Dat is nou precies wat ik ook wilde typenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef golfer het volgende:
Ze zag er niet uit, maar wat een strot had ze.
Nie meer thankgod! was rond 22.45 thuis (woon er 5 min. vandaan) maar zit nu heerlijk te relaxen op de bank enzo.. lekker met laptopje en tv aanquote:
Ja wel doorscheuren met de auto he.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Liejannuh het volgende:
5 minuten reistijd naar je werk?Wat weinig zeg!
Ik van 15 naar die ong. 5 minutenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ging van 2 uur naar een half uurtje van deur tot deur, dat vond ik al zoooo lekker
Ik denk dat ik er ook zo'n uur over zal doen, moet dan ook wel met pontje over.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb slechts 1 uur fietstijd naar mn werk.
Precies goed.
Liejquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:31 schreef Liejannuh het volgende:
Fietsen moet je ook buiten doen.Met de wind door je haren en een muziekje op je hoofd.
Op een ouwe fiets...quote:
Bijles nodig?quote:
Geen zijwieltjes nodig om te leren fietsen?quote:
Zijwieltjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen zijwieltjes nodig om te leren fietsen?
U kent alle standjes al?
Ohnoes!! jij ook alquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh. ik ben ongesteld en heb voor het eerst van m'n leven van die neigingen. ik denk dat dat het is. case closed
Mogen is alles weer zonnig
Nopequote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef remlof het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NXrgjTED5bE&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NXrgjTED5bE&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Hij vroeg of ik wat te doen had vanavond - dat had ik niet..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohnoes!! jij ook al!
Hey maar ff serieus.. best balen enzo..maar waarom spreek je dan zo snel af?
Was ie toch leuk zou je denken?
Lastig gedoe ook allemaal.
Ik ben geloof ik net klaarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef golfer het volgende:
Collectief gezamenlijk ongesteld zijn/worden is in de mode?
Als jullie als vrouwen maar genoeg lopen te kleppen in een SC-topic besluiten jullie ook allemaal min-of-meer gelijktijdig ongesteld te worden?
Rare wezens, die vrouwen.
Die komt denk ik nog wel. Er zijn vier opties.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beter dan: "Ik geloof dat ik je op een andere manier zie dan dat jij mij ziet"
We zijn govvadomme 3x uitgeweest in 3 weken tijd, muts.
Oh man dat is echt zooo grrr fucking kutquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beter dan: "Ik geloof dat ik je op een andere manier zie dan dat jij mij ziet"
Door jou ben ik in gaan zien dat een vriendschappelijke date niet bestaatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Pre, toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
PMS -- post menstruation syndrome![]()
Ik kom er op terug! maar nu ga ik toch ff rusten...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hee en Bloes, gaat het een beetje zooo grr?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef golfer het volgende:
Collectief gezamenlijk ongesteld zijn/worden is in de mode?
Als jullie als vrouwen maar genoeg lopen te kleppen in een SC-topic besluiten jullie ook allemaal min-of-meer gelijktijdig ongesteld te worden?
Rare wezens, die vrouwen.
Ik heb vlagen. Alleen ben ik daar pas na vier "beste vrienden" achter gekomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
Blij je een reality check gegeven te hebben, PF.Maar reality checks werken alleen op mensen die enigzins realistisch de wereld interpreteren. Hoop voor je dat jouw mooiboi ook zo is.
Hee en Bloes, gaat het een beetje zooo grr?
Ok 1e gedeelte.. onzekerheid.. ok.. hebben veel mensen.. ( ja ik ook)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik wat te doen had vanavond - dat had ik niet..
m'n voeten doen pijn - ik had het de hele tijd het idee dat m'n haar raar overeind stond - mn gezicht er opeens vreemd uitzag - ik was op m'n laagste haken opeens de grootste en ook dat voelde vervelend (normaal den ik.. sekseeh) - m'n armen voelde rsi achtig vervelend zwaar aan - m'n mouwen zaten zo vervelend wijd tegen me aan. --> hele lange beschrijving voor iets dat gewoon lichamelijk of tussen je oren niet zo lekker in je vel zitten heet (dus niet qua emotionele problemen)
En hij is ontzettend aardig maar hij was ook moe dus waren er niet van die geweldig leuke gesprekken maar meer gewoon af en toe wat zinnetjes. Maar dat maakt me verder ook niet uit, ik moet het allemaal eens in een goede bui beoordelenZelfs m'n handpalmen jeuken nu
Ik Ik had eigenlijk zin om met hem in een groot bed te liggen onder vier lagen dekens en dan verhalen te vertellen
(Maar dat leek me een beetje een vreemd voorstel)
Trouwshoppen is leuk!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:47 schreef octopussy het volgende:
Morningik ga zo even op overhemdenjacht voor lief. Ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt met de kleuren van mijn trouwjurk
Kan ook al geen schoenen vinden
O heet dat onzekerheid. Leuk om dat ook weer eens te hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ok 1e gedeelte.. onzekerheid.. ok.. hebben veel mensen.. ( ja ik ook)
Verder ik lees ene beetje dubbel gedoe.. wel ok, aardig, gaat wel etc..
maar eigenlijk wilde je gewoon keihard seks.
Bedoel onder de dekens liggen en verhalen vertellen.. kan wel natuurlijk maar meen je dit nou echt>
En anders.. gewoon doenijs gebroken toch ?
Ik had die jurk nog een beetje in m'n hoofd en dacht meteen aan zilveren schoentjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:47 schreef octopussy het volgende:
Morningik ga zo even op overhemdenjacht voor lief. Ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt met de kleuren van mijn trouwjurk
Kan ook al geen schoenen vinden
Ik denk dat dat een bijzonder toffe combinatie zou zijn PF!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had die jurk nog een beetje in m'n hoofd en dacht meteen aan zilveren schoentjes.
Dus dat zou ik doen
Maar ik was net mijn keuken aan het opruimen!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Of totdat ze uit elkaar knallen, Liejannuh
totdat het zoete melk isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een bijzonder toffe combinatie zou zijn PF!
Hoe lang moeten mn blikjes gecondenseerde melk koken voordat het dulce de leche is? Uurtje of 2?
Het blikje staat nu in een pan kokend water. En dat moet dan een paar uur zo blijven staan. Maar ik weet dus niet hoe lang precies.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
totdat het zoete melk issuiker er bij en klaar
?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga een stukje rennen op het strand en een man oppikken.
Twintig uur!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Oei, daar gaan wij ook heen
Ik heb ooit die film gezien over dat oude voorval, brrrrrrr.
* Bluezz ook de zon ingaat
Ging je tentamen afgelopen week goed?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:09 schreef borisz het volgende:
MIddag
lekker in de tuin studeren. Laatste tentamens dit jaar.
Bloes en Golfer
Het zal zo wel druk worden in Bloemendaal vanmiddag/vanavond/vannacht
Mwah ik denk dat ik Macro volgend jaar weer mag doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging je tentamen afgelopen week goed?
Ja, wij merken daar niet zoveel van, we fietsen meestal en blijven weg van het strand
Is er iets te doen?
Dat wordt dus weer zuipen en brallen in café Het Hemeltje hier in het dorp door de balletjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:22 schreef borisz het volgende:
Bloemendaal is net landskampioen Hockey geworden. Ik weet niet of je er nog wat van merkt vandaag
Macro? Gewoon je bril opzetten?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:22 schreef borisz het volgende:
Mwah ik denk dat ik Macro volgend jaar weer mag doen.
Bloemendaal is net landskampioen Hockey geworden. Ik weet niet of je er nog wat van merkt vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |