Kleuren passen wel maar de lacejob is gay iddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:02 schreef fyah het volgende:
onderste limes + toothpastes zijn geil. En ik vind die laces best goed passen hoor
kwaliteitsglasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:01 schreef refused. het volgende:
Damn die limes shooto.... jij laat een schoen er altijd 28% beter uitzien op die fotos van je
ik zou ze wel opnieuw laces, proper lacing maakt de schoen wel af imo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:54 schreef refused. het volgende:
Thanx... die 2 keer per jaar dat ik ze uit de doos haal kan ik ze net zo goed op foto zetten
Lacekleur of lacejob? Had nog geen tijd/zin voor een fatsoenlijke lacejob....
Dunkles heb je ook low toch? Ga ze vanavond eens lacen idd... zonde om er met een grail zo bij te lopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kwaliteitsglas(van het geld kon ik ook paar Dunkles halen, alleen ben ik niet zo'n High Top drager)
[..]
ik zou ze wel opnieuw laces, proper lacing maakt de schoen wel af imo.
tweede is een adidas Superstar II Stars, JD Exclusive.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef MM-Luna het volgende:
Nog maar een keer dan en nee ik heb geen idee of er een betekenis zitten achter deze schoenen behalve dan dat ze gaaf zijn.
Weet iemand hoe ik aan deze Adidas Superstar II Campus (dacht ik) maat 41 kan komen? (in Zwolle, was de maat niet goed helaas)
[ afbeelding ]
Of
Iemand deze nog ergens zien liggen:
[ afbeelding ]
En anders weet waar ik deze kan vinden:
[ afbeelding ]
Dat is een zeefdruk van het Roadburn festival van de Finse band Pharaoh overlord...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
van wie is die poster onder/achter je schoenen eigenlijk?
Over het model ben ik het eens,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:21 schreef vejay het volgende:
Ik dacht dat sjimz een paartje homegrowns had weten te bemachtigen of bedoel je die limes pump?
@TM-R: Quality before quantity he.
GODDAMMIT!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:05 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.the-boss.nl/menu.htm
Dan naar Hankycode's, voor de geinteresseerden.
Rood of blauw,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
een meisje uit mijn klas loopt ook altijd met een bandana in haar kontzak!!!!
Ja ik zat ook te twijfelen tussen de witte en zwarte maar uiteindelijk voor zwart gegaan omdat die roze letters zo dik staan op de tong.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
Niceee, ik wil de witte variant! binnenkort maar ff opzoeken ofzo
Staan op de witte variant ook roze letters op de tong? ziet er toch niet uit of valt t wel mee? maar ik kan ze helaas nu niet halen aangezien ik ff moet sparen enzoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te twijfelen tussen de witte en zwarte maar uiteindelijk voor zwart gegaan omdat die roze letters zo dik staan op de tong.
Ik zou wel snel zijn ze raken overal uitverkocht volgens mij...
Het is een asia exclusive..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de volgende sneakers ..
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze kan kopen??
Ohhh dat ziet er nog goed uit.. maarja, ik zal ze denk ik later maar van ebay moeten halen..quote:
Van je moerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:46 schreef TM-R het volgende:
[..]
GODDAMMIT!![]()
Ik klickte
Hebben ze hier geen sensuur voor echt te nasty,
hoe kom jij aan datsoort dingen![]()
Die zijn ook wel sick iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:20 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ohhh dat ziet er nog goed uit.. maarja, ik zal ze denk ik later maar van ebay moeten halen..
Even weer een oproep, iemand een goede sneakerstore in milaan?
Trouwens, hier heb ik een pic van de witte reverse jam's alleen net weer anders
[ afbeelding ]
damn die zijn echt vetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:30 schreef refused. het volgende:
Mijn next target wordt NB 1500 provider, m'n grail n01.
[ afbeelding ]
Slam Jam.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:06 schreef got.rice het volgende:
Oeh trouwens, weet iemand nog goede sneakerstores in Milaan?
Geen idee, ik zag ook staan dat ze niet wisten of die ook wel in amerika/europa zou worden uitgebracht. Misschien dat je ebay in de gaten kunt houden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm das zuur. Zouden die echt nergens te verkrijgen zijn in NL? Of via bepaalde Inetstores
Mja dat lijkt me idd de enige optie danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag ook staan dat ze niet wisten of die ook wel in amerika/europa zou worden uitgebracht. Misschien dat je ebay in de gaten kunt houden?
Wat betaal je daar nou ongeveer voor? Ik heb 0 verstand van NB, maar die zijn wel dopequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:30 schreef refused. het volgende:
Mijn next target wordt NB 1500 provider, m'n grail n01.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet te liegenquote:
mwah, perfecte sneakers..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me idd de enige optie dan![]()
Had ik eindelijk de perfecte sneakers gevonden.. Zijn ze nergens te krijgen.
Rond de 400 dollar schat ik zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:24 schreef koston het volgende:
[..]
Wat betaal je daar nou ongeveer voor? Ik heb 0 verstand van NB, maar die zijn wel dope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |