
Toffe uitjes heb je besprokenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb voor dit seizoen erg toffe dingen besproken in het theater: Cuby & the Blizzards, Jurgen Rayman, Jan Rietman en de Wereldband!
Zit ie erop?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef Oblivion het volgende:
Neuh, ik kan niet bij de afstand bediening...
quote:
Terry Wogan is tóch leukerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef Oblivion het volgende:
Hoezo BBC?
Bij De NOS zijn ze zo lekker....hoe zeg je dat....cynisch?
Rusland ligt nu voor, toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:40 schreef golfer het volgende:
Het wordt dus Griekenland, ben ik bang.
Dat nietszeggende Britney-liedje.
Geen idee wie dat is...quote:
Ja, nog erger.quote:
Morning has broken?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nog erger.
Puur plagiaat van Cat Stevens, dat liedje.
Hoe bedoel je?quote:
Jep 50 met televoting en 50% met Juryquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Met een vak jury erbij?
Nee, deze. Luister maar exact hetzelfde begin:quote:
Vind dat hele televoting niks aan, maar ben blijkbaar niet de enige.....quote:
Mjah, het lijkt erop, vind het niet hetzelfde...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, deze. Luister maar exact hetzelfde begin:
Is het op je pc?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik stem voor een systeem waar ik me cd's kan horen! Dat kan ik nu niet!
Geen idee, Krak, ik kan je niet echt helpen...quote:Op zondag 25 mei 2008 00:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan die cd niet horen met de player van windows
Cat Stevensquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, deze. Luister maar exact hetzelfde begin:
Maar of morgen ook zin in jou heeft staat nog te bezien.quote:
dat weet ik nog nit. nog een glas water nu, en een paracetemol, en ik zie het wel als ik waker word. trusten! :wquote:Op zondag 25 mei 2008 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar of morgen ook zin in jou heeft staat nog te bezien.
Slaap lekker!quote:Op zondag 25 mei 2008 01:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat weet ik nog nit. nog een glas water nu, en een paracetemol, en ik zie het wel als ik waker word. trusten! :w
quote:Op zondag 25 mei 2008 02:04 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig zet alvast een fles water en paracetamol klaar en legt Nynke's zonnebril ernaast
Ik vermoed dat je heel lang kan afwachten dan. Nynke is volgens mij al zwaar bewusteloos.quote:Op zondag 25 mei 2008 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy kruipt bij Nynke in bed en wacht af.
Oh, niets bijzonders hoor. Het slapen kon veel beter en ik zat niet in de kroeg, maar bij vrienden, in een huis met bier, chips, muziek en gezelligheid, voor de verandering.quote:
Oh dus wel gezellie?quote:Op zondag 25 mei 2008 10:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh, niets bijzonders hoor. Het slapen kon veel beter en ik zat niet in de kroeg, maar bij vrienden, in een huis met bier, chips, muziek en gezelligheid, voor de verandering.
En morgen is niet leuk. Plat op m'n rug in bed nogwel, maar alles wat buiten bed is is niet tof. Maar even doorbijten.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:48 schreef AKnynke het volgende:
Men, ik ben dronke.
Om 7 uur begonnen met bier. Om 10 uur over op de tequilla, in ieder geval 5 shots gehad. Toen weer bier. Toen mixjes, wodka sinaasappel nogwattes. Toen bier. Toen absinth. 2 shots heeel erg vol. Toen weer bier. Toen was het bier op, en ging ik maar aan de wodka. Lekkere wodka, puur. Met een beetje ijs. Toen water, heel veel water.
Toen nog een keer wodka, en nu ben ik thuis. Met een groot gals water naast me, want m'n wereld draait. Heb zin in morgen!
zo was ff druk met meldingen ben op werkie.quote:
Dat vind ik altijd lekker, als niet koffie drinkster zeg maarquote:Op zondag 25 mei 2008 11:03 schreef Vork het volgende:. Ik heb nog wel oploskoffie, voor noodgevallen. Dit is een noodgeval.
Mrrrh.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:12 schreef AKnynke het volgende:
Maar gelukkig begint Roland Garos, en kan ik vanuit bed tv kijken. Alleen nog even bedenken hoe ik ontbijt in m'n bed ga krijgen, zonder op te staan.
* AKnynke roept Stereo... Wakker worden!
Het is dan ook niet echt koffiequote:Op zondag 25 mei 2008 11:39 schreef MissHobje het volgende:
Dat vind ik altijd lekker, als niet koffie drinkster zeg maar
Blije koffiequote:Op zondag 25 mei 2008 10:53 schreef borisz het volgende:
* borisz helpt vork door een virtueel bakje koffie aan te bieden
[ afbeelding ]
Mogge
Roland Garros begint
In Rome hebben ze de lekkerste koffie!quote:
Vind ik wel lief van je!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:11 schreef Tezz het volgende:
En ik kan het je allemaal virtueel aanbieden Nynke, maar je hebt er geen fuck aan natuurlijk.
Oeh, ik wil ook in bad! Ik durfde het net aan om de gordijnen open te trekken. Hier schijnt de zon heeel hard, en dat is best pijnlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, het heeft geregendgoed voor de tuin.
Nynk hoest nou? Al ontbijt gehad van steer?
Tezz, dat meen je niet echt he, dat je de cd van het songfestival (bestaat dat?) nog vaak gaat draaien
zometeen lekker in [ afbeelding ] met de opzij... sinds mary met pensioen is ga ik het blad weer eens lezen
Fotoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:54 schreef octopussy het volgende:
Hey er is niet eens een topic volgeluld. Heeft iedereen ineens een leven ofzo![]()
Nouja, overhemd is niet geluktheb een optie die op zich wel zou kunnen maar die wel vrij heftig is qua kleur/gestreept. Ik weet niet of lief dat aan durft
![]()
Maar ik heb mijn schoenen![]()
![]()
In de kleur van de rok
![]()
![]()
en ze waren te betalen
![]()
![]()
en ze passen (!)
Israel was mijn favoriet, gevolgd door Noorwegen en Armenie. Engeland had op zich een goed muzikaal liedje met een goede zanger, maar het was echt zo'n 'wie-lust-er-nog-koffie' liedje.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:51 schreef Bluezz het volgende:
@ Tezz, ok![]()
Ik hou ook van buitenlandse klanken en talen, daarom vind ik het zo jammer dat er veel in het engels gezongen wordt![]()
Het israëlische nummer vond ik mooi, turkse en portugese ook en waarom engeland onderaan bleef is me een raadsel!!
Bad is klaar
Yes, dinsdag een CT-scan, vrijdag een PET-scan en dan de week er op dinsdag de uitslag van dit alles.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook in bad! Ik durfde het net aan om de gordijnen open te trekken. Hier schijnt de zon heeel hard, en dat is best pijnlijk.
@ tezz: ik neem aan dat die onderzoeken er snel aankomen?
Ik heb besloten dat ik de chinees ga laten bezorgen. Heb zo'n zin in tomatensoep!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:57 schreef Tezz het volgende:
Ik wilde bbq-en vandaag. Ik denk dat ik de plaatselijke pizzabakker maar bel straks. Af en toe komt er wel een flauw zonnetje door, maar het heeft ook al best veel geregend.
Is op zich ook een goed plan. Het punt is dat ik mijn man en kind al zowat de hele dag 'kwijt' ben. Manlief vroeg me vanmorgen om half 11 terwijl ik weer terug naar bedje was gegaan en daar heerlijk lag te snoezen of ik zin had om ergens mee naar toe te gaan. Mijn antwoord: 'grmbl, hmm, zzzzz, grmblz, misschien straks, grmblz, zzzzzz, gaap".quote:Op zondag 25 mei 2008 15:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik de chinees ga laten bezorgen. Heb zo'n zin in tomatensoep!
Oe, klinkt niet best! Dokter Isa kan er virtueel een pleister op plakken, maar het zhuis lijkt me in dit geval toch een beter plan. Sterkte!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:12 schreef MissHobje het volgende:
Hobje goes hospital
iets met vriendjelief die een achillespees iets mee heeft gedaan wtf nouja laters enzo..
Houd jullie wel op de hoogte ofzo!
Heftige neucksexx dan in huize hobquote:Op zondag 25 mei 2008 15:12 schreef MissHobje het volgende:
Hobje goes hospital
iets met vriendjelief die een achillespees iets mee heeft gedaan wtf nouja laters enzo..
Houd jullie wel op de hoogte ofzo!
Geniet ff lekker van time voor jezelf johquote:Op zondag 25 mei 2008 15:19 schreef Tezz het volgende:
Is op zich ook een goed plan. Het punt is dat ik mijn man en kind al zowat de hele dag 'kwijt' ben. Manlief vroeg me vanmorgen om half 11 terwijl ik weer terug naar bedje was gegaan en daar heerlijk lag te snoezen of ik zin had om ergens mee naar toe te gaan. Mijn antwoord: 'grmbl, hmm, zzzzz, grmblz, misschien straks, grmblz, zzzzzz, gaap".
Zijn antwoord: oke, dan gaan wij wel ergens naar toe. Blijf jij maar lekker liggen. En nu zijn ze nog niet terug!!!!!! Ongezellig he!!!!!
En die knuppel is zijn mobieltje weer eens vergeten voor de verandering.
Heerlijk toch? Lekker even alles voor je alleen!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is op zich ook een goed plan. Het punt is dat ik mijn man en kind al zowat de hele dag 'kwijt' ben. Manlief vroeg me vanmorgen om half 11 terwijl ik weer terug naar bedje was gegaan en daar heerlijk lag te snoezen of ik zin had om ergens mee naar toe te gaan. Mijn antwoord: 'grmbl, hmm, zzzzz, grmblz, misschien straks, grmblz, zzzzzz, gaap".
Zijn antwoord: oke, dan gaan wij wel ergens naar toe. Blijf jij maar lekker liggen. En nu zijn ze nog niet terug!!!!!! Ongezellig he!!!!!
En die knuppel is zijn mobieltje weer eens vergeten voor de verandering.
Zoals?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij verdoven die nog wel meer?
Logischquote:Op zondag 25 mei 2008 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Bah bah bah.
Maarja, hoort bij het leven. Soms geef je het blauwtje en soms neem je het. Iedereen wil zich geliefd voelen, met name bij personen die je zelf aardig vindt. Als het dan even niet werkt dan is het kut. Such is life. Voel me ook kut over het feit dat je godverdomme twee hele avonden gezellig over en weer kunt praten zonder dat het meest belangrijke punt, de hele bedoeling van die conversaties is overgekomen.![]()
Maargoed, heb even een terugslagje en een zeurdagje. Moeten we ook niet te dramatisch over doen natuurlijk.
* Stereotomy kruipt lekker bij mammabloes onder de dekens.
* Bluezz mompelt onder het dekentje dat steertje misschien wat duidelijker moet zijn. En volgens mij ben je best verlegen op zo'n datequote:Op zondag 25 mei 2008 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Bah bah bah.
Maarja, hoort bij het leven. Soms geef je het blauwtje en soms neem je het. Iedereen wil zich geliefd voelen, met name bij personen die je zelf aardig vindt. Als het dan even niet werkt dan is het kut. Such is life. Voel me ook kut over het feit dat je godverdomme twee hele avonden gezellig over en weer kunt praten zonder dat het meest belangrijke punt, de hele bedoeling van die conversaties is overgekomen.![]()
Maargoed, heb even een terugslagje en een zeurdagje. Moeten we ook niet te dramatisch over doen natuurlijk.
* Stereotomy kruipt lekker bij mammabloes onder de dekens.
En ik heb net een week lang zitten klagen dat ik ziekerig was.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
Liejannuh is een van de weinige mensen die die ik nog nauwelijks eerder een dipje heb zien hebben.
De andere is Hobsel.
Ach. Achteraf is het goed zoals het gegaan was. Ik wou alleen dat ik niet nog 3x had gezegd dat ik haar toch stiekem nog leuk vond (onder het mom eerlijkheid en openheid) nadat ze dus had gezegd dat ze eindelijk door had dat er wat verschillen in intenties waren tussen ons.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mee naar huis fietsen vind ik eigenlijk niet zo vreemdIk fiets nooit alleen naar huis.. En denk dat subtiele hints wel hadden geholpen
-nou ja, het is wel lekker makkelijk voor haar- + dan had ze meteen nee kunnen zeggen als ze je intenties doorhad. Maar dan was je niet met haar uit eten geweest. Had je liever gehad dat ze meteen nee had gezegd?
Mij.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef AKnynke het volgende:
ik zit te twijfelen wat ik moet bestellen bij de chinees. Lastig!
Stop nu eens met alles zo over analyseren. Stop! Niemand is perfect, en iedereen maakt foutjes, jij ook!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach. Achteraf is het goed zoals het gegaan was. Ik wou alleen dat ik niet nog 3x had gezegd dat ik haar toch stiekem nog leuk vond (onder het mom eerlijkheid en openheid) nadat ze dus had gezegd dat ze eindelijk door had dat er wat verschillen in intenties waren tussen ons.
Maar op zo'n moment voel ik het dan als een bevrijding om toch eens mijn hart te kunnen luchten en niets is zoals een man die zijn hart lucht op zo'n moment. Vind ik dan. Als metro, zelfs.
Je wou me vanmorgen niet eens ontbijt brengen! En ik had zo'n honger!quote:
Blind datenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, ik ben en oog absoluut NIET verlegen op een date, ik ben op fok geen schim van wat ik in het echt ben, zeker op een date.![]()
Ben meer een CUL-meet persoon op zo'n date.
Juist omdat ik geen enkele flirt-opmerking heb gemaakt de eerste date snapte ze de clou niet. Niet gezegd dat ze er mooi uitzag, hoe leuk ze is, etc. Misschien moet ik dat de volgende keer toch een keertje of twee doen ofzo.
Dat ik erop stond het etentje te betalen omdat ik dat correct vond aangezien ik *haar* mee uit had gevraagd (hoe groot wil je de hint hebben?) en haar naar huis te fietsen, achteraf, zie ik als onsnuggerheid van haar kant.
Misschien moeten wij eens daten, Bloes.
I love it when I drive you crazy, honey.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Stop nu eens met alles zo over analyseren. Stop! Niemand is perfect, en iedereen maakt foutjes, jij ook!
Je houdt je handjes al niet thuis onder mijn dekentje, dus dat is ook geen verrassing meer.quote:
En foe yong hai, en sate! En tomatensoep natuurlijk. Hoe fout het ook is, ik vind het heerlijk, dus dat doe ik ook denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef Liejannuh het volgende:
Je moet gewoon lekker hollands babi pangang bestellen bij de chinees Nynke.
Nietusquote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef AKnynke het volgende:
Stop nu eens met alles zo over analyseren. Stop! Niemand is perfect, en iedereen maakt foutjes, jij ook!
Ik dacht dat jij van de *spannende* nummertjes was?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En foe yong hai, en sate! En tomatensoep natuurlijk. Hoe fout het ook is, ik vind het heerlijk, dus dat doe ik ook denk ik.
Bij deze chinees hebben ze geen nummertjes! Maar, normaal ben ik wel voor een spannend nummerje te vinden hoor!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de *spannende* nummertjes was?![]()
Kung Po kipquote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef AKnynke het volgende:
ik zit te twijfelen wat ik moet bestellen bij de chinees. Lastig!
Neej, sow kom ik over hierr op fok.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
voor mij?
jij was toch ook 20?
Nee, dat hoort bij 20-jaar zijn!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:48 schreef Tezz het volgende:
Steer je spellincheck is kapot.
En nu heb je al een uur een fantasie over een knappe bezorgjongen en ga je toch weer je badjas terug aandoen. Of niet?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij 20-jaar zijn!
Zo, ik heb m'n badjas maar eens verruild voor een korte broek en een vestje. Ikv ond niet dat als de chinees straks m'n eten komt bezorgen (honger!) ik in badjas de deur open kon doen. Zeker niet als die badjas dan open valt, wat m'n badjas steeds doet.
Tezz je praat belgischquote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef Tezz het volgende:
En nu heb je al een uur een fantasie over een knappe bezorgjongen en ga je toch weer je badjas terug aandoen. Of niet?
Ehh, nee. Zowieso, tis de Chinees. Die zijn klein. En ik geloof niet dat mijn lichaam in de staat van vandaag seks aankan. Opstaan van de bank of bed is al bijna teveel gevraagd.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
En nu heb je al een uur een fantasie over een knappe bezorgjongen en ga je toch weer je badjas terug aandoen. Of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |