als ik door die flickr (nohomoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^^Purchaze heeft een vergelijkbare AF1, zonder al die gaatjes en shit
wivah:
[ afbeelding ]
Die zijn leuk. maareh, wat heeft iedereen nou met die stippeltjes/vlekjes onderaan de schoen? nike heeft het ook al op een aantal schoenen en reebok ook op een paar andere..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:29 schreef fyah het volgende:
Deze zouden dit najaar uitkomen:
[ afbeelding ]
Is mij ook al opgevallen idd..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die zijn leuk. maareh, wat heeft iedereen nou met die stippeltjes/vlekjes onderaan de schoen? nike heeft het ook al op een aantal schoenen en reebok ook op een paar andere..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^^Purchaze heeft een vergelijkbare AF1, zonder al die gaatjes en shit
Ja eens, vooral de volcano... deze vind ik stiekem ook wel wat hebben:quote:
Ja die is inderdaad ook wel leuk. Eerst was ik helemaal into DC en ander skateschoenen shit en ben er nou eigenlijk wel overheen, maar dit vind ik dan wel weer leuke modellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja eens, vooral de volcano... deze vind ik stiekem ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
Pic posten iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
M'n schoenen zijn d'r! Met m'n extra pink laces zoooooo vet.... Ik ben verliefd.
[ afbeelding ]
Post een andere keer nog wel een echte foto, met de roze veters.
En ze zitten perfekt ook
Nicequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef refused. het volgende:
M'n DC's eindelijk op kunnen pikken vandaag:
[ afbeelding ]
Nee ik doe dat normaal gesproken ook niet, alleen voor bepaalde SB's, reebok alife x en 1500, provider, toothpaste en 577 BBL:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef vejay het volgende:
Dope dope. Die NB x Provider zijn inderdaad keihard, maar ik heb zo even geen zin om 300 dollar voor een paartje schoenen neer te leggen. Ze zijn wel inderdaad fucking geil.
En trainers begin ik ook steeds meer te diggen.
Je was niet de enige, hier liggen ook nog etnies, vans, hawk, dc´s etc..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hmm, ik had meer wat met dc en vans, gebruik ik nu nog wel eens. heb ook nog etnies, en circas liggen. maar die gebruik ik zowat nooit meer..
lekker lekkerquote:Op zondag 25 mei 2008 12:25 schreef Luie-princes het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwste kicks. Ze waren niet DS maar zagen d'r nog prima uit.
Mede dankzij Shooto voor legit check en alles!
Chai latté.........
Dope, Tiff's is het volgende paar op mijn hitlistquote:Op zondag 25 mei 2008 12:25 schreef Luie-princes het volgende:
[ afbeelding ]
M'n nieuwste kicks. Ze waren niet DS maar zagen d'r nog prima uit.
Mede dankzij Shooto voor legit check en alles!
Chai latté.........
De enige DC's die ik rock zijn de TN Manteca en de Volcano 'Lamar and Dauleyquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja eens, vooral de volcano... deze vind ik stiekem ook wel wat hebben:
[ afbeelding ]
haha lijkt me geil, zeg het maar als je naar groningen gaat, ik doe mijn slippers dan wel aan scheelt me weer werkquote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
who me?![]()
wanneer gaan wij een bakkie doen, jovink? Poets wel eerst je schoenen
lol @ slippers, dan blijf ik wel thuis. En Groningen? DAMN!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:49 schreef jovink het volgende:
[..]
haha lijkt me geil, zeg het maar als je naar groningen gaat, ik doe mijn slippers dan wel aan scheelt me weer werkdan doen we eenfijn bakkie chai latteeee
Legitquote:Op maandag 26 mei 2008 09:25 schreef juniz1 het volgende:
van de week AM1, grijs Euro Champs Pack, besteld bij www.wheredidyougetthose.com (deluxe Middelburg) is deze zaak legit verkopen ze echte nikes of verkopen ze ook fakes?? Ik ben namelijk een beetje aan het twijfelen over de echtheid van de schoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |