Te klein en te duur. Ik haal ze liever uit de VS, wanneer ik ze tegen kom en het geld ervoor heb.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:38 schreef refused. het volgende:
Op lacebag staat een paar te koop voor 350/400 geloof ik.... Tiffs.
mag ik dat even secondenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:38 schreef refused. het volgende:
Tiffs vind ik sowieso way overpriced. Vette schoen hoor, maar geen 3/400 dollar waard.
Als ik de kans krijg om een paar tiffs voor 300$ te fixxen heb ik het best voor over. Zag laatst een paar tiffs voor 290 weggaan. Vind ik toch niet duur met euro dollar verhouding.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:38 schreef refused. het volgende:
Tiffs vind ik sowieso way overpriced. Vette schoen hoor, maar geen 3/400 dollar waard.
ja, legit.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:10 schreef vejay het volgende:
Legit check:
http://s208.photobucket.com/albums/bb285/adepole/May%202008/?action=view¤t=P5200019.jpg
http://s208.photobucket.com/albums/bb285/adepole/May%202008/?action=view¤t=P5200026.jpg
http://s208.photobucket.com/albums/bb285/adepole/May%202008/?action=view¤t=P5200027.jpg
Denk het wel he? maar voor de zekerheid...
Die wil ik ook nog halen, maar er staan voorlopig nog een aantal paartjes hoger op de prio lijst.... oh en ik wilde even een sneakerpauze inlassenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef vejay het volgende:
Ik vind geen enkele schoen 300 of 400 dollar waard. Prijzen zijn gewoon sick. En sommige schoenen in die pricerange vind ik ook echt gewoon lelijk. Vind het er af en toe dan ook op lijken dat sommige van die heads ze gewoon kopen om te braggen en niet omdat ze ze mooi vinden. Lomp dus.
Maja, ieder moet doen met z'n geld wat ie wil he.
Trainers vind ik vanaf nu definitief dope.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wordt dit m'n eerste paartje...
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef silentwaves_ het volgende:
Vandaag deze nieuwe schoenen gekocht!
Alleen ik heb ze in een andere kleuren-combo(lichter)
[ afbeelding ]
1500quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef refused. het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog halen, maar er staan voorlopig nog een aantal paartjes hoger op de prio lijst.... oh en ik wilde even een sneakerpauze inlassen
@ Henk, welk model waren die paarse NB die je gekocht had laatst?
Dat zijn de eerste trainers die ik ook wel te pruimen vindquote:Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef vejay het volgende:
Ik vind geen enkele schoen 300 of 400 dollar waard. Prijzen zijn gewoon sick. En sommige schoenen in die pricerange vind ik ook echt gewoon lelijk. Vind het er af en toe dan ook op lijken dat sommige van die heads ze gewoon kopen om te braggen en niet omdat ze ze mooi vinden. Lomp dus.
Maja, ieder moet doen met z'n geld wat ie wil he.
Trainers vind ik vanaf nu definitief dope.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wordt dit m'n eerste paartje...
Van mij hoeven ze niet DS te zijn, liever niet zelfs. Ik rock ze toch kapot, dus dan maakt het niet echt uit.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef Luie-princes het volgende:
Mijn tiffs waren ook niet zo super duur.. maar ze waren ook niet DS.
tja een paar stussy's zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:45 schreef Calvinn het volgende:
ik heb liever stussy's dan tiffany's, zijn nog stukje goedkoper ook
maarja blijft een kwestie van smaak
ik zag het ja. Zuur hè. Straks maar ff een of andere duitse site bezoeken, die schijnt ze voor 6euro meer te hebben..quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef refused. het volgende:
^^
Dan heb je de supreme white gemist denk ik
@ Henk, ik ken je pijn... vandaag @ lacebag recht voor m'n neus een paar trainer III sertig pack weggekaapt.
het is die kankerhaan!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef silentwaves_ het volgende:
Vandaag deze nieuwe schoenen gekocht!
Alleen ik heb ze in een andere kleuren-combo(lichter)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:39 schreef Donaldo het volgende:
ik loop op nike dunk highs
(rode dontrelle willis versie)
[ afbeelding ]
al zon half jaartje [ afbeelding ]
Natuurlijk ga je braggen met een schoen als je er 300-400 dollar voor betaald hebt. Ik denk dat in die price range juist de echte sneakerheads van de normale liefhebber van sneakers gescheiden worden, die wel bereid zijn wat extra geld neer te leggen voor een schoen die ze echt graag willen en dat showen (mensen die hele verzamelingen in dozen houden daarbuiten gelaten).quote:Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef vejay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |