Godverdjuquote:
quote:
Als ik 't toch niet kan raden dan zeg 't maar.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waar zit ie dan, hij zou voor mij het ultieme zieke vogeltje zijn natuurlijk
trouwens Ang3l je raad noooooit wie hier woensdag komt eten![]()
Hadden wij voorheen niet dezelfde smaak? Is de jouwe nou veranderd, of de mijne?quote:
Paulquote:Op maandag 26 mei 2008 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik 't toch niet kan raden dan zeg 't maar.
quote:
Wat een oostblokkop.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef MisterO het volgende:
Hee sam speciaal voor jou nóg meer Dima Bilan![]()
[ afbeelding ]
Goh. Gezellig. De anti-christ over de vloer.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hadden wij voorheen niet dezelfde smaak? Is de jouwe nou veranderd, of de mijne?
*denkt terug aan de glazenwasser*
edit: glazenwassers
Als ie nou daarvan een streepje op z'n bovenlip laat zitten is ie net de echte blonde hitler.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij schijnt wel van een snuifje coke te houden.
Een greep uit zijn publieke Hyves:quote:
Hij wist een keer op de persconferentie ook opeens niet waar hij wasquote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij schijnt wel van een snuifje coke te houden.
iek. Iets te veel tattoo naar mijn zinquote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja soms hebben we hele verschillende smaak
Linksonder, zijn balzak godsamme zegquote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef MisterO het volgende:
Hee sam speciaal voor jou nóg meer Dima Bilan![]()
[ afbeelding ]
Tha_Erik had het over de Russicshe winnaarquote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou daarvan een streepje op z'n bovenlip laat zitten is ie net de echte blonde hitler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |