250 E voor betaald of niet?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef refused. het volgende:
Uit frustratie van de gemiste sertig pack heb ik zojuist de Supreme trainers @ lacebag gekocht... die dingen die in de etalage van sparky's liggen (lagen)
vraag aan david of ie stickers bij wil doenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef refused. het volgende:
Uit frustratie van de gemiste sertig pack heb ik zojuist de Supreme trainers @ lacebag gekocht... die dingen die in de etalage van sparky's liggen (lagen)
Iets minder dan dat.... meer richting jouw prijsquote:Op maandag 26 mei 2008 21:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
250 E voor betaald of niet?
hopelijk komt mijn paartje supreme trainers snel binnen.
Niet alleen qua looks maar ook qua prijs helaas...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lekker hoorrrr
Supreme trainers > Sertig trainers anytime!
nog lekker gedaan danquote:Op maandag 26 mei 2008 21:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Iets minder dan dat.... meer richting jouw prijs
Done, die plak ik mooi op m'n platenspelerquote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vraag aan david of ie stickers bij wil doen
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op maandag 26 mei 2008 22:12 schreef GuyFawkes het volgende:
Weet iemand deze nog ergens te vinden? Of is hij buiten bereik?
[ afbeelding ]
NIKE AIR MAX 1 TECH PACK NO2
''Chlotophylls'' moet ik inderdaad ook nog halen, maareh die Flamingo's zijn ugly. Vooral in het echtquote:Op maandag 26 mei 2008 22:13 schreef Maxxieh het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks shoooto, en deze ga ik bestellen. Ik wil mss ook nog die chlorophyll dingen (witte met 2 verschillende kleuren groen), maar die hebben ze niet meer in mijn maat op ebay. Als iemand nog een adresje in de USA weet waar ze voor ongeveer 75 dollar opstaan (maatje 11), laat het me aub weten!Geen probleem als ze niet international shippen, verstuur het toch via iemand die daar woont.
Kon het niet beter verwoorden. Helemaal eens.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef fathank het volgende:
Sneakers verzamelen om het verzamelen. Er worden zoveel kankerlelijke sneakers uitgebracht, en ze worden toch wel verkocht omdat ze er weer een leuk marketing verhaal aan vast plakken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind sneakers ook tof, maar koop alleen sneakers die ik echt tof vind, en dan maakt het niet uit of ze nou 50 of 150 euro kosten. Je ziet alleen steeds meer mensen die alleen maar kankerdure schoenen kopen die ze zelf eigenlijk ook om te kotsen vinden maar ze gewoon kopen vanwege de "status"
Ugly? Ik vind ze best vet..quote:Op maandag 26 mei 2008 22:17 schreef vejay het volgende:
[..]
''Chlotophylls'' moet ik inderdaad ook nog halen, maareh die Flamingo's zijn ugly. Vooral in het echt.
Ben blij dat ik ze (met winst) heb kunnen verkopen, toch niet helemaal tijdverspilling.
flamingo's zijn een beetje played out, je zag ze echt overal op straat.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:13 schreef Maxxieh het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks shoooto, en deze ga ik bestellen. Ik wil mss ook nog die chlorophyll dingen (witte met 2 verschillende kleuren groen), maar die hebben ze niet meer in mijn maat op ebay. Als iemand nog een adresje in de USA weet waar ze voor ongeveer 75 dollar opstaan (maatje 11), laat het me aub weten!Geen probleem als ze niet international shippen, verstuur het toch via iemand die daar woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |