Dat is nou precies wat ik ook wilde typenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef golfer het volgende:
Ze zag er niet uit, maar wat een strot had ze.
Nie meer thankgod! was rond 22.45 thuis (woon er 5 min. vandaan) maar zit nu heerlijk te relaxen op de bank enzo.. lekker met laptopje en tv aanquote:
Ja wel doorscheuren met de auto he.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:55 schreef Liejannuh het volgende:
5 minuten reistijd naar je werk?Wat weinig zeg!
Ik van 15 naar die ong. 5 minutenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ging van 2 uur naar een half uurtje van deur tot deur, dat vond ik al zoooo lekker
Ik denk dat ik er ook zo'n uur over zal doen, moet dan ook wel met pontje over.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb slechts 1 uur fietstijd naar mn werk.
Precies goed.
Liejquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:31 schreef Liejannuh het volgende:
Fietsen moet je ook buiten doen.Met de wind door je haren en een muziekje op je hoofd.
Op een ouwe fiets...quote:
Bijles nodig?quote:
Geen zijwieltjes nodig om te leren fietsen?quote:
Zijwieltjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen zijwieltjes nodig om te leren fietsen?
U kent alle standjes al?
Ohnoes!! jij ook alquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh. ik ben ongesteld en heb voor het eerst van m'n leven van die neigingen. ik denk dat dat het is. case closed
Mogen is alles weer zonnig
Nopequote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef remlof het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NXrgjTED5bE&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NXrgjTED5bE&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Hij vroeg of ik wat te doen had vanavond - dat had ik niet..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohnoes!! jij ook al!
Hey maar ff serieus.. best balen enzo..maar waarom spreek je dan zo snel af?
Was ie toch leuk zou je denken?
Lastig gedoe ook allemaal.
Ik ben geloof ik net klaarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:02 schreef golfer het volgende:
Collectief gezamenlijk ongesteld zijn/worden is in de mode?
Als jullie als vrouwen maar genoeg lopen te kleppen in een SC-topic besluiten jullie ook allemaal min-of-meer gelijktijdig ongesteld te worden?
Rare wezens, die vrouwen.
Die komt denk ik nog wel. Er zijn vier opties.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, beter dan: "Ik geloof dat ik je op een andere manier zie dan dat jij mij ziet"
We zijn govvadomme 3x uitgeweest in 3 weken tijd, muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |