quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent er weer?.
Ben wel benieuwd wanneer het moment komt dat je eindelijk een keer zegt hoe oud je bent, en wanneer je een foto in je fotoboek plaatst.
Ik aarzelde tussen de W910 en de K850i. Maar ja. Ik heb nu een W810i en gebruik 'm eigenlijk nooit als mp3-speler.quote:
Hotlink.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, je ziet er psies zo uit als ik gedacht..
Walkman v2 is ook bagger.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik aarzelde tussen de W910 en de K850i. Maar ja. Ik heb nu een W810i en gebruik 'm eigenlijk nooit als mp3-speler..
Oh, ik wel... als ik treinreis en te weinig binnenzak heb om m'n 'echte' mp3speler mee te nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik aarzelde tussen de W910 en de K850i. Maar ja. Ik heb nu een W810i en gebruik 'm eigenlijk nooit als mp3-speler..
En toch. Een smartphone die heel goed is als PDA, fotocamera, mp3-speler, telefoon, portable videospeler, navigatiedinges en game-handheld... die is er nog niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik wel... als ik treinreis en te weinig binnenzak heb om m'n 'echte' mp3speler mee te nemen.
Is best okay als mp3speler, geheugenkaartje erin etc. De Sony-dopjes vind ik ook wel okay.
[ afbeelding ]
Wel geinig, maar toch weer lastig, zo'n extra apparaatje.
Nokia komt er aardig in de buurt hoor met de N95.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En toch. Een smartphone die heel goed is als PDA, fotocamera, mp3-speler, telefoon, portable videospeler, navigatiedinges en game-handheld... die is er nog niet..
Probleem is dat betere hardware vaak ook meer energie verbruikt. Reken voorlopig maar niet op een langere accuduur (bij de highend modellen dan he).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
En voeg daar vooral een acceptabele accutijd aan toe.
Ik reken jou even niet tot de deskundigen als je 't goed vindtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:46 schreef Cahir het volgende:
Probleem is dat betere hardware vaak ook meer energie verbruikt. Reken voorlopig maar niet op een langere accuduur (bij de highend modellen dan he).
Nokia valt per definitie al af.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nokia komt er aardig in de buurt hoor met de N95.
Goed punt. Ik ben blij met mijn PDA (een Loox N560), hij is lekker snel, ingebouwde GPS en heeft een mooi VGA-scherm, maar na een uurtje video kijken is de batterij leeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
En voeg daar vooral een acceptabele accutijd aan toe.
Goed argumentquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nokia valt per definitie al af..
Hmmz... Jammer dat het gaat over het schrijven van kinderverhalen, als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:49 schreef wonderer het volgende:
Voor de Eindhovenaren met schrijfaspiraties:
http://www.cke.nl/schrijven.asp?pg=cursus&id=20750&kjv=v&rbr=&schl=Schrijven
Gemiddelde laptop kan ook maar 2 á 3 uur films kijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ben blij met mijn PDA (een Loox N560), hij is lekker snel, ingebouwde GPS en heeft een mooi VGA-scherm, maar na een uurtje video kijken is de batterij leeg..
Mijn mobiel van m'n werk is een Nokia, en dat is Grote Ellende. Bluetooth hapert of stopt er opeens mee, hele rare onlogische interface, synchroniseren met laptop is Zwaar Kut. En het is nog een lelijk onhandig ding ook.quote:
Ja die ene gele lelijke Nokia die half dood is betekend meteen dat alle modellen lelijk en slecht zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn mobiel van m'n werk is een Nokia, en dat is Grote Ellende. Bluetooth hapert of stopt er opeens mee, hele rare onlogische interface, synchroniseren met laptop is Zwaar Kut. En het is nog een lelijk onhandig ding ook.
Dildofoon?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Homo's & gadgets hè..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja die ene gele lelijke Nokia die half dood is betekend meteen dat alle modellen lelijk en slecht zijn.
alsof er bij jullie in de raad al niet genoeg schade is aangericht via / dankzij internetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
TRIEST
Big Brother is watching was de titel van een mailtje wat vandaag ANONIEM naar de wethouder, de burgemeester, mijn fractievoorzitter en de griffier is gestuurd.
Een mailtje, of laat ik duidelijker zijn, een VAL.
Want:
in dit mailtje waren teksten geplakt die ik in de afgelopen 2 jaar hier heb geplaatst over raadszaken, dat ik een aantal mederaadsleden terminaaltjes heb genoemd (jawel ik hehaal het nogmaals), over mijn cariereplannen en mijn SPvisie.
Dit berichtje is dan ook gericht aan diegene die mij dus kennelijk schaduwt.
JE VAL HEEFT DUS NIET GEWERKT.
Ik vind het alleen jammer dat men mij er op moet wijzen dat ik in een glazen huis woon.
Ik weet dat je op persgebied mij aan de schandpaal kunt nagelen, maar weet, this gun could backfire
dan is het toch wel handig als ze de spitzen (of hoe die schoenen ook heten) erbij leveren, want dan wordt op je tenen lopen toch iets eenvoudigerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik moet kennelijk op mijn tenen lopen hier
Beter op je eigen dan op iemand anders' tenen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou... dat is ook op tijd zegquote:
Heb hem zelf ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:28 schreef Wexy het volgende:
Heb samsung U600.
Maar ben geen homo dus hoef niet te showen
Ik wil ook gewoon met m'n gsm kunnen doen wat ik wil, alleen bel en sms ik nauwelijks.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:17 schreef DR34M3R het volgende:
Ben ik hier nou de enige die gewoon wil dat ik met de telefoon kan doen wat ik wil? Bellen en sms-en... En dat doet ie. Dus ik ben gelukkig met mijn dingetje:
[ afbeelding ]
Al zien die van jullie er ontzettend leuk uit hoor!
Aww, sexy hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was niet ècht pijnlijk. Meer een beetje irritant en stiekem wel lekker
Nou ja. Als je op jouw naam zoekt met Google, dan is je Fok! fotoboek de eerste hit. Het is dan ook een beetje dom om hier onder je eigen naam dingen te posten, als je die liever geheim houdt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
TRIEST
Big Brother is watching was de titel van een mailtje wat vandaag ANONIEM naar de wethouder, de burgemeester, mijn fractievoorzitter en de griffier is gestuurd.
Van 22:30 tot 4:30 en dan hadden we niet eens het langste spel gekozen! Nou ging 't in 't begin wel trager omdat ik nog moest wennen en Rik al helemaal, maar toch... het verveelde geen minuut van de 6 uur! ( 6u !!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:47 schreef Cairon het volgende:
Vampire: Prince of the City
Het was HEERLIJK! Ik heb me kostelijk vermaakt.
Lange tijd geleden dat ik zo lang een spel gespeeld heb, en het vanaf het begin geweldig vond.
Ja de opmerkingen en blikken vlogen héérlijk over de tafell hene en weerquote:De achterbaksheid, het gekonkel, het geneuzel en geplan, magnifiek. Er is niets zo zoet als het gezicht van je tegenstander te kunnen lezen tijdens een magnifieke actie die zijn kansen royaal verneuken.
Zo vals, zo veraderlijk, zo onheroepelijk brilliant.
En er viel zoveel van mijn tegenstander's gezicht af te lezen. De walging, de pijn, de vernedering, de valsheid, het zinnen op wraak... en de arrogantie en het venijn in de kleine liefelijke opmerkingen die over en weer over het bord vliegen.
quote:Vampire: Prince of the City, there isn't a better game on the market... it's delicious!
Next time, we'll simply have to play it with four or five
Tja, publiek figuur hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ThnQquote:
Leuk! Ik heb het niet zo met tattoo's, maar deze is wel subtielquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was niet ècht pijnlijk. Meer een beetje irritant en stiekem wel lekker
Ben nu afl 1 van SYTYCD season 4 aan 't kijken.quote:
Ik ook. op m'n HDTVquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Ben nu afl 1 van SYTYCD season 4 aan 't kijken.
Ja, ik was niet van plan om Madonna hangend aan het kruis op m'n rug te laten zetten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
Leuk! Ik heb het niet zo met tattoo's, maar deze is wel subtiel
Die verspreking van Mia bij die gladde italiaanquote:
Is nou eenmaal niet verstandig te diep over je werk perikkelen in te gaan op welk forum dan ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
TRIEST
Een mailtje, of laat ik duidelijker zijn, een VAL.
Want:
in dit mailtje waren teksten geplakt die ik in de afgelopen 2 jaar hier heb geplaatst over raadszaken, dat ik een aantal mederaadsleden terminaaltjes heb genoemd (jawel ik hehaal het nogmaals), over mijn cariereplannen en mijn SPvisie.
Dit berichtje is dan ook gericht aan diegene die mij dus kennelijk schaduwt.
JE VAL HEEFT DUS NIET GEWERKT.
Ik vind het alleen jammer dat men mij er op moet wijzen dat ik in een glazen huis woon.
Ik weet dat je op persgebied mij aan de schandpaal kunt nagelen, maar weet, this gun could backfire
Wat voor HDTV, ik zou ook wel een willen hebben maar ja die krengen zijn nog veels te duur naar mijn mening.quote:
Hebben we 6 uur gespeeld! Sweet mother of Jebus!quote:Van 22:30 tot 4:30 en dan hadden we niet eens het langste spel gekozen! Nou ging 't in 't begin wel trager omdat ik nog moest wennen en Rik al helemaal, maar toch... het verveelde geen minuut van de 6 uur! ( 6u !! )
Ik heb echt goed hard moeten lachen! Mijn god hoe denigrerend en vals en onhebbelijk jij je toon wel niet kan inzetten. En Rik die het negen van de tien keer niet eens doorhad, of niet eens zag dat je hem aankeek alsof hij een zwerever onder een brug was. Brilliantquote:Ja de opmerkingen en blikken vlogen héérlijk over de tafell hene en weer Ik geniet er van! Dat gemanipuleer. "Maar schatje, dàt ga je toch niet pikken he?" en gekonkel "Als je mij kriebelt, kriebel ik jou..... tenminste, dat mag je hopen".
As long as I'm not one of them, heavens no, I'm too good to be a gangrel, to pretty to be a Nosferatu, I'm a born and bred Ventrue... with some Mekhet thrown in for good measure!quote:Bring in the Gangrel en Nosferatu!
Goed he?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Die verspreking van Mia bij die gladde italiaan
42" Panasonic.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:45 schreef samjustme het volgende:
Wat voor HDTV, ik zou ook wel een willen hebben maar ja die krengen zijn nog veels te duur naar mijn mening.
Ja precis. Het hangt niet alleen van de spelers af wat voor soort spel het gaat worden, maar ook van de zetten en kaarten geheel in 't begin. Dit was echt meer Risk-achtig, terwijl het af en toe ook gewoon bash & slash is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
Hebben we 6 uur gespeeld! Sweet mother of Jebus!
Ik vond eigenlijk dat het begin wel vlot ging, Rik pikte de zaken snel op, en het wennen voor jou duurde ook nog geen hele beurt.
Ik blijf het geweldig vinden dat Vampire Prince of the City telkens weer een heel ander spel is als je het speelt. We hebben elkaar een aantal keren goed zitten stangen, en wat landje-pik gespeeld, maar ik heb ook spelletjes gehad waar het meer stangen en zeiken is dan landje-pik.
We hebben elkaar dit keer geholpen, maar we hebben eigenlijk nooit echt direct geassisteerd in een player challenge, en er is nooit een influence contest geweest waarbij we alledrie aan het vechten waren om 1 stukje stad, terwijl dat meer dan mogelijk is, en je elkaar ook kunt assisteren tijdens dat soort contests.
But I was as pretty and social as hell! Without me the Danse Macabre would NEVER have ended!!!!quote:Geen kaartjes geruild of viteae, influence tokens alleen gejat, en dan voornamelijk van jou omdat je een retard was
quote:Nu zit ik dus weer te wachten op de volgende sessie, puur en alleen omdat het dan er weer radicaal anders aan toe kan gaan, weer een heel andere spel-dynamiek.![]()
![]()
Bring it on!
Moet ik al op zoek gaan naar wat extra spelers en een datum prikken?
Ik kan inderdaad echt heel fanatiek in m'n rol kruipen, zeker als ik een Daeva speelquote:[..]
Ik heb echt goed hard moeten lachen! Mijn god hoe denigrerend en vals en onhebbelijk jij je toon wel niet kan inzetten. En Rik die het negen van de tien keer niet eens doorhad, of niet eens zag dat je hem aankeek alsof hij een zwerver onder een brug was. Brilliant![]()
![]()
![]()
![]()
But it ain't nothin' compared to a Southern Belle Daeva honey! Sugar! Sweety-pie!quote:[..]
As long as I'm not one of them, heavens no, I'm too good to be a gangrel, to pretty to be a Nosferatu, I'm a born and bred Ventrue... with some Mekhet thrown in for good measure!
Wat een vieze gladde (maar strakke) stripper zegquote:
HUGEquote:
Zo duur zijn ze toch niet meer? De 22 inch versies kosten nog maar ong. 400 euro ofzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
HUGE
wil zelf een van Samsung hebben
[ afbeelding ]
26 inch
Ik wil eentje voor 300quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze toch niet meer? De 22 inch versies kosten nog maar ong. 400 euro ofzo.
de Makro bijv heeft wel goeie deals op plasmas.. 42" voor 700 euro ofzo.. samsungquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat voor HDTV, ik zou ook wel een willen hebben maar ja die krengen zijn nog veels te duur naar mijn mening.
EN je krijgt nog voor betaaldquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
AHHH!! Ik heb zadelpijn! Maar wel heerlijk werk. Net rond Terschelling gefietst, lekker gelunched in West-Terschelling. En natuurlijk heerlijk zonnig(maar ook zeer winderig) weer. Morgen naar het wrakken museum en een beetje verder rond kijken, er is regen voorspeld dus we gaan niet fietsen, maar dat zullen we van de week zeker weer oppakken!
Heerlijk!
net als bij Sligro kan je er ook alleen maar kopen met behulp van een klantenkaartquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
EN je krijgt nog voor betaald.
pff makro folder kan je alleen online bekijken als je klantenkaart hebt grr.
Woon je eindelijk ook in Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wil eentje voor 300.
Heb een ideeal huisje gevonden met wat extra hypotheek erbij en mooie 3 kamer woning van maken of zelfs 2 kamer woning.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=5dbc3375-f7de-4e70-afad-3bbbe6f84e17&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Beide dingen vielen mij ook opquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Woon je eindelijk ook in Eindhoven..
Maar daar moet aardig wat aan gebeuren zeg..
Ik dacht ook nog "wat goedkoop".quote:
Lekker, vlak bij de snelweg. En vlak bij Bassiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik wil eentje voor 300.
Heb een ideeal huisje gevonden met wat extra hypotheek erbij en mooie 3 kamer woning van maken of zelfs 2 kamer woning.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=5dbc3375-f7de-4e70-afad-3bbbe6f84e17&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Het valt op zich wel mee, ik heb bijna mijn hele leven in Vlaardingen gewoond en zo ver is het niet eens. Appartementencomplex is vlakbij strand in Vlaardingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog "wat goedkoop"..
En "Ik woon toch liever in het centrum van E., dan nabij recreatiegebied Midden Delfland.".
Ik krijg er voor betaald en alles word voor mij betaald(uitstapjes eten ed)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
EN je krijgt nog voor betaald.
pff makro folder kan je alleen online bekijken als je klantenkaart hebt grr.
Dacht dat je niet uit Rotterdam weg wou ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het valt op zich wel mee, ik heb bijna mijn hele leven in Vlaardingen gewoond en zo ver is het niet eens. Appartementencomplex is vlakbij strand in Vlaardingen.
En mwa er moet daar idd aardig wat gebeuren maar ja dan kan je keuken en badkamer helemaal naar je eigen wensen aanpassen. En appartementen die ik in Rotterdam leuk vind, kosten allemaal rond de 2 ton en zoveel geld heb ik niet voor over voor een huis.
Liever niet maar er zijn nauwelijks goeie betaalbare woningen in Rotterdam en wanneer ik mijn rijbewijs heb, heb toch een auto van de zak maakt dan niet zoveel uit waar ik woon.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht dat je niet uit Rotterdam weg wou ?
mag ik me de volgende keer ook aansluiten?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van 22:30 tot 4:30 en dan hadden we niet eens het langste spel gekozen! Nou ging 't in 't begin wel trager omdat ik nog moest wennen en Rik al helemaal, maar toch... het verveelde geen minuut van de 6 uur! ( 6u !!)
[..]
Ja de opmerkingen en blikken vlogen héérlijk over de tafell hene en weerIk geniet er van! Dat gemanipuleer. "Maar schatje, dàt ga je toch niet pikken he?" en gekonkel "Als je mij kriebelt, kriebel ik jou..... tenminste, dat mag je hopen".
[..]Bring in the Gangrel en Nosferatu!
NEEquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mag ik me de volgende keer ook aansluiten?
Auto van de zak ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Liever niet maar er zijn nauwelijks goeie betaalbare woningen in Rotterdam en wanneer ik mijn rijbewijs heb, heb toch een auto van de zak maakt dan niet zoveel uit waar ik woon.
het wordt dan trouwens een mini
[ afbeelding ]
Sinds feb geen dates meer en geen zin ook in. En al een maandje of 2 niet meer gay uitgeweest en vind het eigenlijk ook wel oke en heb op dit moment ook niet zo behoefte aan gay stuffquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Auto van de zak ?Hoe is het met de liefde trouwens, nog dates
Welkom in de wondere wereld van 2008quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:49 schreef Weemz het volgende:
Zeg CDP en Ang3l? Hoe kunnen jullie nu al SYTYCD seizoen 4 hier zien? Via internet ofzo?
Geen behoefte meer aan sex met mannen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sinds feb geen dates meer en geen zin ook in. En al een maandje of 2 niet meer gay uitgeweest en vind het eigenlijk ook wel oke en heb op dit moment ook niet zo behoefte aan gay stuff.
Ja Dûh... maar ik vroeg indirect natuurlijk om een precieze link...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Welkom in de wondere wereld van 2008
Nou helemaal geen behoefte nou ook weer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Geen behoefte meer aan sex met mannen?.
En waarom zou je dat dan wel willen gaan doen misschien? Waarom trek je jezelf zoveel aan wat de buitenwereld van je zou kunnen denken? Zorg dat je gelukkig bent ipv straks 'gedwongen' een leven te leiden dat niet bij je past..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou helemaal geen behoefte nou ook weer nietmaar ja voorlopig idd zonder
. Misschien ooit wel eens met dames hoewel ik zie tegenop
.
Schat voor de buitenwereld ben ik best wel homo/biquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom zou je dat dan wel willen gaan doen misschien? Waarom trek je jezelf zoveel aan wat de buitenwereld van je zou kunnen denken? Zorg dat je gelukkig bent ipv straks 'gedwongen' een leven te leiden dat niet bij je past..
Och jawel. Het homoleven is Tha Bom!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Schat voor de buitenwereld ben ik best wel homo/bi, ik ben uit de kast dus ik word nergens toe gedwongen, op dit moment heb ik zef niet het idee dat gay leven iets voor mij is op langer termijn.
Dit rijmt niet met wat je hierboven zei.. Je zegt dat je er tegenop ziet om het met dames te doen in de toekomst... waarom zou je ign? Homo zijn is geen keuze lijkt me...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Schat voor de buitenwereld ben ik best wel homo/bi, ik ben uit de kast dus ik word nergens toe gedwongen, op dit moment heb ik zef niet het idee dat gay leven iets voor mij is op langer termijn.
LOLquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och jawel. Het homoleven is Tha Bom!
Op dit moment is hier een conflict gaande tussen 2 gebakjes, de ene wil het euro visie zien de ander wil zappen... Heerlijk stel. (een eentje heeft net in d'r broek gepiest van het lachen...)
Je hebt nog bi´squote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit rijmt niet met wat je hierboven zei.. Je zegt dat je er tegenop ziet om het met dames te doen in de toekomst... waarom zou je ign? Homo zijn is geen keuze lijkt me...
Dit klinkt me niet bi in de oren schat:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL
ik kan wel als een gek weer gaan daten maar heeft niet zoveel zin 9 van de 10 keer zijn gays inhoudsloos, in ieder geval met wie ik heb gedate. Als ik nauwelijks klik voel met iemand van hetzelfde geslacht dan is the opposite sexe misschien niet eens een bad idea. Een vriendin noemt me gewoon een luie bi![]()
Niet dat ik actief ben op hetero gebief ofzo.
[..]
Je hebt nog bi´s. Vrouwen/meiden vind ik leuk als gezelschap en ach ik zoen weleens mee, ze zijn niet eens zo bad. Jongens zijn meestal qua inhoud veel minder dan meiden maar daarentegen winnne ze wel qua aantrekkingskracht
.
quote:Misschien ooit wel eens met dames hoewel ik zie tegenop.
Je zoekt je vriendjes ook in het verkeerde circuit, knul. Als je meisjes in de disco zoekt, kom je ook alleen maar breezersletten tegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL
ik kan wel als een gek weer gaan daten maar heeft niet zoveel zin 9 van de 10 keer zijn gays inhoudsloos, in ieder geval met wie ik heb gedate. Als ik nauwelijks klik voel met iemand van hetzelfde geslacht dan is the opposite sexe misschien niet eens een bad idea. Een vriendin noemt me gewoon een luie bi![]()
Niet dat ik actief ben op hetero gebief ofzo.
[..]
Je hebt nog bi´s. Vrouwen/meiden vind ik leuk als gezelschap en ach ik zoen weleens mee, ze zijn niet eens zo bad. Jongens zijn meestal qua inhoud veel minder dan meiden maar daarentegen winnne ze wel qua aantrekkingskracht
.
Ik heb ook met in de kast zittende bi´s gedate. Maar ja als ik weer ga daten in ieder geval bi´s en Nederlanders afgezworenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zoekt je vriendjes ook in het verkeerde circuit, knul. Als je meisjes in de disco zoekt, kom je ook alleen maar breezersletten tegen.
Maar goed. Niet mijn probleem verder.
Je verwart homoseksualiteit met de gay-scene. Omdat je nou een paar scenenichten hebt gedate, denk je dat alle homo's zo zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:30 schreef samjustme het volgende:
op dit moment heb ik zef niet het idee dat gay leven iets voor mij is op langer termijn.
En bedankt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb ook met in de kast zittende bi´s gedate. Maar ja als ik weer ga daten in ieder geval bi´s en Nederlanders afgezworen. Nederlanders die voornamelijk op allochtonen vallen zijn meestal hoeren
.
massagesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En bedankt..
Nah ja. Ik ga m'n allochtoon met spierpijn een massaga geven, zoals een hoer betaamt..
Ik vind hem echt niks hij zingt verschrikkelijk in het Russisch en Engels en nummer was om te kotsenquote:Op zondag 25 mei 2008 01:05 schreef MisterO het volgende:
Gatverdamme wat een kutwinaar zeg![]()
![]()
![]()
mooi Sam dat je het er mee eens bent!
bah.
hallo zeg verwar jij niet sommige dingen.. Ik ben geen nederlander en geen hoer... Ik vind allochtonen cute misschien omdat ik eruit zie als een van henquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb ook met in de kast zittende bi´s gedate. Maar ja als ik weer ga daten in ieder geval bi´s en Nederlanders afgezworen. Nederlanders die voornamelijk op allochtonen vallen zijn meestal hoeren
.
Pardon? Ik moet nog naar bed!quote:Op zondag 25 mei 2008 03:32 schreef Cazman het volgende:
ook goeiemorgen
Uhu en de neppe Russin wat een mooie vertolking en ze praat nog eens goed Russisch meestal in de films hoor je wat onverstanbaar nep Russisch.quote:
sjees jij wordt steeds erger >< ene vooroordeel na de anderequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
.
thanxquote:Op zondag 25 mei 2008 11:36 schreef Manias het volgende:
[..]
sjees jij wordt steeds erger >< ene vooroordeel na de andere
Maar inderdaad zoals de rest al zei niet mijn probleem veel plezier ermee ;p
Ik ken haar. Zij mij niet waarschijnlijkquote:Op zondag 25 mei 2008 11:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
Sophie Gordeijns
Dit vind ik een hele enge uitspraak. Wil je zeggen dat Hitler gelijk had? En dat de hele opkomst van rechts terecht is? Dwaas....quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
thanxen vergeet niet dat vooroordelen meestal kloppen
. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Wie had het over Hitlerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele enge uitspraak. Wil je zeggen dat Hitler gelijk had? En dat de hele opkomst van rechts terecht is? Dwaas....
edit: het heten niet voor niets vooroordelen. Anders heetten ze wel feiten.
Volgens mij zijn het juist die uitzonderingen die aan die vooroordelen voldoen. Maar goed, ik ben het gewoon ook niet eens met jouw uitspraken dat "gays" weinig inhoud hebben enzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik word net als jijquote:Op zondag 25 mei 2008 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het juist die uitzonderingen die aan die vooroordelen voldoen. Maar goed, ik ben het gewoon ook niet eens met jouw uitspraken dat "gays" weinig inhoud hebben enzo.
En als jij je lekker voelt bij vrouwen moet je daar vooral lekker mee gaan foezelen. Oh, wacht... je had helemaal geen zin om te foezelen met vrouwen.
Pardonquote:
Nou, je hebt expliciet gezegd dat gays 9 van de 10 keer inhoudsloos zijn, en dat je er tegenop ziet om iets met vrouwen te doen. Ik herhaalde alleen wat je zelf gezegd hadquote:Ik heb alleen gezegd dat ik niks doe aan gay stuff any more en en vrouwen ach wie weet ooit, zeer waarschijnlijk nooit.
Ik haal hem aan omdat er nogal wat ellende voortgevloeid is uit zijn vooroordelen. Om het even in het extreme te trekken wat je daarboven zei.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie had het over Hitleren trouwens ergens hebben de mensen deels aan zichzelf te danken aan opkomend rechts. En Nederlanders zijn niet zo loving en vredelievend als men zich voordoet in anderen landen is men rechts en proud of it dus schei uit.
Dan is er nog maar 1 optie: sex met dieren. Veel succes!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, je hebt expliciet gezegd dat gays 9 van de 10 keer inhoudsloos zijn, en dat je er tegenop ziet om iets met vrouwen te doen. Ik herhaalde alleen wat je zelf gezegd had.
Of het klooster in...quote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan is er nog maar 1 optie: sex met dieren. Veel succes!
Laat ik aan jou overquote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan is er nog maar 1 optie: sex met dieren. Veel succes!
Sorry maar ik heb wel sex met jongens. Ik denk wat verder dan:"Alle homo's hebben geen inhoud." Mensen die zo kleindenkend zijn hebben eerder zelf geen inhoud.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Laat ik aan jou overhoewel sex met jou zal zeer waarschijnlijk net zo erg zijn.
Daar hebben we onze strippenboek nerd weerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb wel sex met jongens. Ik denk wat verder dan:"Alle homo's hebben geen inhoud." Mensen die zo kleindenkend zijn hebben eerder zelf geen inhoud.
En seks met mij is zeer erg. Ik stamp me vuist zo hard in je aars dat poepen daarna nooit meer een probleem is. Ik houd nu eenmaal van kinky!!
quote:Tegenvallende kijkcijfers voor songfestival
quote:Er zijn dus minder homo's in Nederland dan in de jaren ervoor
Ik moest lachenquote:Uitgeroeid door de moslims
Dat vraag ik me bij jou ook geregeld af.quote:
daar hebben we ons kutkindje weerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Daar hebben we onze strippenboek nerd weer![]()
![]()
.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou ook geregeld af.
Door op dit topic te klikken in ONZ.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou ook geregeld af.
De eenvoud! En weer een mysterie minderquote:
Ja hallo, Cate Blanchett is ook niet zómaar een actrice hequote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhu en de neppe Russin wat een mooie vertolking en ze praat nog eens goed Russisch meestal in de films hoor je wat onverstanbaar nep Russisch.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb wel sex met jongens. Ik denk wat verder dan:"Alle homo's hebben geen inhoud." Mensen die zo kleindenkend zijn hebben eerder zelf geen inhoud.
En seks met mij is zeer erg. Ik stamp me vuist zo hard in je aars dat poepen daarna nooit meer een probleem is. Ik houd nu eenmaal van kinky!!
Cate is mijn favoriete actrice. Zij, en Julianne Moore.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cate is mijn favoriete actrice. Zij, en Julianne Moore.
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
IEKS!
Cate moet wel een beetje op d'r gewicht letten! Zo is't net Zakje!
[ afbeelding ]
Ik schrok van de foto!
Wie is TheRockStar?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:52 schreef Cairon het volgende:
Cahir, het zielige puber gezwel dat denkt dat hij net zo irritant kan zijn als TheRockStar, maar waar niemand zich iets van aantrekt. Ik zou je nog geen vijf dingen over Cahir kunnen vertellen, omdat er niets te vertellen valt, en omdat zijn posts niet eens registreren op mijn scherm.
SamJustMe is gewoon zichzelf... vandaag roept hij van de daken dat hij hetero word, en drie uur later roept hij dat hij gewoon gay is en dat iedereen hem maar moet accepteren. Als er iemand is die geen eigen mening heeft of als een blad omslaat elke keer als de wind keert, dan is SamJustMe het wel. Die gozer komt zo vaak op zijn eigen woord terug dat het bijna eng is. "Hij is de man van m'n dromen!" roept Sam bij het plaatsen van een foto. De dag erop "Hij belt me nooit! Het is uit, over, gedaan met de zaak, die sloeber is nooit goed genoeg geweest voor mij!" een uur daarna "Ik word gewoon hetero!" een half uur daarna "Ik ben gay en trots!" om binnen het kwartier weer een nieuw plaatje te plaatsen en te roepen "Hij is de man van mijn dromen!".
ja! maar wel een onbekende.. bijrol had ie en was nog niet in eerdere films geweestquote:Op zondag 25 mei 2008 14:30 schreef Cairon het volgende:
Een van de Harry Potter kids is doodgestoken!
jij leeft in een duistere wereld blij dat ik dat niet heb :pquote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:17 schreef Manias het volgende:
[..]
ja! maar wel een onbekende.. bijrol had ie en was nog niet in eerdere films geweest
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:55 schreef DennisMoore het volgende:
Och gut, "grappige plaatjes".
Komt-ie dan he?
[ afbeelding ]
Wannabe-pubertjes.
.
van deze 5 zitten er 4 op het eckart, de linkse Ken is bi, de middelste Koen is homo en de twee voorsten, Sophie en Alexanderquote:Op zondag 25 mei 2008 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken haar. Zij mij niet waarschijnlijk.
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGRRRRRRRLLLLLLLLMMMMMMMMKKKKKquote:Op zondag 25 mei 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:
Zeg TMM.... weet je wie er gisteren in de Pallaz was?
De ober van de Cooks
Donker blond danquote:Op zondag 25 mei 2008 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Koen ken ik trouwens wel ja. Blond ventje toch?
En irritant?
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGRRRRRRRLLLLLLLLMMMMMMMMKKKKK![]()
DAT MEEEEEEEEEN JE NIET!!!![]()
dat meen je niet![]()
Zeg, dat je dat niet meent.![]()
Dat meen je niet he...![]()
Had ie een vriendje?![]()
Heb je hem aangesproken?![]()
Was hij gay?
Been there done that????!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer hadden wij nou ook alweer een date?
Vergeet niet dat een Daeva een meester is in 't manipulerenquote:
Als je maar zorgt dat de grammatica goed is danquote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg.
The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy,
it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are,
the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae.
The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm.
Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef,
but the wrod as a wlohe.
Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt!
Die is goedquote:Op zondag 25 mei 2008 17:30 schreef DR34M3R het volgende:![]()
[..]
Als je maar zorgt dat de grammatica goed is dan
En een Ventrue is geboren om te domineren.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een Daeva een meester is in 't manipuleren
ik weet wel waarom jullie niet willen dat ik mee doe, jullie zijn bang in het stof te moeten buitenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
En een Ventrue is geboren om te domineren.
Haal hem eens over, Cazman is een typisch gevalletje Gangrel
oh je bent vergeten dat IK toen gewonnen hebquote:
OMG what happened pff.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:33 schreef Ang3l het volgende:
IEKS!
Cate moet wel een beetje op d'r gewicht letten! Zo is't net Zakje!
[ afbeelding ]
Ik schrok van de foto!
Van mij mag 't komen .........quote:Op zondag 25 mei 2008 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is echt een broeierige avond zeg. Zou me niks verbazen als er onweer komt (sorry Ang3l).
Oh wat klinkt dat allemaal goed zeg, mag ik meedoen?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Redelijk warme avond
Olielamp
Boek
Baileys
Balkon
Sarah Mclachlan
*zucht*
Lijkt zo net tarkan en carmen elektra :pquote:Op zondag 25 mei 2008 19:40 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
Ani Lorak en haar Turske verloofde Murat, wat een leuk stel.
Beter dan Jan Smit gevalquote:Op zondag 25 mei 2008 23:14 schreef Manias het volgende:
[..]
Lijkt zo net tarkan en carmen elektra :p
en heb je weerstand kunnen bieden ? zodat je zaterdag onbevoordeelt kan gaan kijken ?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag naar de voorstelling in de schouwburg, 5u lang.
Heb hem nu in de DVD speler zitten maar twijfel of ik hem nu vooraf juist WEL of NIET zou moeten kijken.
(Heb hem al ooit wel eens gezien, paar jaar terug)
Ooit gehoord van downloadenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:51 schreef Weemz het volgende:
Wow, ang3l, ik schrok even van de foto...
En kijk je SYTYCD nou gewoon via de fox site of ergens anders?
Cornald was gisteren ook al zo "complimenteus" over hemquote:Op maandag 26 mei 2008 00:05 schreef MisterO het volgende:
Dima Bilan, de winnaar van het Songfestival![]()
[ afbeelding ]
Zou hij homo zijn, of toch fout Russisch? Ik ga voor de tweede.
Misschien vinden Oost Europeanen dat sexyquote:Op maandag 26 mei 2008 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Die balzak doet 't 'm toch echt ook niet..
weer een punt waarop ik verschil met oost europaquote:Op maandag 26 mei 2008 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien vinden Oost Europeanen dat sexy
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien vinden Oost Europeanen dat sexy
Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik niet alle zwembaden van Eindhoven uit mijn hoofd kenquote:Op maandag 26 mei 2008 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, niet in de Tongelreep. Dan moet ik eerst een half uur fietsen ofzo. Er is een zwembad veel dichterbij.
Dat valt me van jou eigenlijk wel tegen jaquote:Op maandag 26 mei 2008 09:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik niet alle zwembaden van Eindhoven uit mijn hoofd ken
ja maar wij hebben al ons eigen gemeentelijke golfslagbadquote:Op maandag 26 mei 2008 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat valt me van jou eigenlijk wel tegen ja
Leeft ze nu nog of is ze doodgevingerd?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:58 schreef Cybart het volgende:
mijn zus is Joran vd Sloot tegengekomen tijdens haar vakantie deze week
Daar zal de Thaise toeristenindustrie vast erg blij mee zijn,quote:Op maandag 26 mei 2008 17:58 schreef Cybart het volgende:
mijn zus is Joran vd Sloot tegengekomen tijdens haar vakantie deze week
ze begon te trillen weet je...quote:
hij zit niet meer in thailand...quote:Op maandag 26 mei 2008 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar zal de Thaise toeristenindustrie vast erg blij mee zijn,
Waar zit ie dan, hij zou voor mij het ultieme zieke vogeltje zijn natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze begon te trillen weet je...
[..]
hij zit niet meer in thailand...
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waar zit ie dan, hij zou voor mij het ultieme zieke vogeltje zijn natuurlijk
trouwens Ang3l je raad noooooit wie hier woensdag komt eten![]()
Typischquote:Op maandag 26 mei 2008 20:29 schreef Cahir het volgende:
Winaar van Eurovisie songefestival:
[ afbeelding ]
http://1972lee.fotopages.com/?entry=967938
quote:
en morgen?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:24 schreef samjustme het volgende:
Ik ben nu dol op Sirusho
[ afbeelding ]
Marco Da SIlva
[ afbeelding ]
Godverdjuquote:
quote:
Als ik 't toch niet kan raden dan zeg 't maar.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waar zit ie dan, hij zou voor mij het ultieme zieke vogeltje zijn natuurlijk
trouwens Ang3l je raad noooooit wie hier woensdag komt eten![]()
Hadden wij voorheen niet dezelfde smaak? Is de jouwe nou veranderd, of de mijne?quote:
Paulquote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik 't toch niet kan raden dan zeg 't maar.
quote:
Wat een oostblokkop.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef MisterO het volgende:
Hee sam speciaal voor jou nóg meer Dima Bilan![]()
[ afbeelding ]
Goh. Gezellig. De anti-christ over de vloer.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hadden wij voorheen niet dezelfde smaak? Is de jouwe nou veranderd, of de mijne?
*denkt terug aan de glazenwasser*
edit: glazenwassers
Als ie nou daarvan een streepje op z'n bovenlip laat zitten is ie net de echte blonde hitler.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij schijnt wel van een snuifje coke te houden.
Een greep uit zijn publieke Hyves:quote:
Hij wist een keer op de persconferentie ook opeens niet waar hij wasquote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij schijnt wel van een snuifje coke te houden.
iek. Iets te veel tattoo naar mijn zinquote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja soms hebben we hele verschillende smaak
Linksonder, zijn balzak godsamme zegquote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Tha_Erik had het over de Russicshe winnaarquote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou daarvan een streepje op z'n bovenlip laat zitten is ie net de echte blonde hitler.
Ja blijkbaar. Ik dus niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tha_Erik had het over de Russicshe winnaar
Yep.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
In ieder geval een man ja.
En jij? een ander kutkindje?
Da's toch die pornoster? Maar niet slechtquote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja soms hebben we hele verschillende smaak
Ik ben Anti Dima Bilan hij heeft van mijn Sergey gewonnen in voorrondes.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die Cindy Lauperquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.boingboing.net/2008/05/24/we-are-the-world-rem.html!
Mja, maar dit vind ik dna weer niet zo heel erg boeiend. Ik heb niets maar dan ook NIETS met Oostblok hoofdenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben Anti Dima Bilan hij heeft van mijn Sergey gewonnen in voorrondes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
@Angel zie je we hebben bijna dezelfde smaak qua mannen.
oops Sorryquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
liegebeest, hier is het al ruim 20 minuten middag
Zozo, allemaal een eigen choreograaf? Toe maar!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Toch best grappig als je na de les nog ff met je choreograaf wat gaat drinken en op MSN ook nog ff doorouwehoert. Hoor je toch ineens hele andere dingen dan in de les
Ow, en Weemzje? Gino doet erg goed z'n best. Z'n choreograaf is trots en erg te spreken over 'm!
die ga je zaterdag vast showen ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, die schattige barjongen van de Lollipop (waar ik toevallig 2 weken terug was met Sebas) spreekt me aan op gay.nlAlleen jammer dat zijn leeftijd erbij staat......
Ik ben eindelijk geslaagd in de stad voor een leuk shirt en een leuk vest
Zaterdag?quote:
toch niet bij Angels in America ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag?
Nee dan moet ik in 't zwart he, en deze is paars/wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |