quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je bent er weer?.
Ben wel benieuwd wanneer het moment komt dat je eindelijk een keer zegt hoe oud je bent, en wanneer je een foto in je fotoboek plaatst.
Ik aarzelde tussen de W910 en de K850i. Maar ja. Ik heb nu een W810i en gebruik 'm eigenlijk nooit als mp3-speler.quote:
Hotlink.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, je ziet er psies zo uit als ik gedacht..
Walkman v2 is ook bagger.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik aarzelde tussen de W910 en de K850i. Maar ja. Ik heb nu een W810i en gebruik 'm eigenlijk nooit als mp3-speler..
Oh, ik wel... als ik treinreis en te weinig binnenzak heb om m'n 'echte' mp3speler mee te nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:23 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik aarzelde tussen de W910 en de K850i. Maar ja. Ik heb nu een W810i en gebruik 'm eigenlijk nooit als mp3-speler..
En toch. Een smartphone die heel goed is als PDA, fotocamera, mp3-speler, telefoon, portable videospeler, navigatiedinges en game-handheld... die is er nog niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik wel... als ik treinreis en te weinig binnenzak heb om m'n 'echte' mp3speler mee te nemen.
Is best okay als mp3speler, geheugenkaartje erin etc. De Sony-dopjes vind ik ook wel okay.
[ afbeelding ]
Wel geinig, maar toch weer lastig, zo'n extra apparaatje.
Nokia komt er aardig in de buurt hoor met de N95.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En toch. Een smartphone die heel goed is als PDA, fotocamera, mp3-speler, telefoon, portable videospeler, navigatiedinges en game-handheld... die is er nog niet..
Probleem is dat betere hardware vaak ook meer energie verbruikt. Reken voorlopig maar niet op een langere accuduur (bij de highend modellen dan he).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
En voeg daar vooral een acceptabele accutijd aan toe.
Ik reken jou even niet tot de deskundigen als je 't goed vindtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:46 schreef Cahir het volgende:
Probleem is dat betere hardware vaak ook meer energie verbruikt. Reken voorlopig maar niet op een langere accuduur (bij de highend modellen dan he).
Nokia valt per definitie al af.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nokia komt er aardig in de buurt hoor met de N95.
Goed punt. Ik ben blij met mijn PDA (een Loox N560), hij is lekker snel, ingebouwde GPS en heeft een mooi VGA-scherm, maar na een uurtje video kijken is de batterij leeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
En voeg daar vooral een acceptabele accutijd aan toe.
Goed argumentquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nokia valt per definitie al af..
Hmmz... Jammer dat het gaat over het schrijven van kinderverhalen, als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:49 schreef wonderer het volgende:
Voor de Eindhovenaren met schrijfaspiraties:
http://www.cke.nl/schrijven.asp?pg=cursus&id=20750&kjv=v&rbr=&schl=Schrijven
Gemiddelde laptop kan ook maar 2 á 3 uur films kijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ben blij met mijn PDA (een Loox N560), hij is lekker snel, ingebouwde GPS en heeft een mooi VGA-scherm, maar na een uurtje video kijken is de batterij leeg..
Mijn mobiel van m'n werk is een Nokia, en dat is Grote Ellende. Bluetooth hapert of stopt er opeens mee, hele rare onlogische interface, synchroniseren met laptop is Zwaar Kut. En het is nog een lelijk onhandig ding ook.quote:
Ja die ene gele lelijke Nokia die half dood is betekend meteen dat alle modellen lelijk en slecht zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn mobiel van m'n werk is een Nokia, en dat is Grote Ellende. Bluetooth hapert of stopt er opeens mee, hele rare onlogische interface, synchroniseren met laptop is Zwaar Kut. En het is nog een lelijk onhandig ding ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |