Thanks shoooto. Mja die flamingo's zijn er idd een tijdje en niet te exclusief, maar als ik niet gepakt word heb ik ze voor 56 euro.. Gewoon leuk voor erbij, en het zullen waarschijnlijk beaters worden..quote:Op maandag 26 mei 2008 22:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
flamingo's zijn een beetje played out, je zag ze echt overal op straat.
groene Lights? link
Warhead: dope (ik neem aan dat je morgen niet meer komt, aangezien je vandaag al in A'dam bent geweest.)
half 3, damn. Ik ben er 12 uur al, misschien komen we dan wel even langs.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:07 schreef thaWarhead het volgende:
Oh word, kan ik eindelijk de legend ontmoeten. Ik ben er rond 3 uur. Weet niet hoe laat je er bent, maar kom me anders ff op mn werk ophalen, half 3 klaar.
Mja, alle sneakers die ik koop vind ik heus wel mooi... en geloof mij, ik geef liever 50 euro uit aan een schoen dan 150. En dat statusverhaal... komop, als ik met m'n toothpaste van 200 euro over straat loop, hoeveel mensen denk je dat die schoen uberhaupt herkennen? Voor 98% van alle mensen die 'm zien is het gewoon een blauwe schoen.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef fathank het volgende:
Sneakers verzamelen om het verzamelen. Er worden zoveel kankerlelijke sneakers uitgebracht, en ze worden toch wel verkocht omdat ze er weer een leuk marketing verhaal aan vast plakken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind sneakers ook tof, maar koop alleen sneakers die ik echt tof vind, en dan maakt het niet uit of ze nou 50 of 150 euro kosten. Je ziet alleen steeds meer mensen die alleen maar kankerdure schoenen kopen die ze zelf eigenlijk ook om te kotsen vinden maar ze gewoon kopen vanwege de "status"
Die staat er sowieso niet bij de cali's op de tong.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:01 schreef vejay het volgende:
Er staat geen SB onder de swoosh op de tong... Nep dus.
Daar ben ik echt al een tijdje naar aan het zoeken, heb ze wel een paar keer op ebay gezien in mijn maat maar telkens verloren. Ben naar een aantal sneakerstores geweest en ook nergens te vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:28 schreef vejay het volgende:
eBay.
Volgende sneaker moet ik ook nog eens vangen, Heeft iemand toevallig een goed(koop) adresje ervoor?
[ afbeelding ]
Wheredidyougetthose heeft ze voor 100 euro (maar een te grote maat), sneakershop verkoopt ze voor 140 euro, dus dat vind ik in contrast weer veel te duur en ebay komt met niks in mijn maat (11,5 of 12).
Tenzij je kan aantonen dat ze fake zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:07 schreef Huppelei het volgende:
Serieus nep? Zat een beetje te vergelijken: http://www.ioffer.com/i/29823571
dat zou kk naaiend zijn. Ik sta op dit moment met hoogste bod op 180$ en het is in 4 uur afgelopen, als je wint kan je niet meer afhaken he?
Vergelijk hem met ditquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:11 schreef Huppelei het volgende:
Link
dat is de ebay pagina.
Nouja echt aantonen kan ik het dus niet
Dunno.... heb gelukkig geen ervaring met het kopen van fakesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:19 schreef Huppelei het volgende:
zou ik hiermee genoeg bewijs hebben dan om ze niet te kopen?
Nee, hij beweerd namelijk nergens dat ze authentic zijn. Maar gewoon niet betalen, heb je één negative feedback, boeiend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:19 schreef Huppelei het volgende:
zou ik hiermee genoeg bewijs hebben dan om ze niet te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |