Waarschijnlijk omdat artiesten toch al raar zijn, wordt het daar getolereerd. Of misschien is nichterig gedrag daar geen teken van homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:18 schreef samjustme het volgende:
TMM als je net zo goed zou kunnen zingen als verka serduchka was je huge in Rusland
fucking weird in een land waar men best wel neerkijkt naar homoseksualiteit is 9/10 keer mannelijke artiesten nichterig
Maar ik kan een jumpende Hilbrand Nawijn toch echt niet als een nederlandse gimmick/act zienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
De enige reden waarom Nederland al jaren niet wint is het feit dat wij geen gimmick/act hebben
Buiten het feit dat aardig kunnen zingen en een leuke act hebben is het vooral ook HET LIEDJE waar het om gaat
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
De enige reden waarom Nederland al jaren niet wint is het feit dat wij geen gimmick/act hebben
Buiten het feit dat aardig kunnen zingen en een leuke act hebben is het vooral ook HET LIEDJE waar het om gaat
Te laat, ik zit al op kantoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:59 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
Jaaaquote:
en daar mag jij niets drinken ???quote:
Mijn gebrekkige Spaans zou me zeggen: De drie geiten van de waterbandieten!quote:
Nee nee, vandaag Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar mag jij niets drinken ???
of heb jij zo'n reputatie dat je knoeit, en is er geen slabber in de buurt ?
Maar je kan als je wenst na deze werkdag in de herkansing door naar Trafalgar te gaan waar ik "verplicht" moet zupen
gotas zijn tranenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn gebrekkige Spaans zou me zeggen: De drie geiten van de waterbandieten!![]()
Maar dat klopt VAST niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |