Of wel betalen en een claim via Paypal aanspannen, maar dat zou ik je niet aanraden. (moet je een aangetekende brief van nike zelf krijgen dat het product fake is, en dan kan je nog een paar maanden wachten op je centjes)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:23 schreef Huppelei het volgende:
oooo, ik wist niet dat je ook gewoon niet kon betalen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:24 schreef vejay het volgende:
Maar is het niet sowieso tegen het ebay beleid om fake stuff te verkopen? of mag dat allemaal zo maar ongestraft?
Ik zou in ieder geval ebay ervan op de hoogte stellen dat ie fakes verkoopt. Mensen moeten tenminste gebanned worden.
waar gehaald?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef vejay het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Komen mijn kant op voor 78 euro.
Vet! Ik heb ze in Den Haag nog in de etalage zien staan bij zo'n nieuwe hiphop achtige winkel. Ze hadden wat AM lights en 1's in hun assortiment staan waaronder diegene die je hebt gehaald!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef vejay het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Komen mijn kant op voor 78 euro.
quote:Important changes to Feedback
Buyers, you can no longer receive negative or neutral Feedback from sellers.
You should leave honest and accurate Feedback without the fear of receiving negative or neutral ratings
In de ad staat ook "stuur geen bericht over de echtheid. Als je dit niet kan zien aan de foto's is het jou verlies"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:24 schreef vejay het volgende:
Maar is het niet sowieso tegen het ebay beleid om fake stuff te verkopen? of mag dat allemaal zo maar ongestraft?
Ik zou in ieder geval ebay ervan op de hoogte stellen dat ie fakes verkoopt. Mensen moeten tenminste gebanned worden.
Je had ook gewoon je bod kunnne intrekken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:27 schreef Huppelei het volgende:
ja doe ik dat gewoon, alsof ik zo vaak op ebay komik ga gewoon niet betalen
Dankjullie allemaal!
Dope dope,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 03:03 schreef sjimz het volgende:
Kreeg dit trouwens net op ebay toen ik een paartje schoenen had gekocht.
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:01 schreef vejay het volgende:
Er staat geen SB onder de swoosh op de tong... Nep dus.
nicequote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op vakantei geweest naar Amerika. Heb daar een paar adidasjes gekocht, niet echt bijzonder, maar ook deze:
[ afbeelding ]
Voor slechts 60 dollar! Het camouflage gedeelte reflecteert.
GI JOEquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op vakantei geweest naar Amerika. Heb daar een paar adidasjes gekocht, niet echt bijzonder, maar ook deze:
[ afbeelding ]
Voor slechts 60 dollar! Het camouflage gedeelte reflecteert.
Jawel hoor, ebay laten weten dat er namaak wordt aangeboden (mag namelijk niet) en vooral niet betalen, ook al win je de veiling. De verkoper gaat dan als het goed is Ebay erover inlichten, krijg jij een kans om het toe te lichten. Maar dat kun je dus voor zijn door ebay een seintje te geven over deze verkoper van namaak. In het ergste geval krijg je een negatieve aanmerking die voor niemand dan jezelf te zien is en anders open je gewoon een nieuw account.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:07 schreef Huppelei het volgende:
Serieus nep? Zat een beetje te vergelijken: http://www.ioffer.com/i/29823571
dat zou kk naaiend zijn. Ik sta op dit moment met hoogste bod op 180$ en het is in 4 uur afgelopen, als je wint kan je niet meer afhaken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |