Ohhh dat ziet er nog goed uit.. maarja, ik zal ze denk ik later maar van ebay moeten halen..quote:
Van je moerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:46 schreef TM-R het volgende:
[..]
GODDAMMIT!![]()
Ik klickte
Hebben ze hier geen sensuur voor echt te nasty,
hoe kom jij aan datsoort dingen![]()
Die zijn ook wel sick iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:20 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ohhh dat ziet er nog goed uit.. maarja, ik zal ze denk ik later maar van ebay moeten halen..
Even weer een oproep, iemand een goede sneakerstore in milaan?
Trouwens, hier heb ik een pic van de witte reverse jam's alleen net weer anders
[ afbeelding ]
damn die zijn echt vetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:30 schreef refused. het volgende:
Mijn next target wordt NB 1500 provider, m'n grail n01.
[ afbeelding ]
Slam Jam.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:06 schreef got.rice het volgende:
Oeh trouwens, weet iemand nog goede sneakerstores in Milaan?
Geen idee, ik zag ook staan dat ze niet wisten of die ook wel in amerika/europa zou worden uitgebracht. Misschien dat je ebay in de gaten kunt houden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm das zuur. Zouden die echt nergens te verkrijgen zijn in NL? Of via bepaalde Inetstores
Mja dat lijkt me idd de enige optie danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag ook staan dat ze niet wisten of die ook wel in amerika/europa zou worden uitgebracht. Misschien dat je ebay in de gaten kunt houden?
Wat betaal je daar nou ongeveer voor? Ik heb 0 verstand van NB, maar die zijn wel dopequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:30 schreef refused. het volgende:
Mijn next target wordt NB 1500 provider, m'n grail n01.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet te liegenquote:
mwah, perfecte sneakers..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me idd de enige optie dan![]()
Had ik eindelijk de perfecte sneakers gevonden.. Zijn ze nergens te krijgen.
Rond de 400 dollar schat ik zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:24 schreef koston het volgende:
[..]
Wat betaal je daar nou ongeveer voor? Ik heb 0 verstand van NB, maar die zijn wel dope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |